• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Aldri feil med fredag....og den starter med en økt på Bryggekontoret før jeg tar en tidlig helg. Ingen store planer for helgen - ha en like fin fredag du også.

God morgen fra Alcudia de Mallorca - klar for sette kursen ned mot Palma for avreise hjem med SK 586 og OY KAP ( Den har jeg ikke på listen min.)

Hjemme i Norge (OSL) klokken 15:35 via CPH - ha en flott fredag hjemme.

Jan

God morgen fra Trikken. Lavt belegg nå før klokken 07. Kort dag på jobb før jeg etter lunsj detter kursen mot Beitostølen. Men siden kona tok bilen i går er jeg forvist til Valdresekspressen. Ja ja, får vel en GT foran peisen når jeg kommer opp. Ha en fin dag

God morgen fra Bgo. Rakk 5 segmenter i går innenlands før og etter jobb. Med doble poeng blir vel det ca 13000 poeng. Det er en OK når en i tillegg rekker Breaking Bad maraton og har gratis øl og chips[emoji6].

Fikk også testet det nye Comforthotellet på Flesland, men falsk brannalarm og 25 min ute er ingen opptur 03.45. Frokost OK.
49b1da90c9dbcd289a1962d40a0f10a8.jpg
a8209a4f6720670f319e67caf731b00a.jpg
11b1a2a8d9af85c9b46b5a0844349714.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hi ho banana. Lillestrøm calling.

Yeah... Ho ha. Oooooh, trallabooom.

Hjemmekontor på gang. Jeg har ringt noen og sagt ting. Også har jeg skrevet ting og sent avgårde. Tid for lønsj.

Ha det brillefint

Go' formiddag. Her startet dagen med å skrive reiseregninger. På papir. Det var rett før jeg måtte faxe det avgårde også, faktisk. Neida. Joda.

Resten av dagen går vel med til å jobbe med bacheloroppgaven. I ujevnt tempo.

Ha en fin fredag!

God fredag. Sola skinner over Alfaset, jobben har så langt gått på skinner i dag, og polakkene som driver med håndtverking i kontorlokalene har nå begynt med bråkeverktøy.

Snart helg, og enda snarere lunsj.

Ha en god en :)

Plutselig var det fredda jo[emoji3] Vært noen dager i kåken i Chiang Mai nå, ingen store uforutsette hendelser siden forrige besøk for ett år siden... Plenen har fått en litt hard medfart under den tørr årstiden, men kanskje litt vanning gjør underverker? I går var det stor utekonsert i en Beergarden litt utenfor sentrum, konserten var sponset av ølmerket Leo. Dette var selvfølgelig lett tilgjengelig, og bordet vårt synes det var mest praktisk å bestille hele kartonger med 12 langpils... Jo da, opptil flere av festdeltagerne begynt å bli ganske susene utpå kvelden. I dag blir det hvit fredag og helsekost (sashimi). Ha en strålende helg!

Sent from my iPad using Tapatalk

Freedag, ja. La denne uka ende. Fortsatt surklete i brøstet og et stykke unna toppformen. Det positive er at det kan brukes til å skremme Svigermor fra å komme over denne helgen.

Ble vekket klokken 0300 av et episk skrall. To sekunder etter lå det 90 pund skjelvende bikkje ved siden av meg. Ble en halvtime skikkelig rock'n'roll, helt uten forvarsel. Oh well ..

God fredag fra sete 8A på vei ut til nye eventyr. Denne gangen er det planlagte høydepunktet jakt på fossiler.

SAS sin lille fast trsck gikk full idag og da stengte de bare.

Søt dame ønsket være min gjest til loungen, men hun var med en gjeng som ikke hadde nok kort.

Gikk heldigvis i tide til passkø som tok 30 min. Idag var det vakter som sjekket pass for å sikre at ingen nordmenn tok den korte køen. Mange klaget. Her kunne SAS hatt fast track.

Ha en god en alle som har planer for helgen.

Gikk heldigvis i tide til passkø som tok 30 min. Idag var det vakter som sjekket pass for å sikre at ingen nordmenn tok den korte køen. Mange klaget. .

Opplevde det samme forrige søndag. Klart kortere på 'other passports' og vakta prøvde å jage meg over i EU-køen.. - 'Nei gitt, tror ikke det', sa jeg og viste ham blåpasset mitt. Han var synlig skuffet.
Var forøvrig likedan på Heathrow. Mye kortere køer på 'other passports'.

Jeg gikk i "other-køen" på søndag og ble stående som nummer 2 i 10 min mens de sjekket ut en person...

God kveld fra Deltabyen. Endelig fredag ja! Det føles helt innafor etter en meget travel uke. Med en syk kollega og en i ferie ble det hektisk ja... Men nå, nå er det avslapning i kveld og en mileagerun til HAM i morgen. Det er vel doble poeng også så den sedvanlige ruta vår OSL CPH HAM ARN OSL bør gi litt uttelling i Plusness class.
Ønsker alle en riktig fin kveld og sånn. ;) Der var det gjort. God helg!!! :)

Gikk heldigvis i tide til passkø som tok 30 min. Idag var det vakter som sjekket pass for å sikre at ingen nordmenn tok den korte køen. Mange klaget. Her kunne SAS hatt fast track.

Va? Menar ni att på OSL får inte EU-medborgare(och norrmän) gå i den kortaste kön? Sån logik hade jag kunnat tro om LHR eller CDG men inte på OSL.

Va? Menar ni att på OSL får inte EU-medborgare(och norrmän) gå i den kortaste kön? Sån logik hade jag kunnat tro om LHR eller CDG men inte på OSL.
Neida, som i Sverige er det lokale sist som gjelder. Kommer det opp en lokal Trump i neste valg som sier at nå skal det bli de lokale først så er det ikke rart folk vil gi ham stemmer.

Back