• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen

God morgen fra en våt hovedstad... I dag skal det ryddes i heimen - nytt gjesterom skal gjøres klart og et lass til Brobekk skal fylles. med andre ord det gjør ingen ting at det regner... ha en flott lørdag!

Re: Glad lørdag morgen

God morgen fra en våt hovedstad, ja. Men kursen settes mot Østfold og Stømstad, hvor det varsles det reneste sommerværet. Blir nok ikke firesifret handel en gang, men noen flasker og et par andebryst må man vel få med seg.:)

God fredags kveld fra Denver - akkurat ankommet Mariott Residence Inn i Downtown Denver, og er litt døgnvill. Turen over dammen med Delta A333 gikk flott, men det tok sin tid med 63km/h head wind :p

Nå skal jeg prøve å få et par timer på øyet, før vi skal ut og utforske Denver i morgen :-)

God morgen fra Swiss Loungen i Zürich. Her starter dag me Mövenpick is og Prosecco. Om litt venter sete 1A i APU-ekspressen videre til Lyon. Lunch hos Bocuse i Collognes idag ogsaa faar man se hva resten av dagen bringer. Ha en fin dag

God morgen fra Tallinn og 25. etasje på Swissotel! Her er frokost inntatt og man er straks klar for å utforske byen på ordentlig. Gårsdagen var preget av kraftig regnvær noe som satte en demper på uteaktivitetene. Men idag skinner solen så da får man gripe sjansen :) Senere idag venter diverse spa-behandlinger også. Ha en fin lørdag alle sammen!

G'morn fra Maura, hvor Martin er tidlig våken for en gangs skyld. Klarte å slokne av med både klær og lys på i går kveld, og sov stort sett til klokken 5 i dag tidlig. Prøvde så å kle av meg, slokke lyset og legge meg, men da hadde jeg tydeligvis sovet nok.

Nada planer for lørdagen, annet enn å ikke legge flere :p.

God lørdag ønskes resten av forumistene :)

Er på jobb, etter 6 timers søvn i natt :drunk:
Skal nå gå og purre på lønna, for jeg vil kjøpe flybilletter.

Ja. Jeg VIL ha flybilletter. En ny og ukjent følelse :8:

God morgen fra Stavanger. Da er det snart på tide å komme seg ut døren og sette kursen mot Lista og flyshow.

Ha en fin dag forumister! :)

Morn morn fra BææRRgen.

Her har man vært tidlig oppe og levert ett stk brud og forlover til oppstæsjing i lag, hentet en baguette fra godt brød og nå er finstasen sjekket og skjorten på vei til stryking. Sko skal pusses og så må man se å få pellet seg å hentet det lykkelige paret sin pakkesang.

Så blir det rolige 2-3 timer, før jeg skal innta dagens jobb som brylluppsgjest og fotograf.

Ha en bedre dag!

-A

God morgen fra Ramada Hyde Park. Her er jeg akkurat våknet, og ligger og vurderer hvilken vei jeg skal sette kursen for pubfrokost i dag. Blir nok en rolig dag for min del, men jeg tenkte meg på Comedy Club i kveld. Det pleier alltid å være en vinner!

God morgon från Östeuropa,

Två dagar med fest är helt klart för mycket för mig numera (måste vara åldern) min kropp vill inte vara med idag känner jag och det blir snart jag på lite mat. Om jag orkar blir det även lite arbete under dagen då vädret inte är det bästa.

Ha en flott dag!

God dag i regnværet! Frokosten er inntatt, det ble egg og bacon gitt...

Ingen store planer i dag, men er tur til postkontoret for å hente en pakke, og så litt husarbeid.

God lunsjtid fra heimen. Jobber meg gjennom en drøss med bilder fra en stunttur forrige uke der syv (tror jeg) land ble besøkt. Hard press på bakrommet gjør at det nok kommer en liten rapport og noen bilder (etter hvert).

God morgen ifra Maura. Har ingen store planer, men vurderer å stikke bort på OSL å få TO til Thai sin A346 på brikka.

Ha en fin lørdag forumrister.

God dag.
Det ble sovemorgen som antatt, men jeg fikk allikevel med meg det siste kvarteret av Reiseradioen. Nå venter Ham & Eggs til lunsj.
Overskyet, men ikke regn her på Nærsnes. Gårsdagen ble tilbrakt med et par øl på Oslo Mikrobryggeri samt et alldeles utsøkt måltid på Nodee. Sammen med JetBlue. Nodee må være den desidert beste asiatiske restauranten i Norge!
Ha en fin dag.

God lørdag...
Her regner det så det går i inne aktiviteter idag. Ikveld settes kursen mot mot Alex for å nyte et herlig måltid med sushi :)

God lunsjtid fra heimen. Jobber meg gjennom en drøss med bilder fra en stunttur forrige uke der syv (tror jeg) land ble besøkt. Hard press på bakrommet gjør at det nok kommer en liten rapport og noen bilder (etter hvert).

Venter spent på report Discus...:D

SNSK

God morgen fra Smøla!
Her er været ikke helt på sitt beste, men det får duge ;)
Dagen idag går med som bryllupsfotograf faktisk :D
Kos dere på Airshow folkens, skulle gjerne vært der :)

-S

God morgen her fra Bergen :) Litt grått her i dag - men i nordre bydel har dråpene latt vente på seg.. I morgen settes kursen for Madla og rekruttskolen ! Håper på et spennende år..

Ha en flott dag alle sammen =)

God formiddag fra Krsand!

Her er det dags for tur ut i skjærgården med grillmat og god drikke i kofferten!

Fortsatt god helg!

BF:cool2

G'morgen fra Alpharetta, hvor solen er i ferd med å krype over tretoppene .. 19 varme på utsiden - riktig så behagelig. Ventes å krype opp til rundt 32.

Fikk beiset en del av terassen i går - resten skal tas i løpet av dagen. I tillegg skal det bevitnes grusing av Start i gymsalen på FBU og produksjonen i WIAS må også opprettholdes. Så dette blir en riktig så travel dag ... ;)

Back