• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gis bort: flight BGO-OSL-ALC i morgen

hlorange

Flyjunkie
Medlem
Kan ikke reise pga sykdom. GO-billett, du betaler name change. Enveis. Får bare igjen 164 kr i skatter så om noen kan få glede av billetten er det bedre :-) Har booket exitrow på begge legs, men om dette blir værende etter name change aner jeg ikke

Avgang: to 12 feb 2015
06:10 - 07:05 SK236 (bekreftet) 73W
Bergen, Flesland - Oslo, Gardermoen
Mellomlanding i: Oslo 1:40
Flys av: Scandinavian Airlines | Flytype: Boeing 737-700 (Winglets)
Pristype: SAS Go | Sete: 11A | Bagasje: 1 stk/pers

08:45 - 12:30 SK4675 (bekreftet) 738
Oslo, Gardermoen - Alicante, Alicante Lufthavn
Flys av: Scandinavian Airlines | Flytype: Boeing 737-800
Pristype: SAS Go | Sete: 17A | Bagasje: 1 stk/pers

Ta kontakt på PM!

Litt for sent ....

Navneendring / overdragelse af billett. Dersom du ikke selv kan benytte billetten og vil overdra denne til en annen person, kan navnet i billetten endres inntil 24 timer før utreise.

Crap, da vet jeg om 24t-regelen til neste gang. Og ja - jeg kan selvfølgelig ta det på forsikringen. Herregud, så sløv jeg er... :-)

Back