Glad lørdag fra Ris:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad lørdag fra Ris:-)

God ettermiddag fra Color Hybrid. Vi orker ikke å lage middag hjemme i dag, så ungene var med på kveldsbuffet mellom Sandefjord og Strømstad i kveld. Blir vel å handle litt på veien også, må etterfylle litt øl, og diverse annet også. Hjemme sånn ca 2200 i kveld, så da blir det å bære ungene til sengs og far kan slappe litt av på sofaen.

P.s. Forstår ikke voksne mennesker som i fullt alvor gomler innpå pølse og pommes frites når man kan velge både kreps, Indrefilet, roastbiff, gravlaks osv osv.

Ønsker alle en flott kveld, med eller uten sjøbein!

Nei hvis det er buffet man har betalt for kan man vel velge da. Så det forstår ikke jeg heller.

Rolig start på dagen før turen går mot OSL etter hvert. Må huske passet også, denne gangen.

ccb7e87d6562694a5e98c4d5d7ef307f.jpg

Ble visst ikke utlandet i dag

Nå er jeg glad for at jeg så dette først nå, for jeg hadde gått rett i fella :)
Du ikke spøke om sånt, jeg som trodde at nå skal Martin på en stor flytur...

Ville nå valgt posten jeg da. Det tar normalt sett ikke så lang tid.

Skal mest sannsynlig innom der neste uke uansett. Pluss at jeg slipper å være redd for at det blir borte i Posten.

God lørdag fra Stavanger. Her kom baby Twin Otter til verden i concorde-fart på torsdag og jeg har blitt pappa til ei flott jente. Jenta fikk en litt ruskete start så vi får veldig god oppfølging på sykehuset! Men alt er vel og vi koser oss!

Gratulerer! Mitt beste tips på vegen er at man aldri kan bære, bysse, trøste, kose eller mate babyen for mye - og alle folk som skal komme med gode råd og tips om ditten og datten bare må filtreres ut ^_^

Gratulerer! Mitt beste tips på vegen er at man aldri kan bære, bysse, trøste, kose eller mate babyen for mye - og alle folk som skal komme med gode råd og tips om ditten og datten bare må filtreres ut ^_^

Notert. :-)
Kos har det heldigvis blitt mye av allerede.

Back