Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen

Så var vi ferdig med april og kan ønske mai måned velkommen... Stille og rolig morgenstund med forum, blader/aviser og en sort Nespresso i koppen.

Det skjer ikke så veldig mye i dag - men en treningsøkt bør man vel få presset inn. Ha en flott start på mai!

Re: Glad lørdag morgen

God morgen

Her har barna bestemt at dagen er i gang, så da er den det :-)

Rolig dag, blir vel litt lek og hygge med barna. Og sikkert en trilletur med hele familien for å sikre lørsdagsgodt til snuppa.

Litt utpå dagen blir det å sette kursen mot OSL og en nykveldsvakt. Vurderer å smelle sammen kaken jeg har lovt å ta med til mine gode kolleger i dag.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra OSL. Snart avgang til CPH og senere i kveld til BKK. Blir en lang dag i CPH med det meste stengt. Men man har en utmerket bok om Roma i bagen så det blir vel en ordning på det.
Ha en fin 1. mai. Stå på krava!:up:

God morgon från Uppsala!

En av få studenter i staden som är vaken vid den här tiden efter ett hårt firande av sista april/Valborg igår. Det ligger en lätt doft av grill, ciggarettrök och uppkast över staden men vinden borde ta tag i det. Snart skall jag träffa goda vänner för lite frukost och projektarbete. Ha en fortsatt fin dag!

God morgen fra Stavanger!

Da er dagen godt i gang. Vakt-telefonen ringte, og snakk om bråvåkning! ^_^

Fikk gjort det jeg skulle gjøre, så får vi se om bruker får testet og meldt tilbake. Da blir dte kanskje noen timer overtid på arbeiderenes dag. :)

Ha en fin dag forumister! :)

Mornings fra T-banen...nei skal ikke gå i tog, men er på vei hjem etter jeg våknet på en sofa på feil kant av byen etter gårsdagen sjøslag. Ingen planer for dagen foreløpig.

Itillegg er jeg noe stål og stiv etter jeg i går ettermiddag fant ut at kombinasjonen sykkel, regn og trikkeskinner ikke var noen god ide

Last edited:

"Down Under" er lørdagen straks over, og den var da produktiv nok. Min arbeidsgiver på New Zealand har fått timeliste, Universitetsoppgaver går sakte men sikkert fremover, og min Norske arbeidsgiver har fått beskjed om når jeg returnerer til "gamlelandet"...

Alt i alt en god lørdag! :up:

En riktig god 1 mai morgen.

Dagen idag består ev en lengre flight i microsoft sin flightsimulator, samt og få ferdigstilt en tripraport. Men først skal en bedre frokost tilberesdes og intas.

Ha en fredfylt lørdag forumrister.

God formiddag fra Smilets land. Siste dag her nede nå, før turen går hjemover i natt. Blir nok en brå omstilling fra 30 graders varme i 5 uker til snøslaps og regn i nord.
Men, nå er det ugjenkallelig slutt for denne gangen, og det går nå tross alt mot en flott tid i nord også nå!

God formiddag fra Trondheim :D

Idag står maling på programmet,deretter blir det rolig lørdagkveld,kanskje med noe vin.....har et par flasker Sancerre til kjøling ;)

Trivelig lørdag folks :) :) :)

PS: T-12

Mornings fra hovedstaden!
Her øser det ned med regn, så alle planene jeg la for dagen i går - er glemt...
Da får vi vel begynne med en bedre frokost, etterfulgt av noen avslappende timer på sofa'n med kanskje en bra film eller to!

Ha en strålende dag alle sammen! :colgate:

God morgen fra Majorstua! Noen må bygge landet, selv om andre arbeidere har fri! Ingen stor forsakelse å jobbe noen timer i dag, mot å ha en fri tirsdag i 28 pluss i Barcelona.:D

Så forresten et tog nede ved Østbanehallen. Det var et musikkorps foran og knapt 20 personer bak. Er dette noe Kleppa har funnet på? :8:

G'lørdag fra Maura. Våken etter en god natts søvn, og frokosten er akkurat inntatt. Nå blir det å slappe av litt, og etterhvert gjøre seg klar til avreise mot hovedstaden. Bord er bestilt på Nighthawk Diner til klokken 16, hvor tre førstegangs amerikareisende skal akklimatiseres litt i matveien. Etter litt blandede kritikker er jeg spent.

En god lørdag ønskes forumistene :)

G'morgen vestfra. Her lurer tordenværet ved grensen til Alabama. Håper det holder seg unna en stund ennå - guttungen skal dømme match klokken 9 og de må ta avspark for at han skal få betalt ....

Ellers er det arbeidshelg, så siden vi må et stykke avgårde må jeg prøve å finne meg en coffeeshop borti der ...

God ettermiddag, kammerater!!

Jobb nr 2 var ferdig kl 5 i dag morges. I seng halv seks! Spesielt glad for at vakttelefonen på den andre jobben ringte kl 0615, 0900, 1030 og 1200. I tillegg til 2 guttunger som ikke synes far skulle sove lenger, var det bare å gi opp! Egg og bacon til frokokst, som dessverre ble kaldt pga flere telefoner. Er det rart jeg drikker!?!:drunk:

Nå får vi prøve å få en tur ut i finværet! Så får vi håpe man får fred på telefonen i håp om at alle dagens problemer er løst. I kveld blir det biff og rødvin! Glær mæ! Og forhåpentligvis fred og ro!!

Akk ja! Skål kammerater!!

BF:cool2

Ach zo gut ... guttungen er droppet av, kampen er startet og jeg har funnet en Caribou Coffee fem minutter unna. Ingen tegn til torden, men det har begynt å regne. Men her inne er det tørt. :)

Airplane Geeks Podcast på øret og livet KUNNE vært verre!

Bord er bestilt på Nighthawk Diner til klokken 16, hvor tre førstegangs amerikareisende skal akklimatiseres litt i matveien. Etter litt blandede kritikker er jeg spent.

Hva skal man si? Helt greit. Digget selvsagt lokalene. Vannglass på bordene allerede før vi hadde fått menyen . sånn som i Amerika ;)

Gikk for burger med ost og bacon - baconet dukket ikke opp før på regningen. Gadd ikke å styre med det da jeg fikk burgeren, og de som skulle betale gadd ikke stresse med det da heller :rolleyes: Av drikkevarer som ble bestilt, kom min søsters sjokolademilkshake med en gang, mens de tre colaene kom først etter at vi hadde fått maten, og etterlyst den. Fries som så litt "rare" ut, men var egentlig ganske gode.

Prøvde en Cherry Pie for første gang til dessert, og den var god :)

Vil jeg gå dit igjen? Ja :drink

Takk for matrapport! Dette er vel i tråd med de anmeldelsene man har sett tidligere. Synes det er pussig at de insisterer på at alt skal være "økologisk", vet ikke hvor amerikansk det er. Men men. Får satse på det er mulig å få med bacon på burgeren der borte da...

God ettermiddag fra Calgary.

Vært ute på Bass Pro Shop utenfor byen i dag for å kjøpe fiskestang til bestefar som fyller 80 i juli. Blir nå etterpå en tur til Costco for å prøve å returnere en minnebrikke jeg kjøpte til videokameraet, men det var visst for moderne for mitt 2,5 år gamle videokamera :(

Back