• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Solen skinner og det er snart starten på en laaang helg. Merker at sesongen med Bjørkepollen er i gang... I ettermiddag blir det kundemiddag på en bedre restaurant og konsert med Il Divo i Oslo Spektrum. Ha en bedre fredag...:spin:

Replying to Topic 'Glad fredag morgen...'

God fredag og god helg. I Oslo skinner solen og jeg har nettopp ankommet kontoret klar for dagens arbeidsplass:spin:

God Fredag :)

Da er sommerkampanjen igang. vi starter på telefonene en dag før pga presseoppslagene igår. Nettsalget er ikke før imorgen.

Så jeg har en mistanke om at dette blir det eneste inlegget jeg rekker idag :P

Take care dudes :)

Morning folkens. Fredag och långhelg betyder halvdag i Frankrike. Arbetar bara fram till och med 1300 idag. Förhoppningsvis blir det varmare och solen kommer fram så att jag kan verkställa min plan att sitta på stranden med en flaska vin i ett par timmar.

Njut av dagen!

Morn, da var man kommet seg hjem fra downunder i et forrykende tempo. Det var noe surrealistisk å sitte ombord i et fly, på vei fra Singa til London, på vei opp langs den persisike gulf og samtidig sitte via internet og jobbe på kundeutstyr via VPN, som var lokalisert i Dubai like ved vår side. :)

-A

glad fredag - etter at konemor har vært hjemme med den lille (som har hatt feber) i 2 1/2 dag var det fars tur i dag¨å være hjemme med sykt barn. Formen er på vei opp, så i morgen blir et OSL-BGO med SAS Braathens!

God fredag fra Tromsø

Grått her oppe dag, nå venter vi bare på at finværet skal returnere :spin:

Snart venter tlf.samtale med Hellas, og deretter jobb til 22 i dag.

Ha en strålende dag :nor

Heisann, kaster meg på og sender en god fredag morgen fra Houston.

Kom tilbake fra DAB (Daytona Beach) i går kveld der vi hadde foretatt intervjuer av studenter fra Embry Riddle Aeronautical University for sommer intership hos oss. Veldig imponerende skole og studenter...:up:

Fikk tid til en lokal Fly & øl... og en ekstra ekstra tørr Martini... med Dag (Viking) kvelden før han skulle sende sin første elev opp på soloflight... :cheers:

Dag

God morgen fra Whiteman AFB hvor maskinen min naa er iferd med aa starte opp. Veldig morsom plass med flere B-2 takeoffs. Det er et kult fly!!!!

Naa slenger jeg meg straks i bilen for aa dra til Kansas City for flyet videre til Ontario!
Men foerst maa jeg proeve aa finne souvernirer til Lillegutten som var i fyr og flamme da han saa hvor jeg skulle dra. :D

Back