Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad lørdag morgen

God morgen fra Calgary. Kan melde om -5 grader og sol. Planene for dagen er først å sette opp noe IKEA greier, skal vel få presset inn en treningstur og kanskje den nye filmen 2012 i kveld og :) Fikk også beskjed i går at den nye bilen vår blir en måned forsinket pga tyfon i Japan og.

God aften fra BKK!

Her er nann blitt innkvartert på hotell etter en MEGET bra flygning med SAS fra CPH! Bravo SAS!!!! Dette var kjempebra!! Rapport vil følge i dertil egnet forum! Men nå skal jeg sove!!!

BF:cool2

Og her sitter man på sin n'te G&T og suser.....men jenter på besøk så blir det til at noen "holder" seg på badet, mens verten sitter for seg selv i stuen. Men heldigvis har baren på Får Seasons Bislett nok med drikkevarer! :drink:

'kveld fra avdeling (veldig) vest. Lang dag er nå snart avsluttes. Fruen oppdaget at to av naboene hadde garasjesalg, så da ble det spontangarasjesalg hos oss også. Nettet 127 daler, men det viktigste var at jeg fikk unna et par store gjenstander slik at jeg igjen får plass til bilen i garasjen.

Så var det å ta guttungen på fotballkamp og på hjemturen stoppet jeg og anskaffet årets kuleste kuledekorasjon.

4fb78066-3cfd-4570-82dc-c9b8673c029f_300.jpg

Nå har vi noe brunt i glasset og en dårlig MLS-kamp på TV'en. Livet KUNNE vært verre.

Back