• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G'ettellerannet mandag...

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Morgen fruh etc ..... Fikk ikke sove mer, så da var det å brygge seg litt knallsterk Peet's og begynne å se hvordan verden ser ut i dag. Registrerer at Oscar har tatt over mediabildet, så da kan vel Vladimir uforstyrret sette inn nådestøtet ... :angry:

Kom meg greit opp til Mosjøen i går. Registrerte at kampen i luften uten tvil vinnes på bakken. Deicingen på OSL var rå. Aviator i sporet ved siden av ble gruset. SAS hadde to maskiner gjennom før Povel Ramel rørte på seg. Imponerende. Alt jeg så var på skarp rute til tross for griseværet.

Men da får man kanskje kaste seg over morgenens første arbeidsoppgaver ...

Attachments

• deice.jpg
    deice.jpg
    39.8 KB · Views: 416
Re: G'ettellerannet mandag ...

God morgen fra et hektisk Emirat. Full rulle siste ukene, og nå endelig noen fine timer med kaffekopp og flybookinger. Ser ut som familien blir sendt hjem med Turkish i Juli (dragens valg) da dette er kjappest og rimeligst, jeg kommer opp for å hente familien i August så da blir det første gang med TK. Bali turen ser ut som blir Ethiad (ca 50 minutter til AUH fra huset) og Garuda fra Jakarta. Jeg synes nesten flybestillingen er noe av det artigste med reisene :)

Har hatt tre hvite dager nå med sunn hjemmelaget mat og grusom jogging om morgenen – lei av at folk tror kona er datteren min.

Nyt dagen.

Mornings. 1 grad og regn i Oslo, så overrasker meg ikke om det snør i Skogen. Jobben kaller og ser ut som de neste par døgnene stort sett skal bli tilbrakt der. Ha en fin dag

God morgen fra bussen mot hovedstaden. Det er så til de grader mot min natur å stå opp så tidlig, men fordelene veier opp for ulempene, så da går det greit. Savner kaffe, som vanlig, men den får vente til jeg er på jobb. Trist det ikke finnes decent takeaway-kaffe i Moss/Rygge-traktene. Skulle leg lagd selv, måtte jeg stått opp seks-sju minutter tidligere, så det er jo heelt uaktuelt.

Ha en flott dag!

God morgen fra Forus,
Fortsatt sørøstvær her over på flatlandet. Kan ikke huske vi har hatt så mild vinter med sørøstvær før i min tid her på disse kanter av landet.
Det tradisjonelle sørvest/nordvestværet ser ut til å være kansellert for tiden.
Det ligger an til noen travle uker med en del reising i arbeidet.
Her er det bare å hive seg rundt og gripe dagen med tilhørende utfordringer.
Ha en fin dag alle.

God morgen fra tiggerstaden. Her er det grått, vått og masse rutinemessig arbeid. Kan såvidt huske i en fjern fortid at jeg reiste litt av og til.

Ha en god en alle zombier.

Morn frå Trondheim. Skulle vel helst vore ute i sola! Starta dagen med ein litt uvanleg ubehagleg tur hos knekkemannen, og så har det blitt lagt ut fem nye kvadrat med kjøkkengolv... Resten av dagen blir meir heimekontor, der eg faktisk skal gjere noko... Ha ein bra dag!

God morgen fra ny joik, her gjør vi oss klare til ny leg til London i kveld. Har vært en super tur til nå, møtte noen venner fra Internett som visstnok nå har en video av McDuck synge One Night in Bangkok på Times Scare. Huff!

Ha en super duper dag folkens!

Straks loppekassa. Inntil jeg våkner opp grytidlig i morgen håper jeg samtlige moderatorer gjør ALT de kan for å gjennopprette "Krabitråden" CYA

God kveld fra Lillestrøm. Lang flight med A380 og deretter partyflighten BA768 til Oslo. Dæven, det begynner å bli mange faste tryner foran i den balja (og BA770 for den sakens skyld). De fleste er på nikk og crewet tasser automagisk bak for å hente flere fang med GT.

jauda. Fortsatt fine timer.

God kveld fra Lillestrøm. Lang flight med A380 og deretter partyflighten BA768 til Oslo. Dæven, det begynner å bli mange faste tryner foran i den balja (og BA770 for den sakens skyld). De fleste er på nikk og crewet tasser automagisk bak for å hente flere fang med GT.

Gaften. Var ikke så høy partyfaktor på 766 i går, men stinn brakke som vanlig, både på den og de andre OSL-flightene iflg. serviceskranken i loungen. Må si jeg liker lunsjen der bak, det derre "flatbrødsakene" er jo en ganske OK blings man kan bruke får å trøkke ned både øl og GT :drink

Back