Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og aviser er første kombo`n - urutinert å ikke ha nok søtsaker igjen til frokost… En tur til Ensjø for å ta ut en leiebil før vi setter kursen mot Verdens Ende. Ha en herlig lørdag.

Re: Glad lørdag fra Ris

God formiddag fra ThongLor i Bangkok.
Her startet vi dagen med 30min svømming før turen gikk bort hit.
Nå er en meget lett frokost inntatt og en iskaffe nytes.
Senere i dag skal det avholdes et lokalt topp-møte på en M* resturant, ser fram til det.
Ha en glitters lørdag :)

God morgen fra Hvalstad. Alle unntatt kona er oppe med hver vår skjerm. Polarbrød til de som ikke en myndige, og espresso til meg. Mens kona både skal løpe og så på fest, blir det barna og jeg som styrer huset store deler av dagen. Ha en fin dag

God morgen fra Riksen. Jeg ble overflyttet til pasienthotellet i går så jeg har sovet der i natt. Jeg skal være her til mandag ser det ut til. Deilig å komme seg til hotellet og ut av sykehuset. Jeg er fremdeles innlagt og må opp på avdeling for prøver og legevisitt og slikt. Ellers kommer det besøk av et søskenbarn i dag så det blir hyggelig. Jeg skal også prøve å komme meg en tur ut i dag enten ved å traske ned til Vinderen eller ta trikken mot byen. Vi får se. Det er mye sport på TV med blant annet Brann-Sogndal så noen timer foran skjermen blir det nok helt sikkert.

God tidlig lørdag fra Øvre Romerike. Liten times tid til avgang. Først en liten tur innom Jessheim, før videre til OSL og Bodø.

Ha en god en :)

Morn fra Kolsås. Her kan jeg konkludere med at jeg har løsningen på høye strømpriser, og det er nemlig å koble 1-åringen tok en generator. For hvordan det er mulig å ha sett på mye energi etter å ha sovet så dårlig, og til å være på dag to uten matlyst, så er eneste forklaringen noe som ikke følger fysikkens lover...

For oss voksne finnes det heldigvis kaffe

God morgen fra Grønland. Rolig morgen med kaffe og nyheter på iPad. Kona kom hjem fra ferie i går, så får feire med middag på byen i dag. Litt mindre varmt i dag enn tidligere i uka, men likevel fint vær for en utepils. Så blir det vel litt fotball og F1 på TV i løpet av helga. Ha en strålende laurdag[emoji41]

God morgen fra knausen. Da var langfrokosten ferdig med egg, bacon og en frisk mimosa i dag på Lanson rosé.

Ribben dampes og det er full julemiddag i kveld. Nå er det snart ut til motorsenteret på Ingierstrand for å herje med åtteåringens monster av en radiostyrt bil. Veier nesten det samme som guttungen og gjør 105 (!) kilometer I time. Gjett om vi gleder oss..

God morgen fra knausen. Da var langfrokosten ferdig med egg, bacon og en frisk mimosa i dag på Lanson rosé.

Ribben dampes og det er full julemiddag i kveld. Nå er det snart ut til motorsenteret på Ingierstrand for å herje med åtteåringens monster av en radiostyrt bil. Veier nesten det samme som guttungen og gjør 105 (!) kilometer I time. Gjett om vi gleder oss..

Sliter du med lokalkunnskapen…Ingierstrand er vel et stykke unna;-)

Jeg er bare nysgjerrig: Har en åtteåring lov til å kjøre radiostyrt bil som går så fort?

God dag fra Lillestrøm. I dag våknet vi i det minste definitivt forkjølet. Da følte jeg litt bedre samvittighet for å ikke ha reist til Chicago på jobb i helgen. Men hjemmetestene slår ikke ut. Nå har vi tatt mange den siste uken og det virker bare smått utrolig at ingen av oss har blitt smittet, men er forkjølet.

MAKAN

Eller kanskje den "suppa" jeg drikker 3 ganger om dagen faktisk virker litt. Men forkjølet er jeg nå ihvertfall. Så det er bra.

Grandis og vin i kveld kompenserer for gårsdagens "loff&krabbeklo".

Ha en fin en

God kveld fra OSL,
En grei dag med beising på huset og hagearbeid.
Avsluttet med siste flight østover fjellet , SK4042.
Overnatting i Oslo før morgendagens NJK togtur til Halden i forbindelse med Årsmøte.
Fortsatt god helg

Back