• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

Så gammel har jeg aldri vært før…så det går nok bra sa EB 55 år. Lørdagen bringer om ikke lenge frokost før det blir sen lunsj på Lokstallen til Benedicte Ferner. Gjør lørdagen til en fest:-)

Re: Glad lørdag fra Ris

Så gammel har jeg aldri vært før…..

Om en 8 års tid er du like gammel som meg ….

Hupp hupp .. Her har man allerede senket en 22oz Marguarita og en stor burrito på den lokale mekserestauranten. Full fart på fredagsettermiddagen.

Nå tar valpen og jeg en liten lur før kveldens siste luftetur. Desverre venter det en arbeidsdag etter lur og natt ….

Men vi har det jo godt i vår lokale First Class Terminal på Harmony Hill.

Spjett spjong.

Last edited:

Gratulerer med dagen til EB! Dagen blir markert med et par glass champagne mellom cph of sfo. Siden vekkerklokken akkurat ringte og jeg står og venter på bussen er det mye som tyder på at jeg er tidlig nok ute.

Står og funderer på om jeg faktisk skal sjekke inn bagen, en kan jo være så heldig at den blir borte på veien så en får shoppet litt.

God morgen fra Tjøme. Litt dugnadsarbeid i hagen til svigerfar står på programmet. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg sykehus. Da er dagens første antibiotika inntatt. Da er det bare å vente på blodprøver og samtale med lege før jeg drar hjem igjen. De to neste dosene tar vi hjemme. Da får jeg også sovet hjemme.

Ingen store planer for dagen naturlig nok. Vi får se hva det blir etterhvert.

God morgen fra Tananger,
Straks avgang østover med familien. Første etappe går østover fjellet til Rjukan. Rjukanbanen skal prøves med de yngste barnebarna i morgen.
Ellers belæring på Vemork museet og det som er verdt å se der oppe i dalen.
Ha en din dag

God morgen fra gode, gamle Hotel Atlantic i Stavanger. Stiv og støl etter gårsdagens klatretur i ei steinrøys noen mil herfra[emoji3] Ble sen middag på FireLake i går, utmerkede kjøttretter. I dag blir det sjømat på Fisketorget. Ellers sydde det av folk i Vågen i går, rene sydenstemningen… Så dagen ble avsluttet med et par utepils, noe vi synes vi hadde gjort oss fortjent til[emoji4] Usikker på hva dagen bringer, men vi skal nok være turister. Damene ymtet frempå om en aktivitet kalt «shopping». Ha en strålende lørdag!
8b3839a3f91800a55e8f9d493a3f3105.jpg

God lørdag fra Beitostølen. Solen skinner så får man se om denne dagen blir fri for regn. Jobbe skal man ikke før kl 20 . Må innrømme jeg faktisk ikke helt ser frem til det , opplevde en litt ubehagelig greie i går.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God lørdag fra Beitostølen. Solen skinner så får man se om denne dagen blir fri for regn. Jobbe skal man ikke før kl 20 . Må innrømme jeg faktisk ikke helt ser frem til det , opplevde en litt ubehagelig greie i går.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

På Troll rock?

FQTV

En dag og helg fullt av ingenting.
Får liksom ikke ut fingeren å finner på noe.
Godt det snart er jobb igjen.

Alkoholfrie hilsener fra Bergen

FQTV

God morgen fra Amerika! Gliser som en unge og stornyter.. Føler litt at man gjør noe litt crazy og innerst inne i den femti år gamle skrotten så er man jo fremdeles bare 12 år. Nå er det it og spise frokost og en 15 km rute er lagt opp. Vurderer frokost i Harlem - er det lurt?

Ekstra Best dag til @EB!

Og god dag fra Tromsø, hvor vi feirer 6 år som samboere. En 29 juli for 6 år siden kom jeg hjem fra Brasil og når jeg kom hjem stod Storsmurfen utenfor meg en pose reker og en stor bag med klærne sine. Da hadde vi brukt 2,5 år på å finne ut at det var best. Og så viste det seg å bli megabest.

Nå skal vi sjekke ut fra hotellet etter hvert og gå og få oss noe lunch før vi flyr hjemover. Har vært supre dager her oppe

Ha en Ekstra Best dag

Blir gøy å sende den røvern her igjennom sikkerhetskontrollen da. :)

0f4839d93fd6b0441e01565f8a78c041.jpg

Gratulerer til EB da sånn midt i ferietiden her. :nor :ITA Og takk for tips om Lokstallen - den må prøves ved en senere anledning

Og fortsatt god sommer til alle sammen

Back