• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gjesp x2 fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Gjesp x2 fra Lillestrøm

Oppe 0200, taxi OSL 0400. Fakir LH 0610. Så noen, heldigvis , timer i Senator, så B46 og videre til SIN og så MNL... Dagen etter ankomst, vår vanlige tannlege..

Så lørdag PAL Express Q400 til Catlican og Boracay. Der venter Shangri La noen dager.... Da smiler livet igjen..

Ha en god dag, alle foruister ...:cool:

Re: Gjespx2 fra Lillestrøm

.. mens en annen sitter en tanke lenger vestsørøst og venter på fly til London. Trolig bak i bussen på en DL 767-400, men med over 100 ledige seter blir det nok en grei tur uansett.

Blir noen øl med en kompis i morgen kveld - så venter to dager i et konferanserom ved Paddington.

God tur til Reidar og en utmerket dag dere andre også!

Re: Gjespx2 fra Lillestrøm

Hjemme fra jobb kl 0100 - summe seg med en film. Og nå ere kvelden. Er så heldig å ha blitt bevilget med to hele dager fri..! Så da får man se om man får lagt om til vinterdekk på bilen før arbeidshelga kaller.

God natt. :)

God Morgen!

*gjesp* fra Stavanger! God tidlig morgen før kursen settes til SVG for morgen flyet til OSL og TOS.
Kurs i to dager før turen gå hjem igjen, en god morgen ønskes alle! :)

Mvh
KLM 1200

Last edited:
Re: Gjesp x2 fra Lillestrøm

God morgen fra Lillestrøm, siste del av brødskiva forsvant akkurat og jeg må om få strakser se å bevege meg i retning togstasjonen for å rekke toget til det daglige arbeide.

Håper at dagen i dag går like fort unna som de raskeste dagene på jobb, har mest lyst til å ligge hjemme og grynte i dag!

God tur til langtvekkistan til SQ777 og dere andre som også er ute og farter, ha en fin dag!

Gjesp x2 fra Lillestrøm

Oppe 0200, taxi OSL 0400. Fakir LH 0610.

Hadde det ikke holdt i massevis å stå opp 04:15 og ta taxi 04:45?

Vel, god dag fra "loungen" her på the Big-O crossing. Litt dårlig timing i forhold til Ruters røde i dag. Jobben kaller, men et avbrekk for fly&lunsj på orginalkantinen er planlagt. Sats i kveld, nærmer seg skisesong så på tide å freshe opp den utholdende styrken. Ha en fin dag

Zzzz..God morgen fra stillerommet i gullstua. Vært oppe alt for tidlig, men hva gjør man ikke for et ekstra år med EBG. Avgang mot NCE om en drøy time.

He, he, Someone..^_^joda det hadde gått for vanlige folk, men med asiatisk kone som trenger en time spa etc. Forberede heimen...pluss noe kontor. Spesialbestilt stor tax med rom for 5 kolli bagasje, ca 90 kg, ønsket vi å være først i køen på gullskranken. Det tar tid der og. Ikke frokost, så. 10 min i kantina før et par brødblingser... Alt er nøye planlagt..:drunk: Sove går ikke på slike avreisedager..

God morgen! Fortsatt innstilt på Canada-time, sånn jobbmessig, så det blir å jobbe ettermiddag/kveld. I dag skal jeg prøve å selge inn til kunden at de bør ha et besøk av undertegnede, så forhåpentligvis blir det tur til delstaten Alberta før jul! I dag blir det også besøk av svigers, så jeg får prøve å "shine" husværet litt. Ha en flott dag!

God morgen

Her har det vært en lang natt grunnet planlagt vedlikehold på servere i natt. Nå blir det frokost (Egentlig kveldsmat) før jeg skal i seng igjen for å gjøre det samme i morgen natt.

Må også få booket et par rundturer NCE idag for EBG.

God morgen fra Skagen!
Straks går turen hjemover igjen. Via bølgene.

Dagen etter ankomst, vår vanlige tannlege..

Er det han lokale som bruker klubbe som bedøvelse??

Må også få booket et par rundturer NCE idag for EBG.

Ja, det var sannelig ikke for tidlig!:D

God dag ønskes dere alle!

