• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad 1. november

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra den blå stuen på Ris. Stearinlys, kaffe og NRK på i bakgrunnen er i og for seg en av de bedre måtene å starte dagen på. Hjemmekontorering til det blir kinodaten med mannen i ettermiddag. Middagen sørger gutta på Sjømaten for. Bra start på november ønskes!

Hu og hei. Her i sentrale strok er man godt i gang med frokost og morgenvaner. Litt uvant med så lite aktivitet på forumet, men sånn er’e når man er i uvant tidssone.

Deep Tracks på radioen .. Alltid vellykket start på dagen, uansett hvor man befinner seg.

I dag skal det jobbes før det blir middag med teamet.

God morgen fra bortekontoret.. Andre koppen er inntatt. Deilig å kjøre tidlig på jobb da man kan gi litt gass med Crocketts Theme på spellern. Tyskerene har klart å stappe 13 høytalere i denne lille bilen så ørersus er standard.

Svært hyggelig med Halloween i går hvor det tydeligvis har gått virkelig sport i å pynte husene.. Var faktisk litt koselig å gå runde med gutta og ta i mot snørrunger hjemme.

Snart onsdag,

God morgen fra Kongsberg Sykehus. Her starter dagen med rutinemessige blodprøver. Ikke mistanke om noe galt altså, men vi tar prøver en gang i uken. Ellers blir det samtale med lege litt senere samt trening med fysioterapeuten. Ene bilen er på service så får jeg ånden over meg skal jeg gå og hente den på slutten av dagen. Det er ca 2.5 kn dit.

God formiddag fra Prærien,
Var ferdig trent og spylt 06.25 i dag så arbeidsdagen er godt i gang.

Overlevde halloween og klarte å improivsere frem litt ekstra godteri siden konas "masse godteri" var tomt 18.25. Var også blandt de heldige som fikk hjem to fornøyde jenter.

God morgen, her skal både minstemann og bilen på en sjekk. Sistnevte siden den skal leveres tilbake om 5 uker, litt mer usikker på han minste :p Ellers går nå dagene, med barn som skal på trening, middag som skal lages, dog siden jeg må ut igjen passer det godt med et besøk hos den lokale fiskehandleren i Asker. Og podcast skal jeg lage også. Ha en fin dag

God tirsdag fra hjemmekontoret. Dog skal det etter hvert byttes ut med bortekontoret for litt møter og dill.

Koser meg skikkelig med 9 timers tidsforskjellen der man sovner tidlig. Våkner et par timer senere og ligger våken til kl 07 før man sovner som en sten til klokken ringer en halvtime etterpå. Det er virkelig glede i de dagene. :)

Ha en fin en

God formiddag fra tåkeheimen på Tranby,
Som vanlig opp og avgårde med fakirflighten 4002 østover fjellet.
Her er det møter-kaffe-møter-kaffe osv.
Satser på å bli ferdig for returen sent i ettermiddag med 4043 vestover igjen.
Men nå en kjapp lønsch før vi fortsetter dagen.
Ha en god dag

Noen nevnte KAKE! Teamet feirer at jeg er på besøk!

f35d6c3494b9a4f7d760dfd1c1ae2b3c.jpg

Back