Glad lørdag fra Hurdalsjøen Hotell

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Hurdalsjøen Hotell

God morgen fra vestsiden av Hurdalsjøen. Kaffe, e-aviser og forum på rommet før frokosten åpner om en times tid. Innrykk av mann og en venninne litt senere…så skal det drikkes og spises. Make Julebord Great Again:-)

Re: Glad lørdag fra Hurdalsjøen Hotell

Mornings fra Asker. Espresso i koppen, og overnattingsgjestene roper allerede på mer polarbrød. Et par ting bør tas inn før vinteren, minstemann skal en økt i hockeyhallen, deretter avsted i nok et 40 års lag i kveld. Ha en fin dag.

Mornings fra Tananger,

Tidlig frokost her i huset i dag , nå av gårde til Figgjo hallen på Ålgård hvor det er Hobbymesse i dag. Og i morgen.
Jeg deltar med stand og selger unna surplus fly - og jernbane effekter + modeller. Vi har også stand fra Flyhistorisk Museum Sola og selger unna overskudds materiale , bøker og flymodeller , noen svært sjeldne.
Ha en fin lørdag.

God morgen fra Grønland. Hyggelig middag med fruen på Lutlaget i går, piggvaren der anbefales! Ingen store planer for gråværsdagen, men blir vel en spasertur for å få seg kaffe og en kanelbolle. Vurderer en tur på Carl’s for konsert med Malin Pettersen i kveld. I morgen skal vi visstnok på harrytur… Finfin helg ønskes[emoji3]

God formiddag fra Kongsberg sykehus. Formen kjennes bra ut forholdene tatt i betraktning. Jeg kjenner jo godt at jeg er nyoperert men det kommer seg nok relativt raskt fremover. Det blir nok en rolig helg her inne. Heldigvis er det en del sport på fjernsynet i ettermiddag og kveld så da skal jeg nok få tiden til å gå. Det er en god stund siden sist jeg var innlagt på Kongsberg sykehus og jeg har fortrengt hvor dårlig maten er her inne. Den er dessverre like ille som før. Det er neste slik at maten på SAS plus virker som en 3 stjerners Michelin restaurant sammenlignet med det som serveres her. Jeg må få sønnen til å gå innom en butikk og handle litt for meg i løpet av dagen. Det er et hederlig unntak fra alt det elendige som serveres og det er gryterettene de har her fra tid til annen. De er faktisk gode.

God morgen fra godstolen foran peisen.. Nydelig egg&bacon frokost er servert med perfekt mimosa. Ungene hadde med tre overnattingsgjester så det ble 70 minutter kokkelering. Familien skal spille tennis og far skal traske i marka.

I kveld er årets første intimjulebord hvor rakfisk og champagne er bestilt.

Au fra Oslo. Gårsdagens feiring ble jo litt fuktig, særlig i det store teltet på Youngstorget og man har litt drikkebonger (gjør dem en liten tjeneste hvert år og får betalt i drikkebonger). Fordelen er jo at gruppa jeg hadde med slapp å bruke så mye penger.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Hællæh fra Lillestrøm. Her har vi hatt deilig frokost med ferskt brød og Faxe Kondi, som jeg har hatt med fra Danmark.

Vi eksporterer nemlig Bamse Mums ned til Danmark og så får vi kofferten full av Faxe Kondi tilbake. Fant dessverre ikke noe Tuborg Squash airside. :(
Har også lært å frakte Bamse Mums i mindre skala etter å ha blitt stoppet i tollen på AAR med 12kg av det. Vi elsker å reise rundt i Danmark og dele ut Bamse Mums.

Anyway, snart er det pizza og herjing med tantebarn (det er ekstra best) før det rundes av med en lun lørdagskveld.

Alt perfekt på utpost 3

God lørdag.

Litt klesvask på gang, før man etter hvert kommer seg til Oslo Spektrum for å ta farvel med Ole Ivars. Spent på hvordan det låter med KORK. Holder vel ut med Rune Rudberg som oppvarming også (tror han har en innmari bra gitarist?).

Ha en god en :)

Hællæh fra Lillestrøm.

... så får vi kofferten full av Faxe Kondi tilbake.

Hvilken smak er det som er best?
- Passionssmag · Blå Hindbærsmag · Melonsmag · Kokos · Rabarbersmag · Vaniljeissmag · SALATsmag.

Morn fra Vegas. Fant en speakeasy i går. Nuff said.

God lørdag.

Litt klesvask på gang, før man etter hvert kommer seg til Oslo Spektrum for å ta farvel med Ole Ivars. Spent på hvordan det låter med KORK. Holder vel ut med Rune Rudberg som oppvarming også (tror han har en innmari bra gitarist?).

Ha en god en :)

Hver sin smak. :)

Her blir det avmarsj til Augusta om litt for å se Barenaked Ladies og Toad The Wet Sprocket.

Nydelig vær. Bikkjene har akkurat fått middag, og snart skal det kokkeleres litt for oss andre også.

Back