Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad lørdag morgen

God ettermiddag fra Egersund

Etter å ha stått opp kl 08 (!! :8:) så har man skodd om bilen, tatt et e-kurs og spist middag :p
Nå blir det kun avslapping resten av dagen, håper jeg. Kanskje noe mer forberedning til jobbturen i morgen...

Uansett, det blir vår (og snart sommer) her. 13 grader sa termometeret utforbi kjøkkenvinduet tidligere idag...

Ha en fin lørdag, og helg, forumister :)

Ringnes? RINGNES! Det verste som har hendt norsk ølkultur siden bedehusbevegelsen og Svartedauen! Du har da bedre smak enn dette, Trond! :old

Må støtte det lokale næringsliv, uansett hvor vondt det smaker :D Får gjøre botsøvelser for den gode smak, med en rimelig men god Zì Raffaele Aglianico til kvelds. Og sannelig fant jeg ikke en 50 ml grappa fra Poli under dagens ommøblering. :)

God kveld!

Her har man hatt en rolig dag i heimen med litt indretjeneste og annet snacks. Fikk også levert en pakke på døren fra FedEx. Siden de kom og leverte på døra på en lørdag så bød man på bl.a. Cola m/sitron, noe jeg tror han fra FedEx satte pris på :lol:

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

God kveld. Dagen i dag startet med vondt i hodet etter byturen i går. :drink ^_^ Fikk så karret meg opp til Berg Tennisklubb hvor jeg har hjulpet til med å fikse banene før utesesongen starter neste uke. Blir deilig. Blir nok bare chillings med noen kamerater i kveld. Ha en flott kveld!

Fikk også levert en pakke på døren fra FedEx. Siden de kom og leverte på døra på en lørdag så bød man på bl.a. Cola m/sitron, noe jeg tror han fra FedEx satte pris på :lol:

Det tror jeg nok han gjorde ;)

G'ettermiddag, ja. Kom meg helskinnet hjem fra pakkelevering hos jcnorway, med tilhørende cola, isbiter og sitronskiver. Ble også litt flyprat, og strategier for fornying av diverse sølvkort ble lagt. Jeg vet ikke om jeg skal ta det som et slags tegn, at jeg på veg hjem passerte et gatekjøkken kalt "MR-pizza" ^_^

G'aften her vestfra ... da har man kommet seg hjem etter kjøretur fra helvete ... bumper-to-bumper fra Macon til Hartsfield.. Fullt av 'snowbirds' - pensjonister og andre gråhårede i bobiler og andre doninger på vei fra Florida til Kanada og nodlige stater .. i tillegg til at spring break er over i Atlanta-området. Sammen ble dette total overbelastning ...

Velvel - nå er vi ihvertfall hjemme, middag er spist og utpakking er neste punkt på programmet. I morgo, i morgo, men ikkje i dag ....

God aften fra Chicago. Hjemkommet etter omtrent 3 uker paa veien der man har hoppet rundt halve jordkloden. Fedexmannen her fikk ikke noe Cola, han leverte skittenklaer som ble sendt hjem fra California tidligere i uken..

Fruen er borte, slapper av mens bikkja snorker noe voldsomt ved siden av meg paa sofaen.

Godt med ett lite pitstop hjemme foer uken byr paa Omaha og deretter San Francisco tur.. Alt er heldigvis i F saa da gaar det nok greit.

Back