Glad lørdag fra Røros til Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Erzscheidergården…og om noen minutter fra den italienske. Klar for retur til hovedstaden etter en Extra Best kveld i går. Eneste planen er vel egentlig å sove litt på tidlig ettermiddag - faktisk en veldig god plan. Nyt lørdagen her eller der.

God morgen fra Provence. Siste feriedag og i formiddag tar Flyr oss hjem. Ligger an til LN-FGC ser jeg. Ha en fin dag

Last edited:
Re: Glad lørdag fra Røros til Ris

God morgen fra sykehuset. Da er vi i gang med dagens første dose. Ingen store planer for dagen ellers. Det er meldt 30 grader senere så det blir mer enn varmt nok. Det er nok litt sport på fjernsynet i dag så jeg får følge litt med på det tenker jeg.

God morgen fra Larvik! :)
Her sov vi godt i nyoppusset airbnb med sjøutsikt. Dagen i dag byr på en utflukt og en fottur. En ekstra best en ønskes herfra! :) 20220813_075528.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fea Sandefjord. Aldri sovet så dårlig på hotell, men frokosten var god og første kamp er om en time.

Morn fra Kolsås. Hører liv fra etasjen over så da får junior og jeg snart diske opp kaffe og pannekaker. Ramler en kamerat innom i ettermiddag så får skaffe litt grillmat og øl også i løpet av dagen

..og der var jeg klar for sen frokost på Ris. 4 timer og 20 minutter inkludert to kaffestopp er absolutt innafor.

God lørdag fra Oslo. Her blir det siste dag av Øyafestivalen i dag, men før det skal jeg kjøre et flyttelass for en venn av meg. Når leiebilen er levert inn eller dvs parkert på plassen sin (Zipcar) så blir det å være der og det blir nok nok øl. Ja også har jeg et mål om å prøve et spisested der og da, er jo et par av dem som har fått gode anmeldelser i Aftenposten. Når jeg har jobbet der i to dager har jeg jo fått middagen servert på vakt.

Last edited:

God morgen fra Røros etter Ekstra Best kveld i går. Her har vi spist fjong frokost og vært ute og bunkret litt til kjøleskapet. Nå skal vi snart treffe de gamle for litt lunch og rusling før det blir bursdagsmiddag. En viss forumist har fortalt kokken at jeg trenger å utfordres...

Ha en fjong lørdag!

En viss forumist har fortalt kokken at jeg trenger å utfordres...

Dette lukter grevling lang vei. :colgate:

G'morgen .. da var man i gang med helgevakten. Foreløpig ser det ikke så fryktinngytende ut, men har ikke sjekket hva paypaltrollet har funnet på ennå.

Flere morsomme fotojubileer i dag, bl.a. denne fra 2004 ...

1111.jpg

Ellers lures det på om det er noen sammenheng i at både SAS og ManU nå kjøres i grøfta av en nederlender ..... :stir

Attachments

• D6TSxs1WkAYfw76.jpg
    D6TSxs1WkAYfw76.jpg
    70.6 KB · Views: 110

Etter 2 runder ligger ManU strålende an.

Attachments

• Screenshot_20220813-204314_Chrome.jpg
    Screenshot_20220813-204314_Chrome.jpg
    70 KB · Views: 107

God natt fra Bayern.
Aldeles nydelig ettermiddag og kveld ved Starnberger See.
Fin tur ned i går med LH A321, da vi endelig kom avgårde. Satt vel nærmere to timer ombord mens de prøvde å fixe kommunikasjonssystemene mellom cockpit og kabin, ordna seg først etter en skikkelig restart av alle computere. Var usedvanlig stilt ombord de 10 minuttene det tok.

Back