Glad fredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Solen skinner igjen og jeg er klar for å åpne hjemmekontoret - selv om jeg egentlig ha avspasert i dag. Satser på at det blir en skikkelig tur i marka allikevel i løpet av formiddagen. Ha en bra inneklemt en du også.

God inneklemt morgen fra Stavanger. Da ble det opp tidlig også i dag. Vi starter med kaffe og TV, så frokost når hun jeg bor sammen med våkner. Lunsj skal inntas på Amfi Madla sammen med yngste jenta, samt det må trimmes litt, så da er jo endel av dagen fylt opp med aktiviteter.
Ha en fantastisk fredag :)

God morgen fra Øst-Europa. Her står som vanlig kakefatene klare til frokost. Forsøke å finne noe mer levelig i matveien som litt brød og evt egg og sånn. Ha en fin dag!

God morgen fra kontoret. Dagen ble startet med en sykkeltur til jobb, selv om det kanskje var litt optimistisk å droppe jakke. Uansett kan man man nydusjet og frisk kaste meg over excelarkene. Ha en fin dag

c68bea6a59469c666097afa370750372.jpg

God morgen fra et forferdelig vær i Skaun!

Regner sidelengs og med heftig vind i tillegg er sommeren endelig kommet til Trøndelag! :)

Siste dag foreløpig med Diamond her, etter 5 år fortløpende. Vært sykemeldt store deler av året, så klarte "bare" 76000 poeng denne opptjeningsperioden. Har egentlig lite å si når man kommende år blir Gold For Life, regner med å ha det klart allerede før jul!

Malta neste uke, vurderer å droppe boblejakka da!

God helg alle sammen, og måtte Spurs slå Liverpool i morgen! COYS

Kim

God fredag fra hjemmekontor på inneklemtdagen :) Deilig å slippe å kjøre til jobb, og deilig å ha en unnskyldning for å ikke bære på tunge steiner mens mannen bygger hus :p

God dag fra hjemmekontoret. Har kontorert litt opp til søppelfyllingen. Har kontorert en wiener i lompe. Har kontorert bort støvet på gulvet og kontorert inn litt penger.

Nå tror jeg sannelig jeg skal hjemmekontorere noen tomflasker og handle litt lunch

Ha en fin en

Som vi sier her i USA .......

DdviWd3V4AAGws-.jpg

Inneklemt my a** .. dag 4 av 6 står for døren. Men først skal jeg ha meg en dugelig omgang egg & bacon .. deretter blir det en tur på dynga.

Som vi sier her i USA .......
Inneklemt my a** .. dag 4 av 6 står for døren. Men først skal jeg ha meg en dugelig omgang egg & bacon .. deretter blir det en tur på dynga.
Inneklemt i USA: Arbeidsdag inneklemt mellom to arbeidsdager, evt -uker.:lol:

Ikke så inneklemt her i den lille bokhandelen, en travel uke med Global arkitektur i fokus, det nærmer seg happy hour i kantinen (med tappe kran) - ny lokal IPA «On Tap» - neste er det en liten ferie langs Oregon Kysten, ser frem til lange turer langs Stillehavet, med den lille italienerinnen, 2 hunder, espresso og kamera.

Røyk på en Sigma 150-600 linse til Nikonen min til under 800 daler ... klarte ikke å motstå .. kanskje det blir litt himmelspotting også?

12 minutter igjen av vakta ....
Her beveget en seg fra DX til FX.....

Back