• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag...

I seng 01:00 og opp 04:00...for å passe unger...:zzz falsk alarm på vår nye nevø - så nå er jeg bare hjemom for å hente forsyninger før dagen tilbringes på Kalvøya Cup...noen som snakket om Yngve Freiholt? Ha en bedre lørdag...

Replying to Topic 'Glad lørdag...'

Og her venter man på at klokka skal slå 11:00 så man kan dra til OSL å jobbe i 6 timer! Jippi!!

I kveld blir det grilling, og i morgen er den siste jobbdagen før 6JULI! :devot:

God morgen. En strålende dag fra Oslo, men må sitte inne og jobbe frem til dagens kamper begynner hvor jeg da skal sette meg i godstolen med enn duggfrisk og få dagens dose med fotball :)

Aa arbeidslyst, kom treng deg paa, her skal du motstand finne!

Charterbransjen kan vaere interessant .. hadde akkurat stedt N560TZ til soevn i gaar kveld da de ringte meg og saa at pilotene var paa vei tilbake for aa ta maskinen til Dallas ... 200 charterpassasjerer var strandet i 'sykt' fly og trengte maskinen ... saa da ble det slik da .. og naa er ny maskin paa vei for aa hente mine pax og den lander om 45 minutter.

Jaja ... Fortsatt moerkt ute .. og varmt.

God dag fra en strålende Bergen også !

Er på jobb i sentrum nå,- og det er varmt.... puh....
Det er mye som skjer i byen i dag,- blandt annet er det et mesterskap i vannscooter-kjøring på Store Lungårdsvannet..... De raser i ring en hel flokk nå....

Temperaturen må være over de 20 ! -Og skyfri himmell ! :up:

Full sommer på Nærsnes og formiddagen har gått med til beising av vestveggen.Solen tittet frem bak hushjørnet kl.12:30 og da blir det for varmt,så resten blir tatt i morgen tidlig.Nå blir det en liten tur med cab,en.Kanskje til Sjøflyhavna? Eller Frognerseteren?
Ha en fin ettermiddag!:thumbup

da va det nøyaktig en måned til fotballVM er over og jeg begynner ferien :) ellers så blåser det her oppe i nord.... det snør nu heldigvis ikke da ;)

Saa var dagens foerste fly avgaatt og jeg er tilbake paa hotellet. Da var det aa vente paa Tristar fra Shannon og ventetiden skal stort sett tilbringes foran TV'en! :up: :up:

Hvor ble det av solen og de varslede 26 varme? Føler meg snytt, tåkeskyer i 500 fot hele dagen, kun et par avmagrede solstråler slapp gjennom rundt klokken 14. Observerte også et sjøfly over fjorden på vei sydover, delvis oppe i skybasen. Nå er det best at tåkeskyene forsvinner før morgendagen! :baeh

Ble det ikke spådd tåke i kystområdene Sør for Oslo da?

Nei, du får fløtta opp hit.. her er det aldri tåke! :up:

Originally posted by Blubird

Hvor ble det av solen og de varslede 26 varme? Føler meg snytt, tåkeskyer i 500 fot hele dagen, kun et par avmagrede solstråler slapp gjennom rundt klokken 14. Observerte også et sjøfly over fjorden på vei sydover, delvis oppe i skybasen. Nå er det best at tåkeskyene forsvinner før morgendagen! :baeh

Her i Oslo har solen skint i hele dagen. Frøs ikke når jeg var ute og løp tidligere idag og det var godt og sette seg i stolen på terrassen med en duggfrisk når jeg kom hjem.

Sitter nå med ett glass champagne og venter på middagen og neste fotballkamp så livet er herlig dere:cheers:

Sen hilsen i fra Million Air i Santa Fe, NM. Det har ligget rundt 35-40 i beltet fra Georgia til New Mexico de siste par dagene, men her ute er det heldigvis mye toerrere luft saa helt levelig i forhold til nede i MOW-land.. pfoeey! :devot: Grand Canyon and Vegas, get ready!

Back