• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag

Solen skinner og jeg høyner et håp om at influensaen forsvinner i løpet av noen dager. Sliter med hoste etc og har holdt på alt for lenge...

Nå er jeg på vei for å hente min møkkabil som nå skal kastes etter at kostnaden med å få den eu godkjent er betraktelig høyere enn verdien - var ikke noe godt kjøp og moralen er kjøp aldri bil formidlet av svigermor :angry: :angry: !!!

Hvis gudene er gode og lykken står den kjekke bi, så er det mulig at det blir en ukes kursing i Houston i slutten av Oktober. Jeg krysser fingrene.

En trivelig helg ønskes alle forumister

S

så er det mulig at det blir en ukes kursing i Houston i slutten av Oktober.

.. kanskje du er en av de heldige da, hørte om ett par andre som var rimelige klare for det, men som fikk reisestopp på OSL avreisedagen?! :rolleyes:

Kan vel ønske god formiddag nå, en forbanna arbeidsdag går mot slutten med overbookinger, offload av bag, flytting av bag mellom selskaper og du hurra meg væl!
Håper ting roer seg til i morgen...

God dag fra Oslo igjen.

Kom meg hjem i går kveld fra Nice med Sterling - samme fly (blått med grå nese), OY-ett-eller-annet.

Kan ellers nevne som svar på mitt eget spørsmål forleden dag at det ikke er noen restaurant inne i avgangshallen i Nice terminal 1. Det er restaurant og diverse snacks/hamburger-sjapper rett før sikkerhetskontrollen og anbefales å spise der. Inne i selve avgangshallen var det meget fullt (mange forsinkede fly pga mye regn og faktisk hagl i Nice i går), og det var kun en liten pub/kaffebar med litt sandwich-aktig (såvidt jeg så - prøvde det ikke selv).

God fredag!

Har nettopp kommet hjem fra USA ambassaden, hvor studievisum for 2 år er nå fikset etter en 2 timer venting (1 time ute i kulda før jeg kom gjennom porten.. kult..).
Og nå er også JAA ATPL bøker fikset, noe som har gjort meg 22 000 kr fattigere.. sukk..

Uansett en meget produktiv dag :)

Og kaldt, men ihvertfall sol og noe varme om man holder seg i sola :)

Håper alle har en fin dag!

G'morgen fra Det Store Veikrysset, hvor solen er i ferd med aa staa opp. Skulle oenske jeg kunne sove sa lenge ..

Velvel - naa er det fredda'n og i morgen blir rollene byttet!! :up:

Varmt og fuktig i Atlanta idag .. som vanlig .. kaffetrakteren putrer fornoeyd ved siden av meg og jeg foeler arbeidslysten trenge seg paa .... noooooooot ....

Vel Thomas, det gikk litt galt for noen der, mener begge har nye bekreftede datoer. Tror faktisk at det ennå diskuteres litt hvem som er den skyldige.

VoiceCom, jeg vil tro det var OY-SED du fløy, lyse blå uten WL. Forøvrig det samme individet som en av jentene på SA ramp ikke er så glad i etter at hun satte det ut av trafikk i sommer med en "ørliten" flenge i siden.

S

Originally posted by learjet
VoiceCom, jeg vil tro det var OY-SED du fløy, lyse blå uten WL. Forøvrig det samme individet som en av jentene på SA ramp ikke er så glad i etter at hun satte det ut av trafikk i sommer med en "ørliten" flenge i siden.

S

Det var nok OY-SED, ja. Lyse-blå med grå nesetipp.

1178318589_TN.jpg

En ørliten flenge i siden - ja, syntes det var litt trekkfullt... :D

De hadde gått tom for høreplugger på vei ned så ingen fikk kjøpt dette på vei opp igjen - måtte se film uten lyd :) . Også all vin var utsolgt..:angry:

God ettermiddag. Da er jeg kommet til Værnes, etter å ha vært innom Bodø på et lite møte. Nå venter jeg på å få fly F100 direkte til København, før SK973 skal bringe meg til Bangkok i løpet av natten. Blir nok en laaang dag det her, så en bedre middag på Kastrup, etterfulgt av avslapning og en dusj i loungen før avgang skal nok gjøre også denne turen levelig.

Da ser jeg Fokker'n din paa nordgaaende langs Oslofjorden .. ^_^

Ligger kun i 24000 fot .. det er da uvanlig lavt ..

Ha en glimrende tur!

Back