Nja tror ikke den blir noe kjøligere en din, her nede i Miami Beach, Mid beach, Vi får komme oss ut av motellet å kjørt til selve Miami by for en titt ikke helt sikker på hva vi skal finne på. Vi bor 150-200m fra beachen så om vi bader før vi drar ut eller før og etter vet vi enda ikke.Yay .. fredag! Da blir det vel helg etterhvert.
Varmt og klamt. Kunne tatt en lur i hengekøya hadde det ikke vært for at den var utendørs. Da er det bedre med soverom og aircondition.
Må dere ha en kjøligere fredag enn meg.
Vi fikk kjørt ca 9 minutter før noen ble såpass bilsyk at vi tok inn på hotell igjen.
Yay .. fredag! Da blir det vel helg etterhvert.
Varmt og klamt. Kunne tatt en lur i hengekøya hadde det ikke vært for at den var utendørs. Da er det bedre med soverom og aircondition.
Må dere ha en kjøligere fredag enn meg.
Nei jeg tror heller ikke det er kjøligere her i Østfold (i Norsk målestokk) det er ca. 30 garder.
De som ønsker det kjølig innendørs nå må ha aircondition![]()
Stakkars Elefanten! Håper han får masse Pepsi og ønsk han god bedring.
Pepsi?? Makan!
Pepsi er det man tisser ut etter å ha drukket ordentlig cola.
Glad fredag fra Oslo. Tok jaggu feil om en rolig vakt på sykehuset i går ja. Ble satt som fastvakt for en veldig urolig pasient med mange andre ting og som vel ikke bør skrives om på et åpent forum av hensyn til personvern og taushetsplikt. Men nei fikk nesten litt vondt av det hele.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.