Glad fredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kontoret og frokosten flyttes til et hotell i sentrum da Telia jobber i området her og kutter nettet fra tid til annen i løpet av dagen. Tur innom Vinmonopolet for å finne noe som matcher skalldyrene fra gutta på Vinderen Sjømat. Blir en best fredag tenker jeg!

God morgen fra Kongsberg.

I dag skal jeg faktisk på tur. Jeg skal være med på en samling for levertransplanterte på Rømskog Spa i helgen. Det kommer til å bli bra og det blir kjekt å treffe andre som har vært gjennom de samme tingene som meg. Det legges opp til foredrag, trening, god mat mm. Med en samling med levertransplanterte blir det nok ikke den store omsetningen av alkohol for hotellet denne helgen. :) Jeg kjører i halv ti tiden og leverer noen unger på skolen. Deretter blir det et stopp på jobben på campus Drammen før ferden går videre mot Rømskog.

God morgen. Klarte for første gang på lenge å sove helt til alarmen ringte og det var godt. Ferdig trent, havregrøt spist og har fikset litt presentasjoner. Nå skal en arving til tannlege som er rett ved kontoret mitt.

Lege litt senere i dag også kan få unna diverse. Fortsatt litt for mye som rører på seg, men satser på en rolig helg. Bare et par håndballkamper på hjemmebane.

Goood morgen fra Knaus Hills. Det ble en svært hyggelig og ganske fuktig kveld på Brasserie Blanche i går hvor en del andelever og smørflyndre gikk med.

Etter en uke med utagerende livstil, så jeg i speilet i dag at jeg lignet litt på Elvis på hans siste konsert i Indianapolis 26 juni 1977 - helt jævlig, men fremdeles et lite glimt i øyet.

Tre eksterne møter i dag og en lunsj.. Deretter er det så innmari helg.

Elvis.jpg

God morgen fra Kongsberg.

I dag skal jeg faktisk på tur. Jeg skal være med på en samling for levertransplanterte på Rømskog Spa i helgen. Det kommer til å bli bra og det blir kjekt å treffe andre som har vært gjennom de samme tingene som meg. Det legges opp til foredrag, trening, god mat mm. Med en samling med levertransplanterte blir det nok ikke den store omsetningen av alkohol for hotellet denne helgen. :) Jeg kjører i halv ti tiden og leverer noen unger på skolen. Deretter blir det et stopp på jobben på campus Drammen før ferden går videre mot Rømskog.

Liten funfact om Rømskog, de var alltid først ferdigtelt i valg som regel og før kommunesammenslåing og fylkessammenslåing så lå Østfolds høyeste punkt denne kommunen på 336 moh. Selve toppunktet er ingenting spesielt siden det bare er skog der.

God fredag fra Oslo - ikke så mye spesielt på agendaen igrunn. Skal feire min mors bursdag i kveld, men det blir bare en liten feiring. Det er nesten drøyt vi har vårvær i midten av november og varmere i morgen skal det bli og.

Tur innom Vinmonopolet for å finne noe som matcher skalldyrene fra gutta på Vinderen Sjømat.

Makan! Dere også? Storsmurfen har booket hun også så jeg skal innom og hente etter lunch.

Men vinen fikset jeg i går, og det blir fallende ørn vin fra Tyskland. En umulius av en produsent som slo seg vrang og ikke ville leke med de andre riesling barna.

Til forrett, sannsynligvis nokså tett på lunch det også, skal vi ha Aperol. Kjenner dette blir beste fredagen på lenge. :)

Så ja... god fredag fra Lillestrøm. Blir bil til bortekontoret i dag. Da kan jeg nemlig kjøre hjem før trafikken.

Ha en ekstra fin fredag!

8508bd3ad4c13427af8287a9e19372f2.jpg

God morgen fra Hvalstad. Straks klart for dagens eneste planlagte Teamsmøte, som gjør at jeg kan benytte meg av G'en i gjemmekontor både for noen ærend og en løpetur senere. Har lovet minstemann filmkveld med Hakkebakkeskogen og godteri, så får vel levere på det. Ha en fin dag

God morgen fra kontoret,

Utrolig deilig at det ikke høljet ned i dag, føler at det har regnet eller yret eller noe hele siste månenden.
Kom meg igjennom oppgradert rundkjøring ved Olavsgård uten bil i siden i dag også, men det er noe bekymring ved at jeg har sett noen kjøre feil der hver gang jeg har passert siste uken.... tror det burde komme opp en skilt om hva som er greia. Virker som det er mange som sliter med å se pilene i veien.

Noen møter med noen høye herrer for å diskutere hvordan fikse høysesongen, får bare håpe de hører på oss..... og hvis de hører etter, så har jeg solgt ut 4-5 fly pr uke ut året....

Men først litt rydding i mailboks så er kan kjenne litt følelse av å være ajour.

S

Liten funfact om Rømskog, de var alltid først ferdigtelt i valg som regel og før kommunesammenslåing og fylkessammenslåing så lå Østfolds høyeste punkt denne kommunen på 336 moh. Selve toppunktet er ingenting spesielt siden det bare er skog der.

