Glad fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
I anledning min svenske arbeidsgivers jubileum flagges det med svenskt flagg på morgenkvisten - men først noen møter på jobben før 400 "Wallenberg`ere" samles til 150 års fest på Henie Onstad i kveld...blir en laaang dag med kollegaer! Ha en bedre fredag...

Replying to Topic 'Glad fredag morgen'

God morgen. Da er det straks tid for og kjøre til jobb. Ingen avis (nok en gang) denne morgenen så da ble det internet istedet. Full dag på jobb idag også, men har planlagt en bytur til kvelden:cheers:

ah, fræddan! Det har vært en hektisk uke, så nå skal det bli fint med noen dager med knallvær. I kveld blir det "Narnia" på DVD - så kan dere andre kose dere med den dærre idrettsturnieringen nedi Europa. Skål kosmonauter!

God morgon ja! Hektisk dag i dag, mykje ting og tang og ordne, før det ENDELEG vert laurdag! Ha ein strålande dag folkens!!:biggrin :nor

Sista dagen på jobbet idag, Blir lite trist att lämna en såpass trevlig arbetsplats. Nu väntar ferie från fast arbete på obestämd tid och två veckor av studier.

Ha en bättre fredag :nor

Originally posted by wf145

God morgon ja! Hektisk dag i dag, mykje ting og tang og ordne, før det ENDELEG vert laurdag! Ha ein strålande dag folkens!!:biggrin :nor

Du får har lykke til med Mendelssohn wf145 :nor

Ja, idag starter VM og her maa chartere planlegges innimellom de beste kampene ... ATA gjoer sitt beste for aa oedelegge. Da jeg skrudde paa maskinen saa jeg en liten schedule change .. skal ha en ankomst i ettermiddag som skulle vaert ferget rett ut .. den er naa endret til 'live' med avgang klokken 0800 i morgen - samtidig med kickoff paa England-Paraguay. Mistenker at det blir 30 mins tidlig avgang, ja ....... :musikk

ATA har foroevrig sikret seg en serie chartere fra Mexico til Koeln i forbindelse med VM .. Look out german spotters!!

Ellers ser det ut til aa bli like varmt og jaevlig idag som igaar. Maa avgaarde og finne meg frokost, har toemt kjoeleskalet for egnet foede. Hmmm .. McMuffin..??? :smokin

God ettermiddag fra Oslo..

Sky fri himmel med mange og 20 pluss grader, var vel oppi 25 i skyggen? Ellers har jeg bare vandret rundt i byne med noen jenter......:p Var morsomt det....

Ha en fortsatt god Fredag...

... og da jeg kom tilbake med frokost, oppdaget jeg at bygger'ne i loepet av morgenen har jevnet restaurant-/rsepsjonsdelen av hotellet med jorden. Naa er det bare hovedbygget som staar ...

Back