Glad fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Gjøvik. Klar for degnes møter her i byen og så et i Elverum før kvelden PG natten igjen tilbringes her på Toten. 15000 skritt i går og målet er i allefall over 10000 i dag også. Nyt fredagen.

God morgen fra jobben på Furuset. Fredag ja, det kjennes veldig greit ut nå. Widerøe tar meg til Gøteborg i kveld for to netter der. Skal bli så greit å komme litt bort fra naboen under som har en tendens til å småbråke hele natta. Akkurat nok til å vekke meg av og til selv med ørepropper. Får nok få ut fingeren og si i fra at dette går ikke mer. Sitte på balkongen og hyle og le klokken to på natta 7 meter fra senga mi er ikke greit. Grumpfff!!
Vel, det var dagens grumpfff, ha en riktig fin fredag alle sammen og god helg! :)

Morn fra studentbyen. Tidlig opp men når hele helgen brukes på frivillig konferanse med en studentforening så blir det visst slik. Til legen for å bli stukket i armen så man ikke plukker opp mye rart i Malawi. Litt over uke til avreise nå

Hepp hepp .. sitter litt småuggen og slapp og spiser frokost. Dårlig timing å bli syk nå. Får bøtte innpå litt vitamimer og håpe det beste.
I morgen er det 19 år siden Fornebu stengte. Er det flere enn meg som skal til Fornebumuseet?

Mornings fra 12ern. Sol og pent her i hovedstaden. Et dagsverk på jobb venter, før det blir å finne et vannhull med dertil egnet selskap, når overkommandoen hjemme har innvilget permisjon [emoji13][emoji481]

Ha en fin dag

Morn igjen - det ble 26-27 grader i skyggen i går - det ble varmt og i dag er det også bare sol og blå himmel. Det er meldt om 0,?? mm regn mellom kl 15 og 17 i dag - det blir det ikke vått av en gang.

Andreas fortell mere om Fornebu museet ? hvor det ligger og når det er åpent - litt histori fra den tid hadde vært greit når jeg kommer hjem.

Jan

God dag fra jobb. Reiser snart mot OSL og videre til Vigra. Det er jaggu lenge siden jeg har vært på Møre i oktober. Blir hentet i ny Giulia i dag - spennende. Man får vel ta seg noen skritt rundt bilen for å beundre den. Sykdom den siste uka har sendt med ned på nest siste plass i jobbens skrittkonkurranse, og det er jo skammelig. Bør i alle fall klare 8.000 i snitt disse 40 dagene. God helg !

God formiddag fra et meget regntungt Skaun!

Fin hjemreise fra LAS i går via EWR, nå er kofferten pakket ut, og pakket igjen klar for avreise til OSL igjen i kveld, og videre til Muscat i morgen.

Nyt helgen alle sammen!

Kim

Får nok få ut fingeren og si i fra at dette går ikke mer. Sitte på balkongen og hyle og le klokken to på natta 7 meter fra senga mi er ikke greit. Grumpfff!!

Føler ikke du er veldig urimelig om du klager nokså høylydt på det, for å si det sånn. Det går ikke. Hadde en her som alltid øvde seg på å spille bassgitar mellom kl 03 og 06 om natta et par år også. Ukurrant.

God morgen fra Lillestrøm. Har fått ringt BA og brukt 287,- NOK + GUF1 + JOKER på en booking til LAS i Januar. Telefonservicen til BA er bare outstanding. De så jeg hadde en GUF2 som utløp snart og utvidet samtidig levetiden på den med 6 mndr, da de synes det ville være urimelig å la den bare kastes bort.

Så det var mitt bidrag til uforståelige forkortelser i dag

Ha en fin en

Jøss, det tok mindre enn en uke fra jeg bestilte billetter OSL-FRA-NCE/NCE-ZRH-OSL til våren, før første ruteendringen kom. At transfer i FRA nå blir 1t istedet for 1:20t kan jeg for såvidt leve min. Litt ned mot det tighte, men 20 minutter raskere reisetid er jo også en fordel

Jøss, det tok mindre enn en uke fra jeg bestilte billetter OSL-FRA-NCE/NCE-ZRH-OSL til våren, før første ruteendringen kom. At transfer i FRA nå blir 1t istedet for 1:20t kan jeg for såvidt leve min. Litt ned mot det tighte, men 20 minutter raskere reisetid er jo også en fordel

Oslo flighten har begynt å komme til "riktig" terminal nå, så det går litt greiere enn det pleide før.

Back