• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad langfredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God fra kjøkkenbordet. Kaffe i k(r)oppen og nyheter på nett er dagens første kombo. Rolig morgen og formiddag - kanskje en tur i marka når solen har varmet litt. Ha en fin langfredag der du er.

God morgen fra Uppsala! :)
Straks er det ned til frokost også blir det nok en tur inn til Stockholm i løpet av dagen.
Fine turer med SAS via CPH i går. :)

Ha en fin Langfredag! 20220414_171606.jpg20220414_174511.jpg20220414_181145.jpg20220414_221459.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Beitostølen. Her startes dagen med espresso og kake til før-frokosten. Ut på ski senere, dog litt usikker på hvordan. Ha en fin dag

Morn fra Fevik. Strålende påskevær men heller dårlig skiføre, så blir nok en tur til fots her, men må nok pakke sekken med noe godt tror jeg

Hei fra Hytta. Det nytes noe så inne i hampen.. Sjappa leverer og leverer i alle ledd. Dragen skal på spaet og knas i dag som selvsagt er det største i Midtøsten, jentene bort til noen venninner så gutta må finne på noe bøll. I kveld er det barnevakt og dobbel-date med en lokal luring og siste flammen.

EA2CCDE8-5F71-41F9-A06A-C582AB0594A7.jpeg

God fredag fra Budapest. Hjemreise i dag men først litt bobler 20220415_093703.jpg

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra ferieresidensen min på Riksen. Det ble en litt tøff gårsdag med diverse undersøkelser og faste i praksis hele dagen. Vel, det er slikt vi må regne med etter en sånn operasjon. Forløpig tilbakemelding er dagens prøver viser bedring så det er bra. Jeg får mer informasjon av legen etterhvert. Formen ellers er fin så det er bra.

riks.jpg

God morgen fra Golf de Roquebrune eller noe sånt. Toppers vær ute og nå skal vi først ut på lunch før jeg skal VIRKELIG utenfor komfortsonen. Golf kurs med coach og kledd opp i fargede bukser.

Makan. Etc etc

Ha en fin en

Morn fra Fevik. Strålende påskevær men heller dårlig skiføre, så blir nok en tur til fots her, men må nok pakke sekken med noe godt tror jeg

Hei hå fra et par kilometer lenger sørvest. I går var grå og trist, så det passet seg med en skikkelig smeigedag i dag - minus temperaturen.

Her står kun en klesvask og pakking av snippsekken for tur før det bærer til Oslo igjen allerede i morgen. Da bilen fortsatt er i uorden blir det nok en gang GoAhead som sjåfør.

Ha en fin og bilproblemfri langfredag!

Regner med at fargen på Fnates bukser ikke er mørkeblå? Spent på å høre hvor mye bedre en blir i golf om buksen har korrekt farge.

God morgenfra Washington. Ligger og forsøker å være stille så de andre kan sove en time til. Blir vel litt mer shopping i dag i tillegg til at far nok insisterer på et museum i dag også. Desverre er air & space museet stengt frem til høsten.

Må vel også sjekke om deg er noen testkrav jeg har bommet på for hjemreisen vi cph, men tror vi skal være velkomne.

God dag fra Bergen.

Det er mangen år siden jeg har hatt en så kjedelig og tafatt påske.
Tok en kalkulert risk på å holde meg hjemme mot påske i håp om overtidsoppdrag i påsken. Noen som ikke slo til. Når det var endelig avklart så hev jeg meg over tastaturet for å finne flybilletter til hvor-som-helst, og da er jo prisene hyggelige når det skal bookes ene dagen for avreise neste dag og hjem i dragsuget av hjemreisende fra påskeferie.

Så her sitter jeg, hjemme og glor i taket. Eg spyr snart.......

Last edited:
Fnate og golf.. Rutete klovnebukser? Foooooooore!!!

Jaja, litt småkjølig på terassen, men solen prøver å varme opp litt. Blir påskelunch på et lokalt winery etterhvert, og sikkert en runde på nyreparert gressklippertraktor også.

God morgen fra Golf de Roquebrune eller noe sånt. Toppers vær ute og nå skal vi først ut på lunch før jeg skal VIRKELIG utenfor komfortsonen. Golf kurs med coach og kledd opp i fargede bukser.

Golf er morro. Jeg tok kurs og begynte å spille for et par år siden. Dessverre går årets sesong fløyten da det ikke akkurat er forenelig med skikkelige svingslag med driveren etter en stor mageoperasjon. På kurset husker jeg at jeg prøvde å unnskylde mine korte slag med at køllene ikke var av beste merke og at det nok var dem som gjorde at jeg slo kort. Helt til instruktøren kom bort og slo kjempelangt med mine køller.

Ellers var legen innom og prøvene er mye bedre enn i går så dette går rette veien. De har også full kontroll på videre oppfølging. Humøret steg mange hakk etter det.

God ettermiddag fra Tananger,
Tilbake i "hovedkvarteret" etter en ukes jobb/ferie i Madrid. Fin tur nordover med den "flygende Hollander". God mat og sørvis på begge strekninger via AMS
opp til SVG.
Resten av Påsken brukes hjemme eller dagsturer til fjells. Noen flere fjolls er det sikkert plass oppe i fjellheimen.
Ha en fortsatt fin Påske.

Golf er morro. Jeg tok kurs og begynte å spille for et par år siden.

Det heter ikke Golf, det heter Homo-Hockey (alternativt terreng-bandy).....:D

God ettermiddag fra det sørlandske som er badet i sol og blå himmel. Pumpa hopper og danser i hytt og pine, men pulsen noe lavere gjennomsnittlig iallefall. Føler meg litt mer oppessen i dag enn i går og vurderer en kort tur ut i finværet.

Så får vi nå se hvor lang denne fredagen blir....

Heissaannnnn!

Det ble kurwa-stemning når jeg fyrte opp grillen etter noen måneder i dvale, var hundre prosent sikker på at brannvesenet skulle komme på besøk. Ellers en rolig dag så langt. Fortsatt god påske :)

Back