• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Verdens Ende

God morgen fra Tjøme. Snart morgenbad før kursen settes mot Gjøvik med innlagt stopp i hovedstaden for å bytte bag. Ha en morsom lørdag der du er.

Re: Glad lørdag fra Verdens Ende

God morgen fra Lillestrøm. :) Her er man oppe alt og klar for en tur. Men er liiiitt skeptisk! Transportmidlet som skal benyttes har ikke vinger, det liksom sklir framover, helt nede ved bakken på noe som kalles skinner... Det vil si det er ingen take off engang! Utrolig! Vel vel, ha en fin en alle sammen, enten dere fyker fram i lufta, eller sklir nede ved moder jord.

God morgen fra Snillfjord. :)

4 arbeidsdager og en fridag er unnagjort denne uken, så i dag skal lørdagen brukes til ren avslapping. Usikker på planene for dagen, men en kjapp tur på butikken må nok gjøres unna i alle fall. Mulig man tar med det moderlige opphavet på den lokale kroen for en god middag også.

Ellers skal man bruke helgen til å planlegge litt foran et oppsummeringsmøte på mandagen, da man har rundet 6 måneder på sykehjemmet. Man må finne ut hva man vil videre fremover. Mulig det blir arbeid videre, med noen små endringer her og der.

En fortreffelig lørdag ønskes. :)

Morn fra solskinnsbyen Bergen.

Var på Flesland kl 6 i morges for å levere enn turkompis på flyet til London. Vi møtes igjen i ORD. Han med DY og vi andre med SK.

Nå på Flesland igjen. Nettopp sjekket inn og fått SSSS på BP. Kunne noen fortelle meg hva det innebærer i praksis?? Vet det er noe ekstra sikkerhets "greier".

Ellers kan hotell frokosten på Thon Rosenkrantz anbefales.

God lørdag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå på Flesland igjen. Nettopp sjekket inn og fått SSSS på BP. Kunne noen fortelle meg hva det innebærer i praksis?? Vet det er noe ekstra sikkerhets "greier".
30% får SSSS på utreise, er normalt bare en ekstra sjekk i gaten før US-flighten hvor de er frem med "støvkluten" på elektronikk eller sjekker håndbagasjen en gang til el.l. (Det har i all tid vært en tlifeldig kontroll i gaten på US-flighter der man bare blir plukket ut ved gate, men nå er det satt mer i system etter den greia med pc-forbud o.l.)

Mornings fra Bergen. Ikke ofte jeg kan gå rundt med shorts her. Akvariet ble besøkt i går, mens Fløibanen er kaputt, så det får bli i morgen. Litt rusling rundt i byen før det ble noe slektsgreier med konas slekt langt uti der. Jeg er bare med [emoji13]

7a4419d048e424f9a3843899d62bf7ab.heic

God formiddag fra flydagen på Sola

Her er sola fremme og vil nok sørge for at i hvert fall noen blir solbrent i dag
Håper jeg ikke blir det

Blir gøy å se Starfighter fly i ettermiddag!

Dette blir bra.

Ha en fin helg forumister

God morgen fra Tjøme. Snart morgenbad før kursen settes mot Gjøvik med innlagt stopp i hovedstaden for å bytte bag. Ha en morsom lørdag der du er.

I går tok vi bussen fra Tønsberg og sørover, og da innså jeg hvor Verdens Ende var [emoji38]

God morgen fra Scandic Havna Tjøme, som definitivt har sett bedre dager. Bryllup her i dag, bare kos og glade mennesker - først Tjøme kirke og deretter Gimle for de lokal kjente.

Tror vi satt ny rekord i går dør-til-dør Bergen til Sundene gård fra 1120-1500 med kun kollektivt: bybane, fly (TRF), buss, tog, og buss. Gikk ganske greit utenom en katt som fikk giga mageproblemer på flyet før take-off og som dermed måtte av med eieren. Toalett var ikke mulig å bruke heller pga. nevnt hendelse [emoji23] alt man skal oppleve [emoji16]

G’moorgen! Da var man i gang med hverdagen igjen. Siden det er lørdag blir det en tur til Biscuit Barn for å hente frokost. Deretter opp trappa til kontoret.

Begynner å se slutten på Prosjekt Fotologg. Har nå logget 4000 registreringer på bilder jeg har tatt. Tipper jeg har igjen rundt 1000 ... Pluss alt det analoge, som jeg ikke helt har bestemt meg for hva jeg skal gjøre med da jeg ikke har nøyaktige datoer. Pluss at jeg må prøve å finne et hjem til fila ... har ennå ikke funnet den ‘perfekte databasen’ ...

Slik går no dagan ....

God dag fra Lillestrøm. Her har man pakket og sjekket inn til morgendagens tur. Nå er det bare å daffe på verandaen sammen med Jomfru Maria.

Ha en fin en

DÆNG!!! Viatrumf hadde tydeligvis et Heinz-øyeblikk og 42000 EB poeng raste automagisk inn på konto :)

Back