Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Grått vær på Galemoen imorges, grått var det over hele sør-Norge og i morgentimene.

Attachments

• DSCN5366.JPG
    DSCN5366.JPG
    64.4 KB · Views: 60
  • DSCN5370.JPG
    DSCN5370.JPG
    54.5 KB · Views: 59
  • DSCN5371.JPG
    DSCN5371.JPG
    60.3 KB · Views: 60
Men nå er et strålende sol og 16.5 grader i Gamle Oslo. Formen fortsatt ikke på topp, og uken har vært slitsom på jobben. Men jeg har Nøgne Ø Havrestout i kjøleskapet. :-) God fredagskveld !

En ikke god ettermiddag her, i og med at LT har klart å irritere meg ganske kraftig ved å surre så mye at diverse fly står på bakken på mandag pga. manglende luftdyktighetsbevis.

"Luftfartstilsynet har i dag bekreftet at de ikke er i stand til å sende ut nye Luftdyktighetsbevis til alle, innen utløpet av det gamle.". Det kom nok som julekvelden på kjærringa at LDBene gikk ut, de har jo visst om dette i noen år. Det er godt LT ikke driver flyselskap, da hadde de vært grounden pga. surrete papirhåndtering.

Dere får ha en god ettermiddag og helg dere andre, så kanskje jeg får ristet av meg irritasjonen så helgen blir god den også.

God ettermiddag fra Kjevik. Etter en uke med våpenmontering, teori og mekking på F-16 blir det deilig med helg og avslapning nå. Ha en fin weekend forumister.

Back