• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gla tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart ut døren for å ta Trønderbirden til TRD og en dag med møter før turen går videre til Røros i kveld. Få noe ut av tirsdagen du også:-)

God morgen fra havet.

Det blir 14t vakt i dag. Etter vakt blir det pakking og klargjøring for hjemreise. Så dagen blir lang.
Blir også å få seg innsjekket på HKS og WF.

Utover det, er det seilas og dårlig vær som gjelder.

FQTV

Mornings fra L1. Rolig og få folk, som alltid på de litt tidlige avgangene. I kveld skal det lages podcast igjen. Ha en fjong tirsdag

God morgen fra kontoret. Noen hadde satt på trakteren i dag så nydelig Evergood er i koppen. I går ble det en 17 timers dag i full rulle, men de siste timene på middag med foreldre og barn fra klassen til den eldste - herlig gjeng.

I dag er det stappings med møter, foreldremøter, pakking, mottak av hvitevarer - og oppi alt dette her er Dragen på tennis..

God morgen fra Kongsberg. Her starter dagen hos tannlegen *o skrekk og gru* om en drøy halvtime. Det er en tann på høyre side som må fikses litt på. Ellers ikke de store planene for dagen. Tar det nok rolig i dag før det blir ny tur til Riksen i morgen.

God morgen fra toget. Vanlig bortekontor i dag. Var stappfult av firmagrupper i ulike møterom og til lunch på Losby Gods i går. Noe de har strømlinjeformet så det suser. Nesten litt i overkant. Men kan anbefales og kort fra Oslo.

Bongo Temareiser sin plan gikk, sikkert som forventet, i dass. Men det var ikke Losby sin feil. Så jeg slikker sårene og prøver sannsynligvis på nytt uten justering neste gang. Da blir sikkert utfallet helt annerledes. :)

I kveld er det styremøte i Sameiet. Men et helt umulius styre etter siste årsmøte, så det blir på Teams og jeg ville heller hatt en rotfylling. Men så etter det er ferdig i dag behøver jeg neppe mer enn etter eller to til før det kan kalles inn til årsmøte og min duty som styreleder kan bli over for alltid.

Makan med Grompf-bonus tror jeg er dagens feeling. Bra jeg har Storsmurf og Pellefant.

Ha en fin dag

God ettermiddag fra Berlin. Gud bedre her er det varmt, 25 grader. Og det er varmt for en kropp som har vært i høstmodus siden begynnelsen av juli. Hadde heldig vis med shorts. Har surret litt rundt her og som vanlig graver de over alt og 17 juni gata er stengt pga graving fra Sigesaule til Branderburger Tor, men selve 18 mars plassen kan krysses. Har vært et par timer på en kjempestor Decatlon sportsbutikk på Alex'plass, kjøpt nye vinterstøvler, sommersko og en PC/reise sekk. Er nå i foodcourten i Alexi kjøpesenter og surer nok rundt her til vi skal spise snitzell ved 19 tiden. Etter det ut til hotellet nær BAB. Ha en avkjølt kveld dere også....

Back