• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad himmelsprett...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Her i huet er det allerede ful aktivitet... Både 7 åringen og 10 åringen er i tillegg til 37 åringen vpkne - pleier jo egentlig å ha huset for meg selv på denne tiden. Blir skogstur i Sørkedalen i dag... Ha en bedre torsdag...sprett i vei!

Replying to Topic 'Glad himmelsprett...'

God morgen !

Da er kona sendt avgårde til korstevne i Trondheim og eldstemann er sendt til Tromsø, så nå blir far alene med tvillingene hele helgen. Surt og kaldt i nord i dag. Blir vel en liten sykkeltur til flyplassen etterhvert med ungene i sykkelvognen.

God formiddag fra et regntungt Asker. Første MET rapport fra "indre Vestfold" er mottatt og de melder om nesten CAVOK, hvorfor denne urettferdigheten :spin:

Formiddagen i dag går med på å ta med min yngre (ikke flyinteresserte) bror til Gardermoen for en titt, på tide å få inn noen sunne fritidsinteresser :D

God himmelsprett morgen. Her i Oslo er det nok en dag med regn og begynner og lure på om man like gjerne kunne bodd i Bergen. Er nettopp ferdig med å rydde opp etter gårsdagens vorspiel som var hos meg og en ting er sikkert er at lukten av gammel halveis størknet tequila dagen der på ikke er noe morsomt :baeh

God formiddag fra Bergen også !
Sola var oppe og det var mye blå himmel når jeg stod opp.....,- MEN det var den gang....
-Nå er det grått igjen, og det regner litt !

Men det skal vel lette utover dagen, det er meldt pent vær i helgen !

Stille i huset nå. Yngstemann er hos mormoren, mens mellomste er hos farmor/bestefar....
Elstemann ,- ja han zzzzzzzzzzzzzzzoooover... !:zzz

Ha en god dag ! :up:

Full sommer her i ATL, men Himmelsprett? nei, vanlig arbeidsdag her ... To dager igjen av skoleaaret - saa begynner moroa med aa finne aktiviteter/barnevakt for minstemann mens jeg er paa mine turer. HALLO - - BESTEFORELDRE !!!!!! :hi2

og da va man våknet til liv her i nord også.. holder på med litt hotellbestillinger til ferien min..

Og til neste år faller Himmelspretten på samme dag som 17 mai gitt :)

Fantastisk dag med ungene i marka... Nå er de retunert til foreldre og jeg kan nyte det første glasset med vin på noen dager.

Back