• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen

Klokken er 07:45 og jeg har vært på jobben i 20 minutter...på en lørdag!!! Sånn kan det gå når man må kjøre svigermor til FlyToget og heller ikke har hjemme-pc som funker... da blir det litt arbeid før trening på formiddagen. Minus 10 grader på morgenkvisten...er ca. 13 grader kaldere enn det det var på Røros for noen dager siden... Ha en bra lørdag...

Replying to Topic 'Glad lørdag morgen'

God morgen. Da var natten tilbrakt ombord i SK910 fra Newark, og jeg sitter nå i loungen på Kastrup med en nytraktet kaffe. Fikk meg en lang dusj etter at jeg kom inn her, og DET er noe av det beste med å ha loungetilgang! Bra flight også denne gangen. Synes SAS har et meget stabilt og bra produkt foran på langrutene nå. Muligens var jeg drømmepassasjeren i går, da jeg hoppet over både middag og frokost og valgte å sove istedet. Nå er det noen timers venting her, før turen går videre til Trondheim og deretter til Mosjøen. MEEEN , et lite minus akkurat her jeg sitter. Jeg måtte betale 100 kr for å tilgang til WLAN !! Det er ikke holdbart i en SAS lounge i dag! :pissed

Finnes det ikke områder på Kastrup som gir deg gratis adgang????

Originally posted by EB

Finnes det ikke områder på Kastrup som gir deg gratis adgang????

Ikke gratis, men det er mulig å kjøpe seg tid mer kort andre steder, hvor det er litt billigere.. men paradoksalt nok er det ikke dekning for dette nettverket her inne.. Så da må jeg velge bort kaffe, mat dusj osv ... Tror jeg må sende mail til Jørgen :p

...eller gå på Statoilstasjonen utenfor ankomsthallen - de har gratis tilgang!!!

God t å se at også EB måtte jobbe i dag, vel nå jobber up2date for meg, MAXBO neste...

God helg

/Geir

och även jag sitter med en massa jobb. Tog helgen utanför Monaco. Som tur är har stället internetanslutning och en som är bättre än vad jag har hemma när det gäller stabilitet.

Skall läsa två timmar till, sedan ta en spatsertur innan jag hämtar pizza inför kvällens arbete.

Goede middag Iedereen..!

Det har begynt å snø, og det er pr. nå -6.7 kuldegrader..

Uken går med til å titte litt nærmere på severdigheter i New York, og håpe at snøværet der borte finner bremsepedalen!

Heb een goede dag! :hi2

etter en travel dag med skoinnkjøp til damene, hårklipp på Snarøya (200,-) og nytt rosa slips(!!) ble det tid til en liten forumtur før også JEG må jobbe litt (men min pc virker hjemme, så jeg trenger ikke dra på kontoret som EB!!) mens jeg sitter på spisestuebordet (som snart skal byttes ut!) - WLAN er digg!!! Håper på mere snø i dag, men sol i morgen - kanskje det blir en tur til OSL for å spotte!!

God formiddag fra Kristiansand!
Her snør det og er noe guffent!
Dagen har bragt meg en tur til byen. I det jeg står i bilkø ved rutebilstasjonen ser jeg noe som fikk meg til å trekke på smilebåndet. En buss-spotter! En kar som stod å knipset bilder av diverse busser. For en hobby! Jaja! Han om det!

Ellers har jeg fått reservert bord til Fly&Vin i sør! Foreløpig tall ser ut til å bli 6. Flere påmeldinger mottas gjerne! Se eget innlegg!

Fortsatt god helg!

BF:cool2

*Gjesp* .. her er klokken 9.15 ... vaert oppe siden 2 ....
Nettopp tilbake fra Warner-Robins AFB og nattens Tristar, hvor det regnet, tordnet og lynte til den store gullmedaljen ...

Naa er det et par timers lur foer ManU-Fulham paa Fox .... Natta!!

Attachments

• 161_wrb.jpg
    161_wrb.jpg
    34.9 KB · Views: 1

God lørdag ettermiddag. Noen små puslete snøkorn faller til jorden på utsiden av vinduet, mens jeg sitter inne og prikker inn formen til kveldens selskap. Priser meg lykkelig over at neste uke ikke innebærer noen flyturer, i fall pilotene i SK skulle føle seg "not fit" igjen.

En hyggelig lørdag til dere alle. :cheers:

Blubird da, om pilotene streiker så får du tilbringe ekstra tid på flyplassen. Hva er negativt med det? :thumbup Verre om vi snakker buss eller t-bane streik! ;)

Det har begynt å snø, og innlandet gleder seg til Rally Norway. Ikke så veldig interessert, men det blir spennende!

Bestilt meg nytt mobilnummer, med siffrene 763772. Kan det bli noe bedre? :biggrin

Originally posted by GFL

Blubird da, om pilotene streiker så får du tilbringe ekstra tid på flyplassen. Hva er negativt med det? :thumbup

Tapt arbeidstid... :up:

Mye betalte du for de siffrene forresten?

Originally posted by Blubird

Originally posted by GFL

Blubird da, om pilotene streiker så får du tilbringe ekstra tid på flyplassen. Hva er negativt med det? :thumbup

Tapt arbeidstid... :up:

Mye betalte du for de siffrene forresten?

Jobb foran interesse, pøh...:D

Bare fant de på djuice.no tilfeldigvis. Skal sende melding når nummeret er aktivt...

Back