Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen

Julebord med venner i går...(...les i natt) - nå trening før det blir julebord med familie på Lillehammer i kveld. Håper på hvit julestemning i OL-byen... Ha en flott helg!

Re: Glad lørdag morgen

Et lite spørsmål jeg har lurt på EB... Hvor lenge sover du egentlig gjennomsnitlig hver natt. Jeg er rett og slett imponert over antallet god morgen tråder du starter her på forumet.

Ellers skal jeg straks i seng etter helgas første nattevakt. Bare spise litt middagsrester først. Var det flere en meg som kikket litt på tog i går kveld / natt eller?

I gjennomsnitt blir det vel en 6 timer...burde vært 8.

God morgen

Snuppa har erklært ny dag, så da var det bare å stå opp. Helt greit. Fruen og junior sniker seg til bitte litt mer søvn.

Etterpå blir det danseoppvisning med snuppp sin danseskole. Kan bli morro med 15 fire og fem åringer....

Ellers må jeg prøve å få vasket bilen min i dag. Det ligger vel snart et 3 cm gjørmelag over den. Straffen for grusvei til barnehagen.

God lørdag til alle

S

Twin Otter - han begynner å bli gammel: du vett opp tidlig og tidlig i seng.

Glad morgen fra Asker. Tidlig oppe med Magnus Viking som tegner og spiser eple mens jeg lager fotogaver på SAS Bildetjeneste. I dag er det julegateåpning i Asker så det blir vel en tur ned dit

God morgon från Uppsala,

Lite för mycker rödvin igår men upp måste jag likväl och komma igenom en hel del studier under dagen. Kvällen får gå åt till administrativt arbete för att hamna rätt i tiden med det också, troligen blir det med lite mat från den lokala Thairestaurangen.

Ha en fin dag forumister!

God morgon frå Trondheim!

Då er dagen starta, og frokosten er rett rundt hjørna. Varme rundstykker og nytrekt kaffi sjølvsagt ;) Etterpå blir det ut i julehandelen.

Ha ein fin dag alle saman!

God lørdag. Her er kaffen i koppen, og det betyr litt surfing før egg & bacon skal avnytes.

Senere litt stashing av heimen før det bærer avsted til Langhus og middag hos en meget habil ung kokk (og han hadde visstnok noe fremskutt cognac).

Alt i alt ser det ut til å bli en svært hyggelig helg ;).

God morgen fra Bislett. Litt rydding og oppvask etter gårsdagens middag står før tur før det blir å få kommet seg ut å gjort noen små ærend. En treningsøkt er også planlagt. Også får man se hva man finner på i kveld. Men snart blir det frokost. Ha en strålende lørdag:)

God morgen fra Stjørdal. Blir frokost og forsøk på julegavehandel idag.... Blir vel heller til et kafebesøk tenker jeg.......

Ha en strålende lørdag folkens :D

God morgen fra Homansbyen.
Frokost ferdig og avisen lest! De første timene av dagen skal kun brukes til å slappe av.

Sesongens elg er for lengst skutt og tradisjon tro avholdes årets elggrytelag i kveld. Vi er som vanlig godt over tyve gjester til bords, og med mengder av rødvin er den gode stemningen sikret ut i de små timer!

God helg!

God morgen fra OSL. Det gikk overraskende greit å stå opp før kl. 09:00. En enkel frokost før avreise. Nå venter en CPH-maskin på meg, så sete 0A til NRT.
Ha en fin helg.

God morgen fra Nydalen..
Da har man akkurat fått kommet seg ut av senga, og på tide å få seg litt frokost..
Dagen idag blir innedag med Merseyside-derby på Canal+. Måtte de med rød draktfarge vinne! :D

Ha en bedre Lørdag alle sammen..

Den kampen er først i morgen ;)

Hehe, visst søren er den det. En fordel å se på rette dag i tv-programmet..
Får heller se på noen andre i rød drakt, selv om jeg ikke håper de vinner.. :D

God formiddag - smågrått og trist ute. Får se om dagen bringer noen lyspunkter. Mulig det må bookes en flybillett eller to ;)

God formiddag fra Krsand!
Da har farmor hentet jr og hele Bizflyer Airlines flåte sendt av gårde med godt belegg!
Nå blir deg begg og econ til frokost her, så litt indretjeneste før jeg må noen ærender til byen!

Ha en fin lørdag!

BF:cool2

G'ettellerannet fra Maura (det kjennes ut som morgen.

En tilsynelatende fredelig lørdag, og jeg har både fått dyttet i meg litt mat, og rengjort legemet. Neste helg er det julebord med FedEx-gjengen, og i den forbindelse fant jeg ut at jeg ville ha/trengte en ny skjorte, så snart er man på veg ut for å skaffe en slik, evt. noen julegaver hvis man finner noe sånt.

Ønsker alle en god lørdag :)

God ettermiddag fra Egersund

Opphold akkurat nå, men vi får se hvor lenge det varer...

Ble vekket av en sms fra et forumsmedlem idag, sier ikke hvem, men han vet hvem han er!!! ;) Men det var vel strengt tatt på tide å stå opp da uansett...

Middagen er i magen, og legemet er vasket sammen med resten av kroppen ;) :p

Ha en fin dag/kveld/helg (hva enn som måtte passe) :)

God dag fra Gamle Oslo! Her har man skjenket seg et glass med Aass juleøl, "det originale". 6,5 vol. alcohol står det på flaska. Et lite glass etter indretjeneste og før handlerunden må man som vanlig ha! Blir vel å finne fram til polet og en flaske med noe rødt fra Portugal, samt å supplere med et par juleøl av passende styrke..

Back