• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Good tidlig fra The Garland i deilige LA. Fy søren så deilig det er å være på tur. Forventet å furte litt over Business på SAS, men maken til crew og service alle 11 timene. Jeg er norsk så jeg må jo pirke på noe, og det er matbrettet (men maten var god) og skikkelig yalla viner.

Episk biffmiddag på Musso and Frank i går og man følte man var me i alle serier og filmer som er spilt inn der. Mustangen er deilig og var oppgradert mente Avis. Ikke V8, men heller ikke den vanlige fireren.

Nei..nå er det bare å komme seg til Vegas.

BFE49C6A-B9FE-4677-BE9C-BCAA6A773815.jpeg

0E7D844C-42AC-4E5F-B21F-D7A6675B65D1.jpg

9CD7088D-82B5-4AF0-92D4-C72135C4034B.jpeg

3627DA9D-A4CC-4155-A252-694A585FCF1C.jpeg

Da er man straks klar for ukens siste flight, alle åtte med WF. Har flydd E2, Q400, Q200, Q100 og nå venter jammen meg Q300! Morsomt og tilfeldig! Utrolig deilig med ‘normale’ tilstander igjen! Utdrikkingslag i helgen, alltid spennende - god helg [emoji482]

Good tidlig fra The Garland i deilige LA. Fy søren så deilig det er å være på tur. Forventet å furte litt over Business på SAS, men maken til crew og service alle 11 timene. Jeg er norsk så jeg må jo pirke på noe, og det er matbrettet (men maten var god) og skikkelig yalla viner.

Episk biffmiddag på Musso and Frank i går og man følte man var me i alle serier og filmer som er spilt inn der. Mustangen er deilig og var oppgradert mente Avis. Ikke V8, men heller ikke den vanlige fireren.

Nei..nå er det bare å komme seg til Vegas.

View attachment 51277
Godt aa ha deg paa plass igjen :D Det er nok den fireren fra Focus RS - en utmerket motor aa leie - men ikke eie;) saa det ser ut til aa vaere en god oppgradering (jeg deler dog frustrasjonen over disse 4 sylindrer greiene - livet var bedre foer da startet BMW med rekkesekser fra 320 - naa maa man opp til .35 foer det blir motor :p

Arg, da ble det ikke noe hjemreise i dag. Jeg må bli på Riksen til i morgen. Satser på at jeg får dra hjem da. Jeg må imidlertid tilbake 18. og 19. mai for nok en ERCP. Hadde håpet å slippe det, men legene mente det var fornuftig å ta en ERCP så da får vi gjøre det.

Forøvrig er det ikke noe alvorlig galt med meg. Dette er normale etterdønninger etter transplantasjon og ikke noe å bekymre seg for.

God dag fra DY968. Klar for ølfestival i Køben. Skål!!!!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Copenhagen Beer week. Jeg og samboer reiser ned på søndag og blir til onsdag. Der skjer faktisk en del i ukedagene neste uke, noen bra smakinger. Men det er vel denne helga det blir full fres tenker jeg.

17. mai feires tradisjonen tro i Køben, med unntak av de 2 siste årene.

Kos deg og SKÅÅÅL.

Arg, da ble det ikke noe hjemreise i dag. Jeg må bli på Riksen til i morgen. Satser på at jeg får dra hjem da. Jeg må imidlertid tilbake 18. og 19. mai for nok en ERCP. Hadde håpet å slippe det, men legene mente det var fornuftig å ta en ERCP så da får vi gjøre det.

Forøvrig er det ikke noe alvorlig galt med meg. Dette er normale etterdønninger etter transplantasjon og ikke noe å bekymre seg for.

Det å bo på sykehus er aldri noe man fortrekker og er utelukkende fordi man må. Ønsker deg alt godt og håper alt blir stabilt så du kan bli hjemme for godt!

Vel fremme i Vegas etter en meget deilig tur via Peggy Sues. Palms er innafor og det er full rulle med amerikanere rundt poolen i helgemodus. Amerika ass..
Venninnen i pool baren skjønner at å spørre om legitimasjon fra en godt voksen jævel fra snølandet gir godt med tips.

89043093-306B-4886-8BF1-C83CF67FE9D7.jpeg

57E1AE37-D41A-4AF4-AA9A-EC3A91662C2C.jpeg

Det å bo på sykehus er aldri noe man fortrekker og er utelukkende fordi man må. Ønsker deg alt godt og håper alt blir stabilt så du kan bli hjemme for godt!

Takk for det Bizflyer. Det er vanlig med noen småkupert første tiden etter en slik operasjon. Dette er ting som går seg til etterhvert slik at en slipper stadige besøk på sykehus og undersøkelser.

Back