Glad lørdag fra Ris
God morgen fra Ris. Fortsatt stille og rolig her i huset. I dag er det 20 år siden jeg tok med meg han som skulle bli mannen min hjemmepoeng en one night stand...bare det at han aldri dro igjen. Dette skal nok feires flere gang i løpet av dagen. Ha en digg lørdag du også.

God morgen fra Ris. Fortsatt stille og rolig her i huset. I dag er det 20 år siden jeg tok med meg han som skulle bli mannen min hjemmepoeng en one night stand...bare det at han aldri dro igjen. Dette skal nok feires flere gang i løpet av dagen. Ha en digg lørdag du også.

) - men i prisklassen dukker det jo opp endel, f.eks. en 2012 Bentley Convertiable med 25k miles, men det er STOR bil og ikke akkurat noe som hører hjemme på Bainbridge
 ) - men i prisklassen dukker det jo opp endel, f.eks. en 2012 Bentley Convertiable med 25k miles, men det er STOR bil og ikke akkurat noe som hører hjemme på Bainbridge  - uansett pristapet er betydelig i og med at den kostet vel nord for 100k ny.....
 - uansett pristapet er betydelig i og med at den kostet vel nord for 100k ny.....