Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Minus 6 grader på Ris...og det skal bli litt mildere før det blir kaldere igjen til kvelden. Flere møter på kontoret før det blir middag og kino i ettermiddag/kveld. Ha en bedre start på helgen...

Godt å sove i egen seng igjen etter nesten 3 uker i Thailand, men våknet tidlig.
Jobben kaller kl. 1230 :drunk:

Siste dag av det fire dagers lange MOB båt kurs, dvs hurtiggående Mann-OverBord kurs. I dag blir det praktisk prøve kor vi får nokre få opplysninger om kva som har sjedd og så må vi legge opp og planlegge søket selv. Etterpå er det teoretisk prøve...

Originally posted by Baktusbror

Tromsø tilbake i vinterdrakt. NV og snøbyger. Dette lover godt for innehelga. :lol:

Innehelg ? Kom deg ut på ski Robert !;-)
Også i mer sentrale strøk av Norge (aka Mosjøen) laver snøen ned i dag. 25 nye cm har kommet i løpet av natta, så nå blir det skikkelig vinter igjen.

Kuldegrader i Atlanta ogsaa .. faktisk tre av dem!

Har kunde i by'n .. derfor blir det dress og slips istedet for jeans, som er vanlig paa fredag ... hvorfor akkurat idag??? Grrr ....

Syv blå på Nærsnes.På spisebordet ligger 8 grønne bøker (FCOM A330) og arbeidshefte.Det skal leses idag.Innedag m.a.o.:posty:

God ettermidag fra Tromsø. Snøen laver fortsatt ned her oppe, har måket bil og innkjørsel en gang allerede , men nå må jeg jammen meg ut igjen :angry:

Men det blir skiføre iallefall :wink

God helg flyfiller :-)

Har akkurat ankommet Oslo etter flaks og flaks!!

WF 0730 Sandnessjøen - Bodø 06:20 Innstilt :-( AUTH
WF 0739 Namsos - Trondheim 06:33 Flyet gikk 07:11 WI
WF 0737 Trondheim 10:04 Innstilt :-( WEAT
WF 0734 Mo i Rana - Bodø 10:36 Flyet gikk 10:53 WT

Hadde 1 sjanse i dag og det gikk akkurat! WF739 landet de 3 minuttene det var oppholdsvær, men det tok desto lengre tid å komme seg i lufta igjen! de-icing x 2 + brøyting av banen gjorde sitt til at vi ble ca 45 min forsinket ut fra MJF, også fikk jeg siste plassen på Oslo flyet som også var forsinket...
Flaks sa Severin Suveren (eller var det omvendt?)

Nå skal jeg ut og gå opp lysløypa til kveldens løp med gutta!!

Egil

Knall blå himmel på Manhattan, men kaldt. De spår den kaldeste dagen på over 2år. Er vel ikke mer enn -2 ute, men med frisk bris er det meldt om effektive -19 grader!! Br!!

Originally posted by Egil

Egil

Pass paa aa holde sikker avstand mellom 'matstasjonene'. :colgate:

Originally posted by LN-MOW

Originally posted by Egil

Egil

Pass paa aa holde sikker avstand mellom 'matstasjonene'. :colgate:

Blir mat i startområdet, etter det kun vannhull :cheers:

Back