Faren min samler på fjelltopper. Han har etterhvert besteget alle topper over 2000 meter i Norge. I tillegg så samles det også på kommunetopper og fylkestopper (I miljøet der bruker de grensene fra før de siste sammenslåinger). Han har naturligvis vært på Slavasshøgda som du referer til. Jeg tror det bare er fylkestoppen i Finnmark han mangler av fylkestopper. Sønnen deler nok ikke helt samme interessen selv om jeg liker fjellturer jeg også. Selv om Østfolds høyeste punkt ligger i nærheten tror jeg at jeg dropper bestigelse av den i denne omgang. :)

Faren min samler på fjelltopper. Han har etterhvert besteget alle topper over 2000 meter i Norge. I tillegg så samles det også på kommunetopper og fylkestopper

Så han har som hobby å bestige kommunetopper? Hva sier resten av familien til det, egentlig?

Så han har som hobby å bestige kommunetopper? Hva sier resten av familien til det, egentlig?
Moderen har vært med på mange av turene opp gjennom årene, så det har egentlig gått greit. Men nå sliter moderen med knær og slikt og kan ikke lenger gå på de villeste turene, men småturer og slikt er hun gjerne med på. Når far drar på turer rundt om nå finner gjerne mor på ting hun liker å gjøre som f. eks å besøke barn og barnebarn østpå. De har god råd så det økonomiske med å farte land og strand rundt for å løpe på fjell har ikke vært noe stort problem.

Morn fra T-banen. Sent obbover da rørlegger som skulle montere sammen vask og kran på å kunne opplyse om at vasken kom uten overløp og vannlås må man kjøpe separate. For punkt 1 burde butikker selge komplette produkter, punkt 2 burde de opplyse om. Resultatet er nå antagelig at man står uten vann og avløp på kjøkkenet over helgen...
Resten av gulv og lister burde bli ferdig i dag så man kan i det minste begynne å rydde ting på plass igjen og få tilbake stua.

Moderen har vært med på mange av turene opp gjennom årene, så det har egentlig gått greit. Men nå sliter moderen med knær og slikt og kan ikke lenger gå på de villeste turene, men småturer og slikt er hun gjerne med på. Når far drar på turer rundt om nå finner gjerne mor på ting hun liker å gjøre som f. eks å besøke barn og barnebarn østpå. De har god råd så det økonomiske med å farte land og strand rundt for å løpe på fjell har ikke vært noe stort problem.

Du har altfor uskyldig tankegang [emoji23]

God morgen fra Stavanger! Her er det en rolig fredagsmorgen, da jeg skal være frivillig under helgens verdenscup på skøyter i Sørmarka arena litt senere i formiddag. Det skal bli gøy. Er du i Stavanger i løpet av helgen så anbefales en tur dit :)

God formiddag fra Forus,

Her er plutselig ukas siste arbeidsdag i full gang. Har inntrykk at det bare er mandag og fredager og "noe i mellom".
Vel , prosjektmøtene går sisn gang og det skal bli godt med helg.
Ha en fin dag alle.

Faren min samler på fjelltopper. Han har etterhvert besteget alle topper over 2000 meter i Norge. I tillegg så samles det også på kommunetopper og fylkestopper (I miljøet der bruker de grensene fra før de siste sammenslåinger). Han har naturligvis vært på Slavasshøgda som du referer til. Jeg tror det bare er fylkestoppen i Finnmark han mangler av fylkestopper. Sønnen deler nok ikke helt samme interessen selv om jeg liker fjellturer jeg også. Selv om Østfolds høyeste punkt ligger i nærheten tror jeg at jeg dropper bestigelse av den i denne omgang. :)

Jeg har også vært på Slavasshøgda. Jeg hadde en liten besettelse med å samle på fylkestopper en stund, men blitt lite av det siste åra. Har faktisk ikke vært på min egen kommune og fylkes høyeste topp (Kjerkeberget). Men vært på Fjellsjøkampen som var Akershus sin høyeste topp. Også har jeg vært på Galdhøpiggen som blir gamle Opplands høyeste og Rondeslottet som var gamle Hedmarks høyeste. Gamle Sogn og Fjordanes høyeste er jo mer krevende, Store Skagastølstind er ikke for pyser. Men har en liten drøm da om å ta den, men får vel leie guide eller no da + kanskje gå på et klatrekurs eller to på forhånd. Jeg tok det for lenge siden i regi av DNT, men ble kun med kurset og ikke noe mer.

God formiddag fra Forus II. Det resepsjoneres i dag også. Ser frem til helg om noen timer. Men først må det bli lunsj og om en halv time slippes Kaizers-billetter. Oioioioioi.

Annen funfact om Rømskog: Jeg kunne ha endt opp med å vokse opp der, da lokalavisen der nede presenterte min far om "landets yngste ligningssjef)" noen måneder før jeg ble født. Han var der dog bare et års tid, før han flyttet hjem igjen. Klager ikke på det.

God dag fra gjemmekontoret. Dagens "moroklump" er en selger som plutselig bare: "15 paller. Hentes helst i går". Og vi bare: "Er papirene i orden, da?".
Det var de visst ikke.

Snaaaaaart helg!

Ha en god en :)

Morn fra T-banen. Sent obbover da rørlegger som skulle montere sammen vask og kran på å kunne opplyse om at vasken kom uten overløp og vannlås må man kjøpe separate. For punkt 1 burde butikker selge komplette produkter, punkt 2 burde de opplyse om. Resultatet er nå antagelig at man står uten vann og avløp på kjøkkenet over helgen...
Resten av gulv og lister burde bli ferdig i dag så man kan i det minste begynne å rydde ting på plass igjen og få tilbake stua.

De har lært av flybransjen. «Åja, du vil ha med deg bagasje når du skal på tur?» «Og en matbit også, ja?»

Back