Jesus steg opp til himmelen. Så den er kirkelig i likhet med pinsa. Havner alltid 40 dager etter 1 påskedag. Så hvis det var bakgrunnen du etterspurte så fikk du den.God dag fra Sandaker. Dårlig søvn og endte opp med å stå opp tidlig. En av mange fridager i mai jeg ikke helt forstår, men fri er fri. Ha en fin dag
Jesus steg opp til himmelen. Så den er kirkelig i likhet med pinsa. Havner alltid 40 dager etter 1 påskedag. Så hvis det var bakgrunnen du etterspurte så fikk du den.![]()
Joda, vet det. Jeg skjønner bare ikke logikken og tror ikke helt på den historien heller [emoji13]
Jesus steg opp til himmelen. Så den er kirkelig i likhet med pinsa. Havner alltid 40 dager etter 1 påskedag. Så hvis det var bakgrunnen du etterspurte så fikk du den.![]()
Ingen tror, men alle tar fri.... Snedig.
Jeg tar fri fordi det uansett er stengt på jobben min, og det skjer fint lite der uansett.
En annen religion fant senere ut at de også skulle ha en himmelfart lik den kristne. Vedkommende skal ha flydd til Jerusalem på en vinget hest for og truffet flere døde profeter før han reiste opp til himmelen og fikk en omvisning både i himmelen og helvete (hvor han sa nesten alle var kvinner). Himmelfarten og Jerusalem er ikke omtalt i deres religiøse bok og et esel skal ha vært eneste vitne, men det har holdt til å gjøre Jerusalem til den 3. viktigste byen for religionen og har utløst en rekke konflikter om området. Så himmelspretter er ikke bare ufarlige hendelser.Joda, vet det. Jeg skjønner bare ikke logikken og tror ikke helt på den historien heller [emoji13]
En annen religion fant senere ut at de også skulle ha en himmelfart lik den kristne. Vedkommende skal ha flydd til Jerusalem på en vinget hest for og truffet flere døde profeter før han reiste opp til himmelen og fikk en omvisning både i himmelen og helvete (hvor han sa nesten alle var kvinner). Himmelfarten og Jerusalem er ikke omtalt i deres religiøse bok og et esel skal ha vært eneste vitne, men det har holdt til å gjøre Jerusalem til den 3. viktigste byen for religionen og har utløst en rekke konflikter om området. Så himmelspretter er ikke bare ufarlige hendelser.
God ettermiddag fra tiggerstaden. Er veldig skuffet over at Tøyenbadet holdt stengt idag. Og å kompensere for det ved å booke en badetur i slutten av september er ikke helt enkelt å få til. SAS ser i alle fall ikke ut til å ha stort å bidra med. Billigste for badehelg ser ut til å være å komme seg til La Baule med Brussels Airlines, men jeg er ikke helt overbevist om destinasjonen.
Ha en god en alle som planlegger badeturer godt i forveien.
Neida, sitter her med boardinpass klare. Liker ikke bruke 3 dager på en destinasjon hvor jeg går på tomgang etter 2 dager... selv med utflukter og badeland på hotellet.WHAT?? Langweekend, og du er i Oslo??? Blitt syk?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.