• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag fra 10667 meter over Krakow

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen eller god natt fra Norwegian sin rutecharter til Kos. Nå er vinkartet for en uke med sol og skikkelig varme. Det er også en gjeng med Stavanger ungdom som om de blir edru skal bli russ neste år...

Ha en herlig fredag!

Huff...det er et svart kapittel som jeg må få rettet opp i. Rett etter ferien!

God kveld fra Elgin Street Diner i Ottawa

Her venter man på min favoritt poutine, philly steak poutine, den er god!
En demper på stemningen er at jeg har opparbeidet meg en blemme under hver fot... Plaster på, men hjelper ikke så mye :(

Videre til YVR i morgen (fredag)
Litt mer behagelig vær der, men blir nok noe spasering der og :drunk:

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Wals. Siste morgen her. I ettermiddag rettes snuta hjemover med OS og LH. Første rad venter hos OS i en Fokker 100.
Ha en fin en alle sammen! :)

God morgen fra Tjøme. Barne-TV ruller og går, mens jeg ligger på sofaen og slumrer. Så får en se hva dagen bringer. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Oslo 9 - siste arbeidsdag denne uken - denne måneden - det hørtes godt ut :)

Kunne tenke meg en tur til FLYVEGRILLEN i CPH for litt fotovirksomhet denne helgen - kanskje en mulighet vis været er OK - jeg for se på yr.no

Ha en flott weekend folkens.

Jan

Det var da voldsomt med morgenfriske skjeler så tidlig på morgenen da :)
Vell, god fredag fra Sola.
-Det regner.
-Det blåser ikke.
-Morgen kaffe nærmer seg, det gjør helgen også. I kveld/natt skal det sjåføreres på det som for forhåpentligvis bare kan omtales som lettere beduggede 19 år gamle jenter. Bedre å hente dem, heeelt nede i Egersund enn å la dem seile sin egen sjø.
Ha en fin fin fredag :)

God morgen fra Oslo. Sjefen leverte i går kveld. Har fri i dag så man må vaske litt. Les vaske ut. Formen er grei etter gårsdagens konsert. Ser dog uansett ikke bort i fra øl i dag heller.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Det var da voldsomt med morgenfriske skjeler så tidlig på morgenen da :)
Vell, god fredag fra Sola.
-Det regner.
-Det blåser ikke.
-Morgen kaffe nærmer seg, det gjør helgen også. I kveld/natt skal det sjåføreres på det som for forhåpentligvis bare kan omtales som lettere beduggede 19 år gamle jenter. Bedre å hente dem, heeelt nede i Egersund enn å la dem seile sin egen sjø.
Ha en fin fin fredag :)

Sånn ca. det samme som ruby, men morgenkaffen er tatt. Er vel på nummer fem?! :lol: Men det er ikke innvolvert noen kjøretur i kveld. I kveld skal man nyte noen kalde noen med god samvittighet etter vaktuke nr 2 på veldig kort tid! :p

Ruby, det er jo ikke så langt ned til Egersund da! Du er ikke mange kilometrene fra Time, noen kilometer til, så er du i Hå, og deretter er du i Egersund kommune! Bør maks ta en halvtime dette T/R! :colgate:

Mårn.

Flott vær ute, fått kaffe og mat.

Var så dum at jeg satt meg ned med den vel tabloide rikspressen.
Donald Trump er kjempeslem, Hillary er Gud, Frankrikes svar på terror er å forby store bager... faen for en gjeng. Slapp heldigvis unna noe sutring fra Bjørn & Sissel før jeg forsto at jeg måtte hoppe over til hegnar osv..

Mornings fra regnbyen. Widerøe frakter meg til Sandefjord senere i dag, selv om de hardnakket melder både på SMS og i Mail at jeg skal til OSLO.

download.jpg

God formiddag fra Lilleaker.

En times tid igjen på jobb før jeg svipper hjemom og kursen rettes mot OSL for årets sommerferie. SAS Plus til ALC og leiebil fra Hertz skal bringe oss til La Manga sent i kveld. Har bestilt child meal som spesialmåltid til barna og måtte ringe SAS i går for å bestille assistanse siden 10-åringen var uheldig i forigårs og måtte gipse høyre fot. Spent på hvordan bestillingene går. Ha en fin dag alle! :cool:

God formiddag fra heimen. Sløvedag her etter bra konsert i går. Selv uten fattrack, prioritert boarding og fast plass se så var det en fantastisk sommerkveld i Oslo totalt sett. Musikken var også bra, da :musikk Takk til Fante som magisk tryllet frem en ledig billett på kort varsel :up: I kveld skal det feires ullsokk olsok. Jeg vet egentlig ikke hvordan man feirer det, men satser på at :drinkgjør susen.

Eivind, når kommer du til Fornebumuseet?

Har de begynt å selge bilder/plakater av den gamle flyplassen der nå?

God dag fra Fornebu. Ferdig trent, nå skal det kjøpes vepsekverk. Dersom noen har vepsebol er det et godt tips å bare kjøpe tirol (eller noe sånt) på Jernia fremfor å få eksperter til å ta det for 1500kr. De bruker bare samme middel de sprayer på de også.

God formiddag/ettermiddag fra Snillfjord. :)

Sola skinner og himmelen er blå. Jaggu ikke ille temperatur heller, så det lever vi greit med. Må derimot nyte det da prognosene truer med regn fra i kveld og frem til søndagen. Vaskemaskinen er satt i jobb, og foruten en dusj er det ikke større planer denne dagen.

Må derimot vurdere om en skal få handlet litt mat i helgen. Blir nok bare en tur på Avd 18 Coop Marked Krokstadøra tenker jeg. Ellers er også helgens Rosenborg-kamp mot Viking utsatt pga returkampen mot APOEL til uka, det betyr hele 4 dager og 6 timer til neste kamp..#abstinenser!

Ha en fortreffelig en! :)

God dagen fra et sommerstille kontor i Oslo. Snart på tide å skru av PC og komme seg til OSL. Helgen tilbringes i Berlin med kjerring og gode venner. Ut med DY og hjem med SK. Kompis har booket hotell, så aner ikke hvor vi skal bo... Ha en aldeles strålende helg[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Lillestrøm... litt stress formiddag, men nå skal man forteller seg inn til kontoret og ferdigstille W10 oppdateringen jeg påbegynte i går (forhåpentligvis).

Så blir det Ullsokk her også.

Ha en fin en

G'moorgen! Intet behov for ullsokker her ...

Fått i meg kaffe og frokost, så nå blir det mer kaffe og så kommer det kanskje litt freddasbilder etterhvert.

Hilsen fra motorohuet!

13680619_10153570558336036_464660634055746743_n.jpg

Her venter man på min favoritt poutine, philly steak poutine, den er god!
Gale menneske. Poutine skal kun spises når det et minusgrader ute.

God fredag ettermiddag fra solsenga. Har fått meg en dukk i sjøen og slapper litt av etter turen til Nikosia hvor de sa det var 41 grader idag. Etter litt mere avslapping og litt middag skal jeg ut og titte på de ville dyrene i Ayia Napa.

Ha en god en alle som verdsetter litt forskning.

Back