Glad fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Definitivt aldri feil med en fredag - selv den 13. Nå venter en innsats på bryggekontoret før det blir en rolig start på helgen. Nyt fredag du også.

Morgen fra Ågotnes utenfor Bergen.
Snø/slapps har dalt ned i natt og det skal bli ekstra godt å krype under dynen etter endt nattskift når været er så surt og kaldt ute.

Fikk booket meg en billett til helsinki neste helg for 590.- og 10K poeng. Helt grei deal.
Nå som booke fingeren var varm så svikter sas på teknikken og det blir ikke booket noe mer.

Ja ja, sånn går det på en fredag den 13.

God helg

God fredag morgen fra Oslo nord/øst eller 16 km nord for Stortorget i Oslo sentrum :)
Flott morgen med fullmåne ( lyser opp) og ser at OSL bruker 01 baneretningene for landinger og det betyr mye flytrafikk for meg - takk.

Ha en flott inngang til helgen.

Jan

God morgen fra Sandaker. Får vel få levert arvingen, så jeg kan få frem malerkosten og tatt den ene lille veggen jeg har planer om å få malt i dag. Kanskje en tur på Sats, samt prøve få med meg litt ski fra Wengen. Pizza i kveld, men her skal alle ingrediensene alt være kjøpt inn. Ha en fin dag

God morgen fra Bybanen. Var Raga Rockers konsert i går, så jeg er litt forsinket i dag. Senere i dag blir det Barcelona med BA og kamp i morgen. Blir nok bra!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God morgon frå Trondheim. Var oppe og våken fire minutt etter EB posta første post, men fekk overtalt mini-mini til å ligge ei stund til. Så no er det kontordag og full fres. Las posten til Fnate om F på fransk... Hadde eg hatt pengane, er eg neimen ikkje sikker på om eg hadde tort å booke heller :).

God morgon frå Trondheim. Var oppe og våken fire minutt etter EB posta første post, men fekk overtalt mini-mini til å ligge ei stund til. Så no er det kontordag og full fres. Las posten til Fnate om F på fransk... Hadde eg hatt pengane, er eg neimen ikkje sikker på om eg hadde tort å booke heller :).

Fnat - Fransk - Først
Det er pellefantenes 3 F'er. Neida, det er helt teit. Men en hobby skal man ha. Noen har dyr kåk, hagelykter og fancy bil. Jeg har teddybjørn og en billett ditt peppern gror i første klasse. :)

God morgen fra Lillestrøm. Uhmmm... Så Sully i går, sammen med en venninne. Det var fin film, men kanskje overdådig i sitt heltemod. Men på den andre siden - kanskje han var så staut. I såfall har jeg fått et nytt idol.

Ha en fin en.

God morgen fra RB Royal i Køben. Fikk hjørnerom med fin utsikt over kongens by. Fridag i dag og er litt usikker på om jeg skal gå ned til morgenmad, eller drøye litt for en skikkelig dansk frokost... Var ute på en liten runde i går, mesteparten av tiden i Kødbyen. Mange fine plasser for både mat og drikke der. Endte opp på en indisk restaurant/cocktailbar med navn BollyFood[emoji3] Faktisk eneste gangen jeg har fått god indisk mat i Køben, og drinkene var også gode. Ha en strålende fredag den trettende!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgon från Göteborg,

Fin fredag som startade med massage och nu skall det förberedas en hel del inför ett par dagar "on the road" nästa vecka. Ha en strålande fredag!

God formiddag fra hjemmekontor i Bergen. Håper arbeid gjort tidligere i uken generer arbeidsordre og travle dager fremover.

I natt har det sluddet så det ligger noen cm med slush på fortau rundtom. Nå daler tempen så det blir fint og glatt som det bør når en fredag faller på den 13. dagen i måneden.

God formiddag fra hjemmekontor i Bergen. Håper arbeid gjort tidligere i uken generer arbeidsordre og travle dager fremover.

I natt har det sluddet så det ligger noen cm med slush på fortau rundtom. Nå daler tempen så det blir fint og glatt som det bør når en fredag faller på den 13. dagen i måneden.

Noen cm? Tydlig at du har innekontor, ja! :) Jeg har vast rundt med slusj lang opp på leggen i morges. Feil dag å skulle kjøre kollektivt.

God morgen
Har heller ikke store planer annet enn å finne ut hva Grevling heter på Fransk

Så ble det frokost på Det lille Apotek, byens eldste restaurant. Still going strong fra 1720 står det respekt av.

6fee2486056ba608e60cc5482828d963.jpg

God fredag herfra. Her glos det litt på TV mens vaskemaskinen jobber inne på badet.

Helgen blir nok brukt på å komme seg i normal døgnrytme, så man ikke forsover seg første dagen i ny jobb på mandag.

Ha en god fredag :)

God fredag, Ser utrolig frem til ikke å være ferdig som formann i sameiet om noen mnd. Mange som mener mye å tror de har rett. Men har bestemt meg for å fokusere på det som er bra. Solen skinner, lager norsk spilleliste og jeg fikk lov til å bestille ny laptop på jobben. Regnet med at det var noe dritt, men ser på prisjakt at de faktisk koster ca 15000kr der ute. Vi betaler helt sikkert noe annet, men så for meg type 4500kr pc.

Ikke la idioter ødelegge fredagen deres!

God fredag fra Oslounge... premiumavdelingen. Skal ut på eventyr for å besøke gamle eventyr. Sikker ingen som klarer dekode den. Så at fast track hadde så lang kø at ejg ikke gadd gå helt bort til den. Hadde 4 forran meg i køen i Faster track.

Oppdaget plutselig at jeg kun hadde sølvstatus hos Hilton da jeg skulle sjekke inn for helgen. Det er en stund siden siste jeg boodde hos dem og nå skal jeg plutselig 3 ganger innom dem på halvannen måned. Synd å i ikke klare å utnytte det til å få gull igjen.

Ha en god en alle som vet hvilken fast track de skal bruke.

God dag fra jobben. Her er man i ferd med å pakke sammen for helgen. Planer for helgen er å rydde og drikke opp litt hvitvin fra en boks. Ellers ikke noe. Ha en fin-fin helg!

"Flight utsatt på ubestemt tid grunnet manglende personale". Takk BA!

Ikke noen eventyr på deg idag...?

God morran fra KFLL:
Sol og blå himmel og lite motivert for å begynne på selvangivelsen, men som tannlegen, den må til og jo tidligere det er, jo mindre smerte senere. :angry:

Båt på verskted, pause fra barene, har ingen unnskyldning..:old

Back