BF:cool2

God formiddag fra Oslo. Snart lunch her, men gjesper fortsatt.

Lufthansa kom med noen tilbud idag så jeg begynner endelig å fylle litt opp de ledige slottene i vintererns reiseplan. Ser ikke helt hvordan jeg skal klare fylle opp alle med nye destinasjoner uten å måtte bruke noen feriedager.

God morgen fra hovedstaden,

Her sitter man og pusler på kontoret. BN1 sikret for morgendagens lille utflukt til PRG :p Intet annet å melde.

God formiddag fra Oslo. Snart lunch her, men gjesper fortsatt.

Lufthansa kom med noen tilbud idag så jeg begynner endelig å fylle litt opp de ledige slottene i vintererns reiseplan. Ser ikke helt hvordan jeg skal klare fylle opp alle med nye destinasjoner uten å måtte bruke noen feriedager.

Hva er greia med å ikke bruke feriedager til reiser og utflukter? Hva bruker du ellers feriedagene dine til? :drunk:

Hva er greia med å ikke bruke feriedager til reiser og utflukter? Hva bruker du ellers feriedagene dine til? :drunk:
Jeg har ca. 25 reiser i året og da er det lite feriedager til hver reise. Foretrekker å bruke feriedager på mer kompliserte rundreiser og jeg må også ta de fleste feriedagene rundt den normale ferieperioden på sommeren.

Mornsann

Mulig jeg banner i kirka, men SAS Plus i går var ikke så halvgalt. Særlig turen fra OSL til NCE var veldig bra. Servering fra brett av både vann og appelsinjuice i løpet av turen. Det kan jo ha noe med at vi ikke var mange menneskene som oppholdt oss på de 11 radene som var satt av til Plusserne.

Nå venter hverdagen frem til neste fredag, hvor man på nytt skal reise til NCE for å snu i døra :p

God onsdag fra Nes på Romerike. Straks avgårde til Berger for å gjøre seg litt mer fortjent til neste lønning. Muligens levere en feriesøknad, og gruble litt mer på hvordan jeg skal bruke skjærtorsdagen på å komme meg til et sted jeg har en flybiillett fra dagen etter (eller onsdagen om jeg leverer nevnte feriesøknad). Også var det Viking Lotto i dag, var det ikke? Har jeg flaks så kanskje jeg ikke trenger å ha en jobb å søke ferie fra :p

God onsdag ønskes :)

Også var det Viking Lotto i dag, var det ikke? Har jeg flaks så kanskje jeg ikke trenger å ha en jobb å søke ferie fra :p
Om man vinner over 100 millioner er det jo et mulig alternativ. Det kan muligens etter et par tiår bli kjedelig å bare reise og ikke jobbe lengere.

God ettermiddag fra Bodø i sol!

Kjennes kaldt i dag, og bilen har minst en (1) cm med rim på rutene. Har ikke lagt om til vinterdekk enda, så jeg får kave meg til å gjøre det på fredag tenker jeg. Da er det lovet regn, med sludd i vendingene. Men nå er det å bevege seg dit snøen har begynt å legge seg, nemlig nordover. Skal føre linje 23-720 i ettermiddag, og dermed er vintersesongen i gang for min del også!

Ønsker alle hjemmeværende og reiselystne en fortreffelig dag!

Afternoon fra Hardanger.

Omsider kommet hjem fra jobb, blir en liten pit stop på sofaen før det er tilbake på et aldri så lite kveldsmøte. Regner med det blir tidlig i seng i kveld, nærmer seg heldigvis helg med skikkelig fotball. Helgene med landskamper er dørgende kjedelig!

En nydelig kveld ønskes alle!

Gjesp x2 fra Lillestrøm

G'ættermedda fra område LHR. Overfarten i en halvtom 767 var OK - hverken mer eller mindre. Pøsregnet da vi landet, men nå skinner solen.

Park Inn viste seg å være bedre enn sitt rykte og jeg havnet igjen i et stort rom i Øverste Etasje. Ingen offergave annet enn en flaske vann, men det er greit.

Utnyttet finværet nede ved gjerdet, så muligens kommer det noen bilder etterhvert. Men nå sitter jeg på Three Magpies og venter på mat ...

8yvemude.jpg

Back