G'frokost morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Gudd maarning alle barn! Ved aa stikke hodet ut av vinduet kan jeg fastslaa at det er kjoelig og graatt idag. Ser ut til aa bli en fin dag ute aa jobbe inne i. Og det boer kunne bli en merkedag.

Saa var det klart for frokost. Tror jeg foelger denne fristende oppskriften fra Jokkes Kokebok:

serve.php

Saa skal det bli spanande aa se om Farmer har kommet helskinnet fra gaarsdagens risikooevelse med aa ta et bursdagselskap med tenaaringer paa "Mamma Mia' ... :colgate:

.

Go morgon frå solfyllte Snarøya :)

Så var det avreisedag igjen. Bare å komme seg gjennom dagen, så er det avgårde :)

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra solfylte Cyberjaya pr. Kuala Lumpur. Været er knall - nå klatrer det ut heavies fra KUL rett over kontoret her. Meget sjeldent. Hvem skulle trodd at RR Trent m.fl. kunne høres så bra ut. (Ja, det er lite fly å se her nede...)

Ellers brukbar dag så langt. Det er den siste effektive arbeidsdagen min i Malaysia i denne omgangen, og i morgen blir det ferie etter lunsj. AirAisa til Sandakan på Borneo som en begynnelse. Så forsvinne i regnskogen i fire dager. Det blir bra. Men først middag og Ministry Of Sound i kveld.

Ha en brillefin dag, alle sammen!

Mvh Kristian

Og med det har the Rumble in the Jungle forflyttet seg fra Kinshasa til Sandakan - se opp for slanger og annet giftig kryp Kristian :)

God morgen fra Oslo. Bortsett fra å flytte 4 dekk fra en garasje til en annen og dra til sentrum for å spise lunsj med mamma og pappa så står det ikke noe spesielt på programmet idag. Ha en fin dag

God morgen fra Lilletorget. Blå himmel i dag, det må man ha lov til å si ! Jobbing til 1515, deretter nok et styremøte i borettslaget. Vannskader er ikke til å spøke med...

God ettermiddag fra Nærsnes. Knall cab-vær! Nå går turen til Strømmen for å avlegge en visitt på Hobbyland. Kanskje klarer Lars, min plastic pusher, å overtale meg til å legge igjen noen penger for ett og annet byggesett. Vi får se!
Ha en fortsatt fin dag.

God ettermiddag fra Mosjøen! Det er fremdeles grått og vått her, men jeg jobber inne i leiligheta i dag og tar det ikke så tungt.
Har fått levert tilbake alt gulv og underlag som ble til overs samt en dørkarm (feilbestillt) så nå er det ryddig og klart for montering av skyvedørsfronter.
Noen taklys skal også byttes ila dagen!

E!

god ettermiddag fra "Skandinavias hovedstad" (om vi skal tro det Stockholmske turistbyrået). Her nærmer en ny arbeidsdag seg slutten, men det er nå den virkelige jobben starter. Opphavet skal låne hybelen i helgen, og da må den vaskes og settes i orden før de gamle ankommer fra helholdsvis OSL og HEL i morgen. Løpeturen ble unnagjort i går kveld (uten å miste nøkkelen denne gangen), så i kveld blir det indretjenestre (etter at den lille biffskiven jeg tok ut av frysen til morgenen er fortært sammen med svensk potatismos og rosenkål - og en bitteliten Corona). I morgen blir det retur til Sørlandet via CPH (halvannen times Starbucks-stopp) og TRF sent, sent på kvelden. Tax-free på TRF er åpent til langt på natt, er den ikke??

I morgen blir det retur til Sørlandet via CPH (halvannen times Starbucks-stopp) og TRF sent, sent på kvelden. Tax-free på TRF er åpent til langt på natt, er den ikke??

Hvorfor forhåndsbestiller du ikke bare på CPH? Da får du 20%, itillegg til at det er raskt og enkelt

Sitter ved en gate et sted i verden og håper og ber at at jeg unngår å få en tulling som sidemann de neste mange timene. God reise!

-A

God kveld. Her begynner man pakking før ferieturen. Man gleder seg :) Reisen går fra SVG til LHR i morgen ettermiddag, og via BRU, DUS og AMS før hjemreise via CPH. Tripreport kommer.

BTW: Dag J.: Mangler du noe fly? Fant dette hjemme. Litt småskader i lakken, ellers ok. :D
Noen som klarer å gjette på flytype?

Attachments

• DSC03578 (Medium).JPG
    DSC03578 (Medium).JPG
    81.5 KB · Views: 118
Kan det være et forsøk på en 767???

EDIT: Nei, det passer ikke... Hm...

Last edited:
Back