Glad lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Glad lørdag morgen...'

Okay, det der Londongreiene er bare dårlig gjort. :pissed

Kyrre
Med oljebeis på nævvan og kjellerstøv under neglene.

Stein, siden du nevnte "The Goat" så finnes det flere husdyr i Notting Hill - bl.a. "The Swan" ikke langt fra Notting Hill Gate tube station. Også nede i Kensington finnes det flere husdyr/kjæledyr, som "The Greyhound" og så er det "The Goat Tavern" i begynnelsen av Kensington High Street (rett over gaten for Royal Garden Hotel). Bildet av puben ble tatt fra annen etasje til en The Big Bus Company busser i september i fjor.

Goat_Tavern_Kensington.jpg

Første gang jeg var innom den puben var i februar 1983 under en studietur til England. I februar i år så var det tid for en reprise. Denne gang var det ikke studenter som inntok en tradisjonell publunsj på stedet, men en gjeng veterinærer, marin biologer og en kjemiker - åtte totalt - som hengte seg på konsulenten. Herlig med med tradisjonell fet usunn gammeldags publunsj med leskende lokalt ale etter å ha sittet på en charterbuss fra Bournemouth et par timers tid :up:

Da var saltet rubbet mer inn i såret atck :devil

Originally posted by TOS

Originally posted by FBU 4EVER

Mye bra i bakgatene på nordsidenav gata,for ikke å snakke om forlengelsen,New Oxford Street og Holborn. Fytterakker.n! Abstinensen herjer!:cheers:

God kveld fra York!

Stein: Om du beveger deg i nærheten av Covent Garden er puben Lamb & Flag absolutt verdt et besøk. Litt vanskelig å finne siden den ligger i en liten sidegate (Rose Street), men dette gjør den kanskje til noe mindre turistifisert en en rekke av pubene i området.:up: Ellers så ligger det en interessant pub et stykke sør for Themsen (Borough High Street) som heter The George Inn - visstnok en gammel skysstasjon om jeg husker rett.

Been there,done that! The George hadde en ølfestival engang,jeg drakk 8 pint'er og fikk et glass i premie.Har det fremdeles.:cheers:

Originally posted by LN-KGL

Stein, siden du nevnte "The Goat" så finnes det flere husdyr i Notting Hill - bl.a. "The Swan" ikke langt fra Notting Hill Gate tube station. Også nede i Kensington finnes det flere husdyr/kjæledyr, som "The Greyhound" og så er det "The Goat Tavern" i begynnelsen av Kensington High Street (rett over gaten for Royal Garden Hotel). Bildet av puben ble tatt fra annen etasje til en The Big Bus Company busser i september i fjor.

Goat_Tavern_Kensington.jpg

Første gang jeg var innom den puben var i februar 1983 under en studietur til England. I februar i år så var det tid for en reprise. Denne gang var det ikke studenter som inntok en tradisjonell publunsj på stedet, men en gjeng veterinærer, marin biologer og en kjemiker - åtte totalt - som hengte seg på konsulenten. Herlig med med tradisjonell fet usunn gammeldags publunsj med leskende lokalt ale etter å ha sittet på en charterbuss fra Bournemouth et par timers tid :up:

Da var saltet rubbet mer inn i såret atck :devil

Når jeg nevner "The Goat",så er det selvfølgelig "The Goat Tavern" jeg mener.Hotellet vårt er Royal Garden,og hadde vi flaks,så rakk vi opp på rommet,skiftet,og inn i det det ringte "last orders,please"! Det ble som regel et par pint'er med noe fra Greene King-bryggeriet.
"The Swan",ja.Vi kalte det for puben "Nya Skåne" pga. alle svenskene som var der da vi besøkte den første gang i 1982.Det var på den tiden pubene stengte mellom 15 og 18.Noen puber hadde åpent siden de serverte varm mat (substantial meal) og da vi fant ut at man kunne få en pint (eller fler) dersom vi spiste der,så ble det endel Sunday Roast på "The Swan" gitt! :cheers:

Back