Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

God morgen fra Ris. Fortsatt stille og rolig her i huset. I dag er det 20 år siden jeg tok med meg han som skulle bli mannen min hjemmepoeng en one night stand...bare det at han aldri dro igjen. Dette skal nok feires flere gang i løpet av dagen. Ha en digg lørdag du også.

Re: Glad lørdag fra Ris

Mornings fra Sandefjord. Hjem etter frokost, så får en se om jeg får presset inn en skitur i løpet av dagen. Ha en fin dag

God morgen fra Al Qasr stranden.. ligger og smatter som en fyllik og har full fokus på å si nei takk til 12 pilsen da jeg skal på lunch-date med dragen på selveste Pierchic.

Junior på 5 hadde dagens da han sa til frokost-kokken på sylskarp engelsk “This is not real bacon” da kalkun-substituttet ble presentert.

574D9D60-B5B7-45B8-AD9B-6481B7524403.jpg

Last edited:

God lørdags fra Kraków. Får vel stå opp i denne minisuiten av et businessrom. Radisson leverer. Så får man finne ut hva dagens planer er. Ha en fin dag

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God lørdag fra Mjøndalen. Kjenner ett snev av brakkesyke treffer meg i dag. Litt misunnelig på de 2 forrige innleggene som er på tur. Her går vel dagen med til å holde ut brakkesyken, og ikke ta den ut på resten av familien :)

Ønsker alle en fantatisk dag, både med og uten brakkesyke! :)

Glad lørdag fra Ris

Hepp hepp .. 10 grader og lett duskregn ute, men hva gjør vel det .. her inne skal det jobbes. Kun to skift igjen nå, så er man ferdig for i år.

Men først frokost ... uten fake bacon.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

God morgen fra Fnat Palmas. Vi skulle egentlig vært tidlig oppe for å spise frokost... men så gå vi f*** og sov enda lenger isteden.

Nå skal vi spise litt lunch isteden. Så stoppe litt og ligge litt ved poolen som virkelig er kanonbra her.

Ha en fin en

God ettermiddag fra Oslo Nord - dritlei snø som daler ned og er i veien for de som må gå til søple kasser, eller garasjen i borettslaget - man har ikke på seg støvler for å gå til blen.

Snøen bør holde seg til fjellet og ikke i lavlandet.

Jan

God lørdag fra Portland hvor svigermor har bursdag og alle jentene skal feire henne på Piazza Italia. Selv skal jeg såvidt begynne å titte på bil til den lille itaienerinnen, hun har lyst på egen bil uten plass til hunder og antyder cabriolet. Hun liker Audi A5 - men samtidig er jo Audi gammel mann med hatt bil her borte - og den har tøytak. BMW 4 ett eller annet har derimot ekte tak og er gunstige - nå er det bare å sette seg inn i .28 .30 - ser ut som begge har 2 liters 4 sylindre motor, livet var enklere før når .28 betød 2.8 liter og .30 var 3.0 liter og begge hadde 6 sylindre.....

i .28 .30 - ser ut som begge har 2 liters 4 sylindre motor, livet var enklere før når .28 betød 2.8 liter og .30 var 3.0 liter og begge hadde 6 sylindre.....

Fullstendig enig.. i de gode gamle dager var jo BMW seks sylindrede helt ned til to liter med en nydelig lyd.. skal man ha en europeisk coupe/cabriolet med seks sylindre i dag så er man på helt high end skalaen med matchende pris. Hadde jeg bodd i statene tror jeg jeg hadde heller gått for brukt og da en 435/440. Men vi må vel snart gi etter å innse at disse fire sylindrede skapningene er jo (bortsett fra lyd) svært spenstige. Jeg vet jeg banner i kjerka, men selv Ford har virkelig fått det til med sin sinte lille 2.4 ecoboost i Mustangen.

Selv skal jeg såvidt begynne å titte på bil til den lille itaienerinnen, hun har lyst på egen bil uten plass til hunder og antyder cabriolet. Hun liker Audi A5 - men samtidig er jo Audi gammel mann med hatt bil her borte - og den har tøytak. BMW 4 ett eller annet har derimot ekte tak og er gunstige - nå er det bare å sette seg inn i .28 .30 - ser ut som begge har 2 liters 4 sylindre motor, livet var enklere før når .28 betød 2.8 liter og .30 var 3.0 liter og begge hadde 6 sylindre.....

Det går over. Fruen gikk gjennom det samme. Etter det fjerde verkstedbesøket, diskret, men regelmessig, surmuling fra husbond i høyresetet som må klemme seg inn, noen butikkbesøk som ender med overbooket volum og diverse annen småmoro, vil hun etterhvert hinte at hun kanskje trenger noe større .. Hun er kanskje italienerinne, men likevel kvinne. Og ameirkansk. Hold ut og hold diskret oversikt over alternativene.

Det går over. Fruen gikk gjennom det samme. Etter det fjerde verkstedbesøket, diskret, men regelmessig, surmuling fra husbond i høyresetet som må klemme seg inn, noen butikkbesøk som ender med overbooket volum og diverse annen småmoro, vil hun etterhvert hinte at hun kanskje trenger noe større .. Hun er kanskje italienerinne, men likevel kvinne. Og ameirkansk. Hold ut og hold diskret oversikt over alternativene.
Nå er Z serien totalt utelukket, 4 ett eller annet har god plass, det er 4 seter for innkjøp av det italienerinner kjøper (mer pris enn volum :D ) - men i prisklassen dukker det jo opp endel, f.eks. en 2012 Bentley Convertiable med 25k miles, men det er STOR bil og ikke akkurat noe som hører hjemme på Bainbridge :p - uansett pristapet er betydelig i og med at den kostet vel nord for 100k ny.....

Back