Glad 1. september der altså?
Dag 1 for andre verdenskrig....
Dagen da Gadaffi kom til makten...
Korean 007
Uff, det er tidlig, la oss bare bli ferdige med denne også...
![]()
For et trist perspektiv på hverdagen du har. Se heller fremover. Fortiden kan man ikke gjøre så mye med.
For et trist perspektiv på hverdagen du har. Se heller fremover. Fortiden kan man ikke gjøre så mye med.
Helt enig. Jeg kuttet ut dette for lenge siden, og har byttet til å se trist på fremtiden.
God morgen fra Seattle. Neste stopp Toronto, der jeg skal ha en lunch, før det bærer videre til Brussel.
1. September 2018:
Dagen da Trumpence starter 3. verdenskrig etter at en Tysk journalist spurte hvorfor han hadde så små hender.
- "It's huge. Believe me. Huge" - uttalte Trump, før han fortsatte - "I love German people. And they love me. They are fantastic people. Just like my health. And the uneducated people. I love them too. Believe me. This is going to be huge. I tell you. Believe me. My health is spectacular. Better than any past president. Even the dead ones. I don't like Reagan. Reagan died. I don't like people who die. I like people who live. Belive me. But we have to bomb the Europeans. And they are going to pay for the bombs. Believe me. This will be the most spectacular bombing ever. If you hear this Putin, bomb them too."
Hva enn Fnate drakk I går, skal jeg ha det samme takk!!
. Korean 007
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.