Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Når kan man vekke unger? Skal de ikke holde sin onkel med selskap? Rekker uansett en treningsøkt før vi drar videre i konfirmasjon på Nøtterøy. Nyt lørdagen.

Re: Glad lørdag fra Ris

G’morgen fra Scandic ved OSL. Dagen blir 6 timer lenger enn normalt og skal nytes i to store flyseter. Håper jeg.

Straks frokost, deretter blir det vel å komme seg over til terminalen. Kanskje blir det litt bilder også.

God morgen fra Hvalstad. Her måtte jeg for første gang på veldig lenge sende minstemann tilbake i seng da noen prøvde seg på oppstandelse en god time for tidlig. Fotballcup med eldstemann før det blir å finne frem litt maskinere for hagen og få begynt på å gjøre terrassen sommerklar. Men slipper i hvertfall bli med kona på Ikea, selv om jeg vel ender med å måtte montere noe møbler på et av barnas rom. Ja ja, man får hvile når man drar på jobb på mandag.

Morn fra vestsiden av Vest-Knausen. Her skal man i ettermiddag en tur til Gardermoen for å leke seg i en stor vertikal vindtunnel. Fikk gavekort da jeg ble 30 så begynner å bli på tide å få brukt det opp. Mistenker at man før den tid rekker innom en del av nabolagets lekeplasser

... Og da var kinesergruppene tilbake ...

#frokostsalensskrekk

God morgen fra Storo.

Våknet litt for tidlig, men nå er det vel straks på tide å sjekke ut hva slags frokost gamlingen fra Hallingdal tilbyr? Også jeg som alltid har pleid å bi god jordbærselgeren fra Porsgrunn. Kan jo bli vandt til det her også. Mobilinnsjekk funket som en drøm, og rommet er passe stort. Eneste som trekker ned er Pepsien i minibaren.

Etter hvert avgang utenlands med en avgangstid som er litt for tidlig til at jeg hadde rukket den hjemmefra, og neste hotell er valgt etter prinsippet at «bandet bor der også». Klipp på Internett avslører til og med endringer i setlista. Håper bare de ikke har kuttet ut den om hu nabojenta som stikker av i en limmo.

Ha en god en :)

God morgen fra Lillestrøm! :)
En helg uten de helt store planene egentlig. Men i det fine været hadde jeg gledet meg til en småflytur. Dessverre fikk jeg mld i går om at flyet akkurat hadde gått ut på timer.
Vel vel, dritkjedelig, men sånn er nå det...
Da blir det litt utvidet indretjeneste i stedet, hurra! ;) Men det er jo fint å få det gjort også.
Vel, kaffe i koppen og Grønland tur nærmer seg jo heldigvis.

Ha en super lørdag!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra prærien. Kona ville være med på joggetur, men det er mistenkelig stille i etasjen over. Som styremedlem i sameiet har hun også bestemt at jeg skal stille på dugnad 09.55, men nå begynner jammen meg tidsklemma å snart vise seg.

God morgen fra Kongsberg.

Ser ut til å bli en strålende dag her i dag. ikke de store planene for dagen utover å få trent litt og sett litt på sport på fjernsynet. Det ble en aldri så liten topptur i går. Min datter ville absolutt ha med sin gamle far på treningstur (noe som er ganske uvanlig), så da en må en jo bare stille opp. Det ble en riktig fin tur. Jeg gikk/løp denne mye før jeg ble syk. Forrige helg kom jeg meg til toppen igjen for første gang på svært lenge. Turen i går gikk veldig greit egentlig og vesentlig raskere enn den forrige helg. Siste partiet er skikkelig bratt så en får kjørt seg litt i bakkene der.

Attachments

• 343782029_788978999559412_6128312422015443485_n.jpg
    343782029_788978999559412_6128312422015443485_n.jpg
    162.2 KB · Views: 223

16387b2b349723e6d3145e6d46c38f70.jpg

e5362bb592047cfcc9b36b923e7d065d.jpg

På plass på Upper Deck!

God morgen fra Knaus Tropez. Da var frokosten ferdig og i dag "tidlig" var det ned på Damplassen for å får riktig brød. Nå begynner frokosten å bli temmelig strøken. Nå er det ned å se på Dragen gå bananas på klesavdelingen på Steen & Strøm før det er donuts på Bjørvika og deretter danseoppvisning.

Lørdager ass..

Så med forskrekkelse å plutselig var det null basispoeng og ny periode på EB. Ble ikke noe fancy kort i år heller sa. 235.000 basispoeng ikke er nok.

14EE9AB2-E3DB-4D30-A90E-AE5BD7EE20DB.jpeg

God morgen fra Knaus Tropez. Da var frokosten ferdig og i dag "tidlig" var det ned på Damplassen for å får riktig brød. Nå begynner frokosten å bli temmelig strøken. Nå er det ned å se på Dragen gå bananas på klesavdelingen på Steen & Strøm før det er donuts på Bjørvika og deretter danseoppvisning.

Lørdager ass..

Så med forskrekkelse å plutselig var det null basispoeng og ny periode på EB. Ble ikke noe fancy kort i år heller sa. 235.000 basispoeng ikke er nok.

View attachment 53324

Jeg klarte 9900 poeng. Amen!

Jeg har klart hele 1500 basispoeng. Det rekker ikke til rare statusen hos SAS akkurat. Det er vel så vidt en får være med flyet. :D

Helsevesenets fiktive pandionkort har jeg fremdeles i behold og jeg har nok mer nytte av det enn SAS kort akkurat nå. Heldigvis er formen rimelig bra nå for tiden så det har ikke vært så stort behov for det "kortet" som tidligere.

God efta fra Deltabyen.
Utført litt utvidet indretjeneste her i dag som jeg skrev i dag morges. Litt tur og shopping med kona ble det også tid til.
Kjedelig småflytur utgikk i dag, men hey, jeg vil en tur i lufta i helga. ;) Har dere det også sånn noen ganger?
Så i morgen er det veteranfly tur fra ENKJ. :)

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Glad lørdag fra Ris

Da satt man på Newark. Fin overfart i godt sete. Tidlig inne, men ikke tidlig nok til å rekke tidligere fly. En gang gikk det fly hver time. ....

Er på nye Terminal A. Ikke helt ferdig, men helt ålreit. Lys og fin. Men langt unna, og man må ta buss når man kommer til endestasjonen for toget. Så ikke noe for de med tight connection. Så imidlertid et skilt til transferbuss på innsiden til Terminal B og C.

3A i en 319 venter.

d356ba510a2737e9d5bf0beac37998e4.jpg

Back