• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er mørkt og det blåser... Dagen benyttes til litt kontorarbeid - lunsj med en stor agent og så blir det vel en rolig fredagskveld med et glass rødt eller to... Glad fredag!

God morgen! Å fyttikatta! Det blåser visst litt i dag ja.... I dag går dagen til en del papirarbeid, + div.

Ha en fin dag folkens! :)

glad fredag - huset står fremdeles, men det er bare så vidt! Det blæs!! Nå skal prinsessen vekkes og tas med til barnehagen. Deilig med god tid for en gangs skyld - en liten avspaseringsfredag er bra!

God morgen. I dag er de skikkelig ruskevær, men det gjør ikke noe. Skal på harrytur (langkjøring pga. billappen) til Svinesund. Da er det bare å hamstre billig bacon for alle penga. Hehe ;)

Viva la :SWE

Riktig god morgen til alle dere forblåste mennesker der nord;-)
Her ved stranden kan det meldes 31,4 VARME grader i lufta, 27 grader i vannet, lett bris , lettskyet og livet leker på alle mulige måter. Nå er det snart helg, og vi får besøk av 2 av mine søstre med familie, så her blir det storfamilietreff med båttur, lange middager og stor hyggefaktor framover.

God morgen fra LIS. Sitter paa flyplassen og replikerer email-databasen min med en dobbel espresso kloss til min hoeyre haand .. skulle bare bli en stille middag i gaar siden jeg skulle tidlig opp, men jeg var ikke i seng foer klokken ett ... jeg skjelver lett paa haanden og gruer meg til en lang transatlantisk reise ....

Goood fredagsmorgen fra Mosjøen og MJF hvor jeg måtte stille opp en siste gang denne uken grunnet "sykt barn" hos en kollega!

Her har det vært en rolig natt, vindstille, ikke noe hvit nedbør og ca 2,5 minus!

Blir trekning i lotteriet kl 11 samt kakespising på PAW's regning! Åhh så jeg gleder meg ^_^

God morgen fra Tromsø
Lett skjelvende hånd her også etter konsert i går,som forøvrig var en liten skuffelse, men ble da noen pils.

Rolig dag i dag :)

Ha en strålende dag :nor

God morgen fra Oslo. Idag er det 3 nye bedrifter som står for tur i forbindelse med studieturen. Blir nok en rolig kveld og mest sannsynlig blir det å hente modern enten på OSL eller Oslo S ikveld. Ha en fin dag

God morgen fra LYR. Kaldt men ganske fint vær i dag. Noen snøbyger lurer rundt omkring. Dagen går med til å forflyttet seg tilbake til Molde. God helg alle sammen..:)

Mornings alle. TGIF, bare så det er sagt. I kveld blir det kino. Ellers driver jeg litt opplæring av min erstatter på nåværende jobb, og så håper jeg de gir slipp på meg fortest mulig. Lenger enn ut måneden blir jeg ikke uansett, og det nærmer seg jo heldigvis. Ellers er sesongen nå over. Si meg, hva gjør alle dere som ikke har kamper hver helg? Trenger noen tips til den (nesten) første ledige helgen siden april.

God morgen/formiddag fra Tananger/Forus,
Solen skinner og det er lyst ute her i sørvest. Fortsatt blæs det godt fra nordvest. En lett opprydding rundt huset måtte til imorges før jeg dro på jobb.Diverse gjenstander var blåst over ende i løpet av nattens storm. Bilen var igjen hvit av salt fra havet , det samme med huset. I ettermiddag er det bare å gå på med vannslangen og spyle saltet av bilen og huset etter siste storm. Slik er det å bo nærme havet i vinterstormene. Fasinerende!
For ikke snakke om interessante landinger på Sola. Returen fra OSL til SVG ,SK4039 ,ble en artig landing på bane 29 med LN-TUA. Jeg tror SK fikk rabatt på antall landinger på denne flighten igår.
Etter en travel uke er siste virkedag godt igang. Det skal bli godt med helg når denne starter i ettermiddag.
Ha en fin dag alle forumister.

Gudd Meuning! Hjemme igjen etter 2,5 dager i Tallinn med mye forsinkelser og styr. Slitsomt med slike turer. Men Estonian Air var bra (bortsett fra forsinkelsene). Skal se om jeg ikke kan skrive noen ord under tripreports på dette.

Endelig helg. Det blir vel en hjemmehelg i familiens tegn. Dvs liten tid til avslappning. Bare følge ordre fra ØKH (ØverstKommanderendeHjemme) og se hvordan det går!

Hepp hepp!

BF:cool2

God fredag til dere alle sammen, og en riktig god helg, med eller uten vind. Hører du sier det OJB, at det blåser på vestkanten, for å si det sånn....

God formiddag. :)

I påvente av dagens kveldsvakt, benyttes formiddagen til kaffe og forumlesing her på Romerike. Blåser bra her i dag, men det er vel bare et vindpust i forhold til hva dere i vest har hatt... Håper det gikk bra med dere.

Ha en god dag. :)

God formiddag. Morningen startet med at jeg måtte opp på verandaen og sikre en presenning som var i ferd med å forlate området. Tror jeg har den under kontroll nå. Ellers så har ikke dagen blitt brukt til så mye, formen er ikke 100% så jeg tar det litt med ro så jeg ikke får en ny langvarig sykdomsrunde.... Vel, det blir ettermiddagsvakt i dag, for andre gang siden vårparten en gang. Ganske så uvant :-) Så det begynner å bli på tide å finne uniformen og noe varme ytterklær og komme seg oppover til galehuset. Gleder meg vildt og hemningsløst til å gå fra P45 til terminalen, skal bli en skikkelig hyggelig tur.....

En trivelig ettermiddag og kveld ønskes alle.

S

Back