• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fritirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Fri i dag, bursdag i dag - og fri i morgen også. Tenker dette blir en bra dag jeg.

God morgen og hipp hurra. Her på Hvalstad vannes plenen, som virkerlig ble grønn og frodig i år. Her skal bilen pakkes på nytt, og kursen settes mot Beitostølen. Ser dog ut som velkomst GT'n må tas foran peisen og ikke på terrassen. Ha en fin dag

God grå høst-morgen fra Stavanger. Grått og vindfullt på disse kanter.
Nada planer for første halvdel av dagen, men på eftan blir det bowling.
Grattis med bursdag @EB, nyt bursdagen!

God regnfull morgen fra Groruddalen, her skal vi være i feriemodus i hele dag, skal ikke gjøre noe av interesse - så sier ha en god dag videre.

Jan

God morgen fra Lillestrøm og gratulerer så mye med dagen til EB! :)
Her er det gråvær og regn for øyeblikket og man pakker til Røros tur i morgen. Vi starter dog turen på Radisson OSL i kveld. :) Ha en fin dag!

Mornings fra Tunhovd!
Tar en bursdagsmorradram i anledning EB. Grattis!
Her oppe er det fint vær ute å være inne i, men jeg skal nok få tiden til å gå. En hettemåke hadde forvillet seg ned pipeløpet og gjennom det åpne spjelet i peisen. Den var desverre død når jeg ankom hytten igår, men den har satt spor etter seg, for å si det sånn. Gulv- og vindusvask er dermed satt på agendaen :D
Men først siste to kapitlene og en kaffedråpe.

Trivelig tirsdag ønskes!

c4a767864c00f6bb88e94f1446f4b532.jpg

God formiddag fra det Sørlandske og Hææææppi børsdei tu steingamle EB!

Her blir det hjemmekontor i dag. Skikkelig uvær i natt og det skal regne i dag også. Formen er bare så-der, så jeg håper på stigning i formen snart. Heldigvis ingen andre planer enn jobb for dagen.

God tirsdag ønskes.

God tirsdag fra jobben.

Foran det berømte skjemaet, så nå sitter jeg og lurer litt på hva jeg skal finne på. Sitter heldigvis i hjørnet, så ingen ser at jeg ikke gjør noe.
Får vel nyte det mens man kan. Er nok av de mer stressende dagene også.

3,5 dager til helg.

Ha en god en :)

God tirsdag fra Margie Hotel Mykonos. Flott sted litt opp i høyden. Poolfront rom med utsikt til sjøen. Skyfri himmel, 27 grader og frisk bris gjør tilværelsen behagelig[emoji3] Var nede i byen i går kveld, ganske så spesielt med hvitmalte små hus, og smale og bratte «gater». Men hadde ikke forventet å finne sjapper med Louis Vuitton og Rolex i her. Men siden det allerede har sust et bar biz jets over hustaket her, tyder det på at dette er et sted som også fiffen trives på. Ha en strålende tirsdag!

4d58098403b41c1adc7b85edd7f68957.jpg

Hei fra flyet på vei hjem til skam og ti dager hage og marka-kos. Ryktene sier 25 grader og sol til helgen. I kveld blir det tradisjons tro, Grandiosa som spises kun de gangene vi kommer fra feire og noe spansk kosevin.

God formiddag fra Lillestrøm. Fortsatt ferie, hvilket i praksis betyr litt hjemmekontor. Men ferie alene betyr også at Storsmurfen er ute av huset noen timer hver dag og da kan det plutselig hende at jeg og Elefanten sitter og denger de vantro i C.O.D eller på NHL19. Men ikke si noe til noen.

Gratulerer så masse til @EB. Håper du får kake!

Ha en fin en

Sen formiddag? Trodde det var før 12?

Er det ikke morgen frem til 12 og så formiddag og ... AAAAARGGGHHH jeg skjønner ikke dette komplifiserte systemet.

Når er det morgen da? Og hvorfor er alt så komplisert? Ingen spiser vel middag klokka 12?

Morgen er når man står opp. Når klokka er 12 har man jo vært oppe i mer enn 5 timer? Altså kjempelenge?

Er det ikke morgen frem til 12 og så formiddag og ... AAAAARGGGHHH jeg skjønner ikke dette komplifiserte systemet.

Når er det morgen da? Og hvorfor er alt så komplisert? Ingen spiser vel middag klokka 12?

Foreldrene til min beste kompis i oppveksten spiste middag kl 12.
På sommeren var det en smule forvirrende, da jeg spiste frokost hjemme 9/10 ish, dro ned til kompisen min og så kom middagen på bordet rett etterpå...

Morgen er når man står opp. Når klokka er 12 har man jo vært oppe i mer enn 5 timer? Altså kjempelenge?

Sånn mellom en og to timer er mer korrekt imo.

Sette vekkerklokken på 1011 er perfekt

Last edited:
Grattis, EB!!

Jo, her i semitropiske strok sier de gamle fortsatt dinner om lunch. Det er fordi man tradisjonelt spiste dagens største måltid midt på dagen og så tok seg en lur mens dagen var på sitt varmeste. Svigerbeistet opererer fortsatt med det begrepet.

Travel morgen her. Allerede har jeg vært på dynga og i butikken. Nå skal det settes brød og så skal det skuffes litt jord. Dessuten trenger pickup’en oljeskift. Kanskje blir det tid til en lur også. Buskene ble barbert i en tretimers økt i går, og det er ikkenoe moro i 30 graders varme.

Velvel - slik går no dagan ...

Back