• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad februarmorgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen:-) For første gang på lenge så sner det ikke...egentlig helt greit - det er allerede flott ute. Ha en bra start på årets andre måned.

Mornings fra den nordlige Nordpol. Venter på at egget skal koke ferdig så det kan bli frokost. Om litt blir det toget til Stryken og en lengte skitur med brodern. Bursdagsselskap i kveld for en venninne av kona.
I mens får jeg regne litt på det ene tilbudet på bil jeg fikk i går. Det er fortsatt et stort spørsmålstegn hvor lang kjørelengde jeg trenger de neste tre årene. Ha en fjong dag

God morgen fra tiggerstaden. Litt merkelig å være hjemme i helgen, har jo vært ute og reist 5 av de 6 siste helgene. Noen venner prøver å lure meg med på bortekino, de mener jeg ikke kan se alle nye filmer ombord på fly. Hvorfor ikke liksom?

Har fått lagt ut litt mere bilder og på tide å få inn noen bookinger for høsten. Har hittil ikke vært fornøyd med det jeg har funnet av flytider utover høsten.

Ha en god en hvor dere enn er!

God morgen!

Her i Skaun er verden helt gal, meldt mellom 5-15 grader de neste to ukene her, og er allerede snøfritt. Vurderer å ta frem hagemøblene og grillen. Er 1 Februar første sommermnd i Midt-Norge nå??

Flott østavind under landing på Værnes i går kveld, hadde et helt fly av "kormedlemmer" som gikk opp i den høye C flere ganger, men vi kom oss da ned. :) :)

Full jobbing i helgen, må legge ut bilen for salg da nybilen er på vei opp fra Stuttgart. Noen som vil kjøpe en 2007 VW Passat Sedan 1,9 Tdi? :) :) Kun 125000 kr... Så fikk jeg reklamert litt også.. hahaha.

Ha en flott helg alle sammen! Reisefri til tirsdag her nå... Yiiiihahh..:)

Kim

Morn frå Ikea Leangen. Den lange vegen mot kjøkken har begynt. Har funne ut at huset ER gamalt og det meste av golv er skakt. Lure på korleis det skal gå med nytt golv oppå... Ha ein undrande dag.

God formiddag. Varslet mildvær senere så det ble morgentur på ski i dag. Var -5 og underkjølt yr på slutten. Nå er det godstolen med godkaffen.

G'morgen! Snart avreise til flyplassen. Delta til Fort Lauderdale i Eco Comfort og overnatting på Sheraton i natt. Royal Princess og en uke på havet fra i morgen. Glær mæ!

Solen skinner og tempen ligger rundt frysepunktet. FLL melder 26.

God dag fra Sandkassen. Veldig dårlig form i dag etter et utagerende krympelag på naboklubben i går. Stemningen var svært høy og det ble en fin fjortisringerunde i dag med "når dro vi hjem" osv..

Mor er i hus igjen og det er mye "fy" mat hun har måtte stå over som skal tas igjen. Kjøleskapet er fullt med stinkende oster, landpølser, spekeskinkes osv som skal skylles ned med ganske gamle franske druer.

Enjoy.

Back