Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad lørdag morgen

Får heller se på noen andre i rød drakt, selv om jeg ikke håper de vinner.. :D

Ja, her staar TV'n paa ESPN2 ... morsom kamp!

Kom meg hjem sent i gaar kveld og resten av familien foelger i formiddag. Var noedvendig med to biler pga store mengder cargo .. ;)

Nydelig vaer, men saa lenge Robbie Mustoe gauler holder jeg meg i godstolen.

Dette er den store lokaloppgjoershelgen tydeligvis. Fruens USC moeter Clemson i det store South Carolina derbyet og i morgen er det Everton-Liverpool, Arsenal-Chelsea og 'El Clasico'.

Neste helg er det julebord med FedEx-gjengen, og i den forbindelse fant jeg ut at jeg ville ha/trengte en ny skjorte, så snart er man på veg ut for å skaffe en slik

:drunk:Kjøpe skjorte? Mener du at du kjøper ferdigsydde skjorter fremfor å oppsøke egen skredder? Makan!! Jeg er sjokkert! :drunk:

Nu skal rekene finnes frem her og til det skal det drikkes hvitvin!

:drink

:drunk:Kjøpe skjorte? Mener du at du kjøper ferdigsydde skjorter fremfor å oppsøke egen skredder? Makan!! Jeg er sjokkert! :drunk:

Nu skal rekene finnes frem her og til det skal det drikkes hvitvin!

:drink

Jepp. Og for pengene jeg sparer, ble det råd til ei olabukse også ;)

Jeg vaska skjorta jeg hadde i fjor, så får jeg håpe at den holder til årets utgave av meg selv.

Rolig lørdag på Farmen. Det begynner å lukte jul i huset av nybakte "lussekatter, og et betydelig antall esker med julestasj er båret ned fra kvisten .. Har nok den mest "julete" konemor som finnes, og det er fantastisk godt å kunne ha en helt julefri sone på kontoret.

Back