• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag fra Jessheim

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Quality hotellet på Jessheim. Vi orket ikke å står kø for å komme med buss til sentrum i går formiddag og fikk byttet overnatting og møterom til dette hotellet. Nå et frokostmøte før jeg fortsetter hjemover og til en digg helg uten alt for mnage planer. Nyt fredagen du også.

Mornings fra nasjonalparken!

Her er man tidlig i gang, ideen er å raske til seg noen overtidstimer som man kan avspasere ved senere anledning :)
Vindretninga er litt suboptimal i dag, så det lukter Svalbard på kontoret. Jaja.

Ha en fin Fredag!

Morn fra vestkanten. God og trøtt i trynet i dag, så godt det er fredag. Gjester fra Tysklandet ankom i går men de ser jeg ikke noe til før godt ut på kvelden i dag, da mesteparten av dagen tilbringes på østmarkseteren, hvor det visstnok er litt faglig påfyll, men mest påfyll av mat og vin.

Morgen fra grunnlovsbygd..
Stolte blå ganger fikkd et for seg at den ikke skulle starte etter at madammen hadde levert i barnehagen, så da har våre venner i NAF blitt tillkalt, så får vi se hva de sier.

Ser for meg at tidligere nevnte ganger må en tur på SPA, på jessheim.

Kjekt å ha noe å bruke penga på, men når bilen har gått over 520 K, så ligger det i kortene, at det kan komme sigende litt småting.

Håper på en rimelig inngang til helga!

Mornings fra L1, uvant å ikke skulle levere i barnehagen og timingen ble på håret i dag. Og da løpe opp en trapp en en solid hofteleddsbøyer eller lyskestrekk (aldri helt skjønt forskjellen) var sikkert ikke veldig lurt. Vel, får vel jobbes litt, før det blir en tidlig helg pga planleggingsdag. Ha en fin dag

Tidlig morgen fra Gløshaugen!
Har allerede vært på jobb 45 minutter... uvanlig for meg som pleier å begynne å tenke på å dra på jobb på slike tidspunkt. Men slik er det nå.
Stor glede over å kunne parkere batteribilen min helt gratis hele dagen. Dette bidrar til at jeg har til leie av en Mustang for CO2 kompensasjon når jeg er på USA-tur.

Ha en flott dag alle sammen :)

Morn fra Bergen.

Endelig helg selv om den egentlig startet mandag.
Så vært en rolig uke og det blir nok en rolig helg.

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Været e ruskut, tungt og grått...
Skodda kom sigande tjukk, so tung og grå...

Sånn går nå dagan her ute :)

God morgen fra utkanten. Fikk oppdrag i å levere barna i dag og den ene ble nesten levert til feil skole, men en påståelig lærer støttet arvingen og jeg ga meg til slutt.

Tenk at det er helg allerede.. Et kjapt møte sentrum og så ned på "Centra" for å handle masse stæsj så kjøkkenet skal få bein å gå på.

God formiddag fra ytre Oslofjord!
Her vippes det mot Sverige med Color Lines nye skute, Color Hybrid. Hjem i kveld etter en uke med lange dager. Dessverre litt for mye program i helgen enn jeg kunne tenke meg. Men enda godt jeg har øl i kjøleskapet.....

Er det flere her inne som skal på SAS sin Afterwork i Oslo 24. september? FinalCall arrangerer en times treff før dette på Amerikalinjen. Det er begrenset antall plasser men fortsatt noe ledig. Du kan melde deg på ved å gå inn på arrangementer på FinalCall sin Facebook side. Sjekk det ut! Det blir gøy!

Forøvrig ønskes det en riktig god weekend!

God ettermiddag fra hovedstaden.

Tidlig helg fra kontoret idag. Straks plukke opp arvingen på skolen før kursen settes til OSL og en helg i London.

Oppgradert Plus-kuben til arvingen fra standard til barnemåltid. Spent på hva som står på dagens meny :)

Ha en fin helg!

Hei fra DY9313. LN-NGV. 36000 fot over Svartehavet et sted. Ei uke på Kypros har vært supert. Men skal bli godt å komme hjem også. Ha en fin fredag forumister!

God morgen fra utkanten. Fikk oppdrag i å levere barna i dag og den ene ble nesten levert til feil skole, men en påståelig lærer støttet arvingen og jeg ga meg til slutt.

Tenk at det er helg allerede.. Et kjapt møte sentrum og så ned på "Centra" for å handle masse stæsj så kjøkkenet skal få bein å gå på.

Da var det endelig helg..

54FA3058-E8F0-4D89-8F34-7DBFDA77E0D3.jpeg

Hva sier Dragen til tøflene på bordet..? Eller er hun borte og følger heller ikke med på forumet?

Fyr på peisen ... ?? Hilsen Forskrekket, 32 grader.

G'dag, ja ... drar seg mot helg her også. Sitter og rydder opp i andres moro mens jeg hører på gamle BBC-opptak - akkurat nå Pink Floyd, eller The Pink Floyd som de gikk under den gangen.

Skal ihvertfall IKKE fyre i peisen i kveld. Til nød hvile aircondition'en hvis temperaturen drypper litt nedover etter at solen har gått ned ..

Kikker litt etter Dorian, men vil neppe by på noen bekymringer her hos oss.

Back