Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag nye mulighetr... Kjører til Tjøme om et par timer. Skal være på jobb der i dag og i morgen - m.a.o. det blir en kort helg på søndag. Ha en bedre fredag...

Replying to Topic 'Glad fredag morgen...'

Happy morning :)

Kommunikasjon i ett forhold er viktig. Igår spurte min samboer når jeg skulle på jobb da ho ville sitte på. Jeg sa at jeg måtte være på jobb ca 0700... Vel ho oppfattet da at vi måtte dra litt over kl 0700..

Resultat: Vekkeklokka kimte 0610... og panikken var ett faktum.
(det er ca 45-50 min å kjøre mellom Kløfta og Fornebu,morgentrafikken tatt litt i betraktning).

Vel omsider her, lettere forvirret. Blir tur til svigers i helga så da er planene lagt.

Håper dere får en fantastisk helg med mye morro :D

(Scanor, som teller dager til spottingsesongen åpner igjen sånn i slutten av april)

glad fredag fra Sandvika. Dagens første cacaoccino er i koppen, iPoden er på og det er minst en halvtime til de neste kontorrottene dukker opp!

Mens andre har vært på jobben i snart 3 timer! :zzz

5 timer igjen så er det 3 dager fri, og det skal jaggu komme godt med. Er så trøtt at jeg ser sauer ombord på alle flyene.

Ellers, det nærmer seg skrekkelig ferie tid, 33 dager til feriestart og 37 dager til avreise :spin:

Ha en god dag hvorhen i Verden du måtte være!

God Morgen. Nordøst melder om +5 grader :) og idag så blir det en tur til EU for kvotelandling samt fylling av bensin til 8kr literen (hvis det da ennå er bensinkrig i Deanu gielda) :)

Dette kommer til å bli en dag som ikke går i glemmeboka med det første. Jeg skal nemlig iveg å se på JAS 39 Gripen i modellutagave med jetmotor!!!:) :up:

Video og foto blir det selvfølgelig!

Æda bæda!!:) :p

g idag så blir det en tur til EU for kvotelandling samt fylling av bensin til 8kr literen (hvis det da ennå er bensinkrig i Deanu gielda)

Tipper at den ligger på 8.68 i Tana og ca 11.66 i Vadsø? :D

God morgen! Kaldere i ATL enn Vadsoe ... bare 2 varme her, og det skal holde seg ensifret, sier'em... Godt man har god og varm kaffe ..

Ingen store planer for dagen, annet enn aa lese ferdig Pondus' 5 Rette igjen..

Og det ser ut til aa stilne av med julekort i postkassen...

Originally posted by LN-MOW

jeg har et liggende til deg på pulten min.... oupos

Originally posted by Thomas

g idag så blir det en tur til EU for kvotelandling samt fylling av bensin til 8kr literen (hvis det da ennå er bensinkrig i Deanu gielda)

Tipper at den ligger på 8.68 i Tana og ca 11.66 i Vadsø? :D

hehe.. noe sånt ja ;) Dieselen va nede i 8.16 :)

og kvota ble det værre med.. siden Alko hadde stengt i dag pga trettendejulaften (eller noe sånt) :)

Originally posted by CK

Originally posted by LN-MOW

jeg har et liggende til deg på pulten min.... oupos

Ikke for sent ennaa!!! Kom to til dumpende i postkassen idag! :up:

Og bensna er naa oppe i 2.25 per gallon .... :mol :mol

Og her i Chicago betalte jeg ca. USD 2,40 for premium for 3 timer siden.

Bikkjekaldt i Chicago, 2 minusgrader ved landing på ORD on-time kl 1605 fra LAS der temperaturen lå rundt behagelige 15 grader.

I morgen er det hjem til Norge med UA958/SK802..

Back