• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Glad 1. april

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Påskemarsipan, nettaviser (men ikke Nettavisen), radio og forum til kaffen. Påskefri i en stille hovedstad er rett og slett digg. I kveld blir det middag fra sjømaten på Vinderen…og gutta på polet på andre siden av veien har anbefalt mye nytt. Glad påsk!

God 1 april. Jobb i dag og det er ingen aprilspøk, men det er iallefall helligdagstillegg fra kl 12. Spørs hvor hastverk ting blir i dag siden de vanlige postlegene slutter kl 12. Alt etter det er vakttid. Så skal vi redusere antall senger i løpet av dagen og siden man går over til helgebemanning. Jaja det er ting jeg iallefall slipper å tenke så mye på men sikkert er mest på driftssykepleier og ja legene som også slutter 12.

Ha en god dag!

God dag fra bassenget. Ny booking på samme hotell fra i dag. Trodde ikke vi fikk nye 100 dollar/rom, men fikk beskjed om å bruke opp 3700 bath før 17.00 i dag så tyder på at ny kreditt starter med ny booking. 3700 bath betyr ca 20 is. Det er slitsomt og fullt av bekymringer dette bassenglivet.

• Like
Reactions: jb1
Mornings fra Beitostølen. Litt mer vind og mindre sol hittils i dag. Ser litt "nyoperert nese" ut, etter det ble litt bråstopp ned en bakke i går. Men jeg ploger fremdeler ikke for det. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Møtte kun et par hytteløse på veien ned mot Majorstuen i dag, nå det er virkelig stille oppe i Knausen-land. En del skal gjøres her og senere skal man til hoffleverandæren for å fylle opp kjøleskapet før familien kommer hjem senere i dag.

God morgen fra Palmon Bay Hotel & Spa i Herceg Novi. Selv om transfer informasjonen ombord i LX1211 i går tilsa at man skulle måtte henvende seg til servicesenter på ZRH, rakk man flighten til DVB. Selvsagt etter å ha måttet ta seg fra A82 til B2. Bagasjen derimot klarte det ikke, selv om DVB flighten ble 40 min forsinket. Bagasjen ble først sendt til ZAG med OU, så skulle den videre med siste flight for kvelden til DVB. Men den flighten ble divertet til SPU og lander først nå på DVB. Så det spørs om man ser noe til den bagasjen før hjemreise. Uansett glad for at man slapp unna den runddansen selv. Planen var å starte dagen med en løpetur, men uten noe som helst utover gårsdagens reisetøy, så er jo turen så langt greit amputert. Ser dog ut til å være en svær sportsbutikk rett borte i gaten. Så man får vel ta en titt. Været er heller ikke strålende, men vi fryser iallfall ikke.

Morn fra Tønsberg. Alltid godt å være hjemme og ligger an til en strålende dag. Noen som mener jeg har lovet å montere trampolina i dag så får vel snart komme oss ut da.

Fin flytur hjem med SAS Braathens i går, vi var eneste raden på business selv om det ikke føles så fryktelig premium ut bakerst i ATRen. De hostet opp både snacks og drikke samt eget barnemåltid til eldstemann så servicen var det lite å utsette på. Kjenner også at det er greit at minstemann snart får lov til å sitte i eget sete på flyreiser, selv om han heldigvis hadde et ledig sete i lufta i går

God morgen fra Forus. Snart påske, men ikke uten opprydding i systemer, og forberedelser til litt "ensformig arbeid". Men det ensformige skal ikke vare lenge, det bare må til for å unngå alt for mye "brannslukking" senere :p

Hjemme forberedes flytting, og med alt som skal gjøres er jeg glad for at det ikke er noe jeg gjør ofte....

God 1. april morgen fra Stcokholm. Jeg tror ikke jeg er blitt lurt ennaa, men jeg har sett et par spoeker i sosiale medier. Jeg jobber halvdag for barna og jeg setter kursen mot Arlanda og fly til Oslo. Leiebil og en natt paa hotell venter foer vi setter kursen mot paaskefjellet. God paaske.

God onsdag fra Gaustablikk. Nok en nydelig dag i fjellheimen og i morgen får vi påfyll av snø også. Dagens utfordring blir en løpetur opp bakkene fra Rjukan. Da tenker jeg at kveldens tacomiddag skal smake bra. Ha en fin dag.

God formiddag fra Jar,

Her går det unna med hjelp til modern , d.v.s. husvask , klesvask , min bedre halvdel lager mat osv.
I går og i dag måtte jeg en tur ned til CC Vest for å anskaffe stakewire hos Clas Ohlson . Kjøkken rørene var gått tette og det ble demontering av rør og og staking for å få vannet til å renne ut slik at oppvasken kunne tas. Nå er jeg ferdig utdannet rørlegger!
Vel , slik er det med gamle hus.
Nå går vi løs på hagen og våronn i finværet.
Ha en fin dag.

God ettermiddag fra Bangkok. Et lite ettermiddags smørrebrød på Stable Lodge etter å ha trasket rundt på Bangkok International Motorshow i dag. Viktigste observasjoner; overload av Kina-elbiler og færre panserpiker… Men Porsche opprettholder tradisjonen😀
IMG_3197.webp

Sånn ellers ble det en nydelig tradisjonsrik thaimiddag på The Local i går. Og gårsdagens roof top er utsatt til i dag. God onsdag!

Mornings fra Beitostølen. Litt mer vind og mindre sol hittils i dag. Ser litt "nyoperert nese" ut, etter det ble litt bråstopp ned en bakke i går. Men jeg ploger fremdeler ikke for det. Ha en fin dag.
Da ligner du jo bare på 80% av Oslo vest…det meste opereres;-)

G'Day Mate fra London. Her blir det Australsk sen lunch snart (egentlig er det frokost for oss, men ikke si det til noen). Etter det skal vi vel bare slenge litt rundt i påvente av middag. Kanskje vi rekker British Museum.

Ha en best onsdag!

• Like
Reactions: EB
God ettermiddag fra Kristiansund. Her snør det tett, og jeg må kjempe hardt mot den lokale tyngdekraften fra sofaen for å komme meg ut på en liten løpetur. Etterpå blir det ball, bacon, poteter og kålrabi.

Hu hei ... Da er man offisielt i gang med andre år som pensjonist. Tiden flyr ... Synes det er travlere som pensjonist enn som arbeidstager. Lønna er dårligere, dog ...

Sol og fint. Har vært en tur i Greenwood med berneren. Hun fikk seg litt manikyr og annen pleie, så nå er hun fonøyd plassert foran (mest oppå) føttene mine.

Den 1. april 2005, sto denne hybriden pent plassert ved South Satelite i Seattle.

P4010001.webp

Back