Glad fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Siste arbeidsdag denne uken og dagen avsluttes med kick-off på jobben - så det blir nok en laaang og sosial dag. Gleder meg til en rolig helg i heimen. Ha en flott fredag...

God morgen fra Tananger

ATIS sier 0 grader på SVG... Ila dagen blir det sannsynligvis innkjøp av billetter til en eller annen gruppe (:p) som skal spille i Bergen i sommer. Bare vite at lønnen har dukket opp på kontoen først.

Ellers blir det vel å få sendt opphavet avgårde til varmere breddegrader i ettermiddag. Og med mistanke om besøk, så blir det "vedlikehold" av leiligheten... På kvelden går turen noen mil sydover.

Ha en fin dag forumister :)

God morgn fra Stavanger. Siste arbeidsdag denne uken, men med en bismak av at jeg har IT-vakt i helgen og. :rolleyes:

Vel, siden jeg ikke får være på jobb før 0900, så får vi lese mer forum og ta noen kopper kaffe til.

Ha en fin dag forumister. :)

Og med mistanke om besøk, så blir det "vedlikehold" av leiligheten...

Olav, da snakkes det vel om en C-check? ^_^

God morgen!

En hektisk uke går mot slutten, men jammen skal man ikke jobbe litt på søndag også... Ser fram til at det roer seg litt mot slutten av neste uke (forhåpentligvis).

Dagen avsluttes med kick-off på et utested i hovedstaden.

Ha en fin fredag og en fin helg!

Oppe og går er man i København også - man har tenkt å ta en rolig kveld etter at dagen går med til forelesning, noen timer på lesesalen samt en treningsøkt - men jeg kan jo bli overbevist om noe annet - selv om eksamenslesning står på programmet denne weekenden...

Ha en god weekend!

TGIF! og god morgon frå Trondheim! :)

Siste arbeidsdag denne veka, og den er greit i gong allerede. Varm kaffi passer alltid bra på morgonkvisten, saman med litt forum ;)

Ha ein fin fredag!

Mornings fra Oslo. Siste dag på jobb før ferien og avreise USA. Et par møter og litt annet tull, før det blir hjem å pakke i kveld. Ha en fin dag:)

Riktig god morgen fra Heli-One, SVG:) Her har dagen startet med lønn på konto, påfølgende med å fjerne en haug med korrosjon i dørken på EC-FTB, en spansk Sikorsky S61N. Dagen forsetter med litt mer korrosjonsfjerning før jeg i 1030 tiden å drar hjem å pakker. Ikveld er det Lufthansa til Frankfurt og Wien..:)

God morgen fra sykehuset. Formen stigende etter en ganske tøff i infeksjon m innleggelse mandag. Snart får jeg fin frokost. Ha en flott helg !

Morgen i Krsand også og TGIF!
Det hadde forsåvidt vært TGIF hadde det ikke vært for at jeg skal jobbe dobbelt idag og ikke er ferdig før i 3 tida i natt. Og så blir det barneselskap for jr og alle guttebandittene i barnehagen hans et par timer i morgen ettermiddag. Ser frem til lørdag kveld allerede! Den skal nytes i fred og ro!

Have it!

BF:cool2

God morgen fra Tananger

ATIS sier 0 grader på SVG... Ila dagen blir det sannsynligvis innkjøp av billetter til en eller annen gruppe (:p) som skal spille i Bergen i sommer. Bare vite at lønnen har dukket opp på kontoen først.

Snakker vi Flight 666 ? hehe :)

God morgen folkens, i Haugesund er det rundt 0 grader, vind, og noen seriøst mørke skyer i vest. Blir ei rolig helg med guttungen. Bare 1 arbeidsuke igjen nå, så er det duket for 1 uke på Tenerife. Skal bli godt å få litt sol og varme på kroppen :)

God helg folkens

Last edited by a moderator:
God fredagh formiddag! Jeg og min kjære sønn er nå på OSL, hvor vi venter på LH/Augsburg til MUC, og så videre med LH til MAN. Der skal 3 store "kulturarrangementer" visiteres i løpet av 5 dager....:)

Sånn, da har man fått sjekket inn på morgendagens Swiss flighter. 7F til ZRH og jammen ser det ut som om jeg klarte å få plassert meg på 30A og nødutgang videre til BOS :)

Hjemmekontor på meg foreløpig, men har ett møte kl 13 så jeg er nødt å tenke på å stå opp etterhvert :)
Helgen skal trolig tilbringes i Vollen sammen med min kjæreste og hennes foreldre.

woohoo.gif

Olav, da snakkes det vel om en C-check? ^_^
Hehe, nei ikke fullt så heftig, tror man satser på A-check ;)
God morgen fra Tananger

Snakker vi Flight 666 ? hehe :)
Nei, du får se om du kjenner igjen logoen i avataren min ;)
Rammstein ;-)
Har du blitt noen hundrelapper fattigere nå da? ;) ;)

Her er det full fart på formiddagen. Har vært ute og handlet, før det må gjennomføres C-check av heimen da det ankommer masse slekt på søndag for å feire barnedåp,

I dag er det også 10 år siden jeg ble sammen med den fantastiske unge damen som nå er min kone.
Hvem hadde trodd at en uskyldig hyttetur til Trysil skulle ende med stasjonsvogn, rekke hus og to barn.
Kunne ikke ha blitt bedre.

Om en times tid settes kursen mot OSL og noen timer med å få avgårde et og annet fly.

Og nå nærmer avreise til USA med stormskritt. Jeg blir vel brått den siste som forlater OSL da jeg drar avgårde med CO39 kl 1105.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Last edited:
God fredag, folkens. Siste arbeidsdag denne uka, og godt er det. Skal bli godt med helg nå, før en skikkelig slitsom uke neste uke - hele to dager skal jeg jobbe neste uke..

Minst mulig planer for helgen, muligens litt pakking og annen forbereding til julebordet. T-5 :)

Ønsker folket en god fredag :)

God fredag!

Relativt hektisk på kontoret i dag med klienter som ombestemmer seg på svært upassende tidspunkter.

I kveld blir det middag og drinker ut i de små timer på BAR (Bygdøy Allé Restaurant).

Minst mulig planer for helgen, muligens litt pakking og annen forbereding til julebordet. T-5
Har connectet flere ganger T5-T5 til og fra USA, hyggelig opplevelse:)

Langt på dag allerede. Klesvask og skjortestryking står for tur. Mer mekking av klubbprogram, noe er på plass, men veldig mange ledige datoer fremdeles. Blir en ringerunde i løpet av ettermiddag/kveld.
Ha en fin dag.

Back