• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Stille og rolig start på dagen. Hjemme og bortekontor før det blir en rolig kveld hjemme. Ingen store planer for helgen og det kjennes helt greit ut. Ha en bra fredag du også.

Det er fredag! :)

God morgen på en flott dag i uka. Fredag, smak på det ordet, kjennes liksom hakket bedre ut enn mandag gjør det ikke? :)
Ingen flytur denne helga, men det kommer etterhvert. Røk på en rundtur i Sør Norge i går kveld. Dagstur, midten av mars, OSL, SVG, BGO, TRD og tilbake til OSL. Det er vel en god lørdag, hva? ;)
Ha en fin fin en!

God fredag från Andaz Singapore. Dags att checka ut och åka tillbaka till Sverige. SQ via DME i natt väntar.

God ettermiddag fra Brisbane. Formiddagstur til fjells er unnagjort, det er også noe shopping samt sløving ved bassenget.
Nå en liten siesta før ettermiddagen/kvelden skal tilbringes på South-bank.
Ha en fin fin fredag :)

God morgen fra jobben.

Han som normalt kommer inn på kontoret sånn ca. 5 minutter over fordi han ikke klarte å komme seg ut døra hjemme 5 minutter før, var i dag på jobb en halvtime tidlig.
Og det til tross for at i dag ble det benyttet kollektivtransport, OG jeg rakk bussen hjemmefra en halvtime tidligere enn den jeg hadde tenkt å ta.

Trodde for øvrig kollektivtransport før klokken 9 om morgenen skulle være en ekstremsport med gjengslagsmål om sitteplasser, men det gikk jo overraskende bra med sitteplass hele vegen både på buss, tog, t-bane og enda en buss. Mistenker dog at vinterferien kan ha noe med saken å gjøre.

Ca. 8 timers innsats før man starter på returen. Håper ellers at dagen ikke blir altfor dyr, og at bilen jeg normalt bruker blir godkjent av den organisasjonen vi egentlig ikke er medlem av (EU).

Ha en god en :)

Morn frå Trondheim!

Jubileumsveka sviv vidare. I går vart vi på Credo. Ganske interessant å få mat der. Over halvparten vil eg kalle omskriven bondekost. Veldig bra. Samanlikningsgrunnlaget mitt for restutantar i den klassen er litt lite, men det var moro. Einaste problemet var vel at vi drakk tom baren...

Sundagen skal bli til kvile, trur det skal bli godt ja! To dagar igjen.

Sent fra min moto g(7) plus via Tapatalk

Jolly good morning. Sitter og observerer alle hengehuene som skal gjøre alt mulig rart som tar tid i midtgangen mens 150 pax står i kø for å komme ombord. Mandag morgen er definitivt å foretrekke.

Heldigvis snart helg. Ha en fin dag, med eller uten morgenstell i på offentlig transportmiddel.

Morn fra Kristiansund. Her blir det tur til hytten for å kappe ned litt skog og litt ymse arbeid. Blir godt med helg:)

Mornings fra kontoret. Lite folk på toget og enda mindre på kontoret. Ikke helt umulig det blir en litt amputert dag. Kanskje en liten polferd? Ha en fin dag

God morgen fra kontoret!
Hadde hjemmekontor pga skifting av alarmselskap i går... alarmselskap A har enda ikke oppdaget at hele alarmsentralen er blitt fjernet! Egentlig skal det være sabotasjevarsel på alle moduler i systemet, samt gå ut varsel dersom strømmen brytes. Litt interessant at det snart har gått 22 timer uten et eneste kvekk fra de. Så når de endelig finner ut, skal de få høre det. Oppsigelsen er allerede sendt, selvfølgelig, kanskje det er det som blir triggeren som gjør at de våkner til og finner ut at noe har skjedd? Tenk om det hadde vært et inbrudd...

Jaja, good riddance sier jeg bare.

Ha en flott dag!

God morgen fra Miami-flyet. Litt Paralgin Forte så kjenner man faktisk ikke ribbeinet som stikker ut.

Det berømte 20A setet på 330en føler jeg er noe oppskrytt da det er totalt umulig å strekke ut bena.

Om tolv timer vanker det en iskald Miller Lite i 28 grader.

Ha en nydelig helg..

E89D1783-0B38-4FC9-9991-BE87835724C3.jpg

Morn fra Bergen.

Tidlig ut av køyen og handling på Rema 1000 kl 0705 gjør at eg kunne ta en formiddag power-nap.

Venter på bedriftslegen skal ta kontakt med den endelig dommen om jeg får reise på jobb eller ikke. Vært for lenge hjemme nå.

Ellers, blir det en rolig helg med lite sprell.

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei og hopp - en slik dag er det her i dag.

FOG.jpg

Bildet er gammelt, men dere skjønner sikkert tegninga .. :lol:

Snart i gang med sjarmøretappen/ukas siste arbeidsdag. Ingen store planer for helgen, men blir det sol som lovet på søndag, blir det muligens litt rydding på eiendommen. Mye kvist og kvas som har samlet seg over vinteren.

Ellers la jeg akkurat merke til at det er 14 år siden jeg tok dette. Noen kjenner seg kanskje igjen .. ;)

52605181_10155791159496036_1511089852601335808_o.jpg

God morgen fra Miami-flyet. Litt Paralgin Forte så kjenner man faktisk ikke ribbeinet som stikker ut.

Det berømte 20A setet på 330en føler jeg er noe oppskrytt da det er totalt umulig å strekke ut bena.

Om tolv timer vanker det en iskald Miller Lite i 28 grader.

Ha en nydelig helg..

View attachment 46566

Enig om rad 20. Foretrekker 21-22 istedet. Mye mer komfortabelt om du er over 1,70 ish. God tur til Miami og omegn. Håper de har fått tak i mer øl etter at vi var der for tre uker siden. Ellers må du drikke Pepsi

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Her har man tatt en fridag, og nyter den hjemme. Var godt å sove ut litt etter alt for lite søvn denne uka. Har selvfølgelig ikke fått gjort noe av det jeg hadde tenkt i dag. Får se å skjerpe meg litt her nå. Eller skal jeg bare gå rett på polferd? Hmmmm Er det rart jeg drikker?

God helg!

Helg!

Vaske hus, lage mat, drikke rødvin og se sport. Planene er lagt!

Neste uke blir det en europeisk kalabalik av flighter hit og dit, frem og tilbake, Stockholm, Oslo, København, Munchen, Frankfurt og Malta... Og ikke på én tur nei, må jo hjem og bytte bags et par ganger også.. hehe.

Jaja, deilig med litt fart frem og tilbake da! :)

Derfor deilig med helg!

Kim

Back