Glad 1. september:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God torsdag morgen fra Ris. Klar for en dag ute hos kunder i hele dag - men det skal bli godt med middag hjemme i kveld. Ha en bra dag du også.

God morgen fra Osl hvor priority boarding ble fulgt opp i dag[emoji106].

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra EK Lounge BKK.

I dag er det svipptur til HKG for helgen der. Ryktes at det regner kraftig der uten at jeg har klart å trykke på en app å sjekket. Maten her i loungen er for god til å bry seg med været så prioriteringen opprettholdes.

Flyr fint i dag. Lenge siden sist jeg fløy med EK.

d5ccd1edc7db1759cf30c774d810d034.jpg

Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Groruddalen - været er på topp i dag - våknet til vindstille, blå himmel og soloppgang - herlig morgen og kontoret kalle og kaffe.

Ha en flott dag på prærien folkens.

Jan

Glad 1. september der altså?

Dag 1 for andre verdenskrig....
Dagen da Gadaffi kom til makten...
Korean 007

Uff, det er tidlig, la oss bare bli ferdige med denne også...

;)

God morgen, fra både buss og trikk på vei til jobb. Frisk nok til og dra på jobb, men uten at jeg føler meg topp. Begynte dagen med Albert Åberg maraton før vi stakk i barnehagen. Greiere på 70-tallet da man kunne drikke, røyke, lede avisen og se på TV når man passer barn. Sånn utenom at akkurat røykingen ikke frister. Ha en fin dag
86b4e42676bcdfa3cb50965a409d1176.jpg

Go morgen fra kontoret - kom arbeidslyst her skal du motstand møte. Men godt det er torsdag og ikke lenge til helg da.

God morgen. I dag blir det litt påfyll av fag jeg normalt ikke driver med. I morgen blir det en tur over fjellet før helgen setter inn. Ha en fin dag

God dag fra Gamle Oslo. Tester ny fiber med 1000 Mbit/s. Funker bra. Farvel til Get. Må vel straks på jobb, der funker ingenting i dag. Så det var "godt" beregnet å være hjemme denne morgenen. Ha en fin-fin dag, med eller uten raskt nett!

Glad 1. september der altså?

Dag 1 for andre verdenskrig....
Dagen da Gadaffi kom til makten...
Korean 007

Uff, det er tidlig, la oss bare bli ferdige med denne også...

;)

For et trist perspektiv på hverdagen du har. Se heller fremover. Fortiden kan man ikke gjøre så mye med.

For et trist perspektiv på hverdagen du har. Se heller fremover. Fortiden kan man ikke gjøre så mye med.

Helt enig. Jeg kuttet ut dette for lenge siden, og har byttet til å se trist på fremtiden.

God morgen fra Seattle. Neste stopp Toronto, der jeg skal ha en lunch, før det bærer videre til Brussel.

1. September 2018:
Dagen da Trumpence starter 3. verdenskrig etter at en Tysk journalist spurte hvorfor han hadde så små hender.

- "It's huge. Believe me. Huge" - uttalte Trump, før han fortsatte - "I love German people. And they love me. They are fantastic people. Just like my health. And the uneducated people. I love them too. Believe me. This is going to be huge. I tell you. Believe me. My health is spectacular. Better than any past president. Even the dead ones. I don't like Reagan. Reagan died. I don't like people who die. I like people who live. Belive me. But we have to bomb the Europeans. And they are going to pay for the bombs. Believe me. This will be the most spectacular bombing ever. If you hear this Putin, bomb them too."

Helt enig. Jeg kuttet ut dette for lenge siden, og har byttet til å se trist på fremtiden.

God morgen fra Seattle. Neste stopp Toronto, der jeg skal ha en lunch, før det bærer videre til Brussel.

1. September 2018:
Dagen da Trumpence starter 3. verdenskrig etter at en Tysk journalist spurte hvorfor han hadde så små hender.

- "It's huge. Believe me. Huge" - uttalte Trump, før han fortsatte - "I love German people. And they love me. They are fantastic people. Just like my health. And the uneducated people. I love them too. Believe me. This is going to be huge. I tell you. Believe me. My health is spectacular. Better than any past president. Even the dead ones. I don't like Reagan. Reagan died. I don't like people who die. I like people who live. Belive me. But we have to bomb the Europeans. And they are going to pay for the bombs. Believe me. This will be the most spectacular bombing ever. If you hear this Putin, bomb them too."

Hva enn Fnate drakk I går, skal jeg ha det samme takk!!

. Korean 007

Uffda, var det 1. September?
Husker den ulykken godt: Korean 007 fløy rett over meg på siste reis og like før den ble skutt ned. Bodde i Bethel, Alaska da og jobbet som busk flyger. Korean 007 hadde de gamle Treghets navigasjons systemet som måtte oppdateres før man krysset hav, og siste stasjon for oppdatering var VOR i Bethel.
Ikke mange dager etterpå strømmet det på med TV selskaper og journalister som spurte og grov om det hadde blitt gitt værrapporter til 007 og om VOR stasjonen var kalibrert. Alle fikk beskjed om å holde kjeft. (Eks kona jobbet for FAA)
Leste bok om ulykken senere. Flygeren visste ikke at de hadde blitt skutt ned av gærne Russere. Missilene traff en motor så de trodde det var noe teknisk eller explosjon.
September 1., 1983. R.I.P.

G'morgen fra vestsørøst!!

1. september 2017: MOW vinner 1.3 milliarder på Powerball og trekker seg tilbake til en sydhavsøy med egen sjøflyhavn, kokk og liquor store. Trump tar seg en bolle.

Sol og fint her og .. som vanlig. Bøtteballetten har rykket inn og jeg prøver å gjemme meg ved kontorpulten min.

God kveld fra Snillfjord.

Første høstdag, og værgudene feirer med passende vær..kort sagt vått her også, ikke mer å si om den saken i dag. Noen maskiner med klær er unnagjort, det samme er en liten runde med støvsugeren. Har også lagt ymse planer for morgendagen.

En liten tur på nærbutikken ble det også, så nå er melk og andre nødvendigheter i hus for de neste dagene. Stakk like greit innom den lokale kroen for å kjøpe en spesial-pizza, så er også middagen i boks..eller eske.

Ha en fortreffelig en ellers.

Back