Halvorsn ScanFlyer Molded 10 May 2010 #1 Germania på OSL idag? Ser på radarn her at D-AGEE nettopp har tatt av fra OSL, og jeg sover muligens i timen, men Germania flyr da vel ikke regelmessig fra OSL? Er det jobb for TuiFly?
Germania på OSL idag? Ser på radarn her at D-AGEE nettopp har tatt av fra OSL, og jeg sover muligens i timen, men Germania flyr da vel ikke regelmessig fra OSL? Er det jobb for TuiFly?
Martin Moderator Medlem 10 May 2010 #2 Re: Germania på OSL idag? Er det ikke de som flyr for Air Berlin av og til?
G Glenn ScanFlyer Gold 10 May 2010 #3 Re: Germania på OSL idag? Martin said: Er det ikke de som flyr for Air Berlin av og til? Click to expand... Helt riktig. Germania flyr ofte for AB til/fra OSL. -- Men Germania flyr ikke for AB på OSL i dag Last edited: 10 May 2010
Re: Germania på OSL idag? Martin said: Er det ikke de som flyr for Air Berlin av og til? Click to expand... Helt riktig. Germania flyr ofte for AB til/fra OSL. -- Men Germania flyr ikke for AB på OSL i dag
T Thomas ScanFlyer Rusty 10 May 2010 #4 Re: Germania på OSL idag? Gud veit hvem de fløy for, eller hvorfor... men de var her!
LN-EBA ScanFlyer Blue 10 May 2010 #5 Re: Germania på OSL idag? D-AGEE fløy for Forsvaret idag til EDDL. B737-3. K DC-10 var også innom her.
Re: Germania på OSL idag? D-AGEE fløy for Forsvaret idag til EDDL. B737-3. K DC-10 var også innom her.
Halvorsn ScanFlyer Molded 10 May 2010 #6 Re: Germania på OSL idag? for Forsvaret, du! hm, mye ekslusivt som kommer til OSL for tida må jeg si! herlig, herlig
Re: Germania på OSL idag? for Forsvaret, du! hm, mye ekslusivt som kommer til OSL for tida må jeg si! herlig, herlig
L LN-KRF ScanFlyer Gold 11 May 2010 #7 Re: Germania på OSL idag? Germania var innom forrige søndag også, men da for Air Berlin.. Se vedlagte bilde..
Re: Germania på OSL idag? Germania var innom forrige søndag også, men da for Air Berlin.. Se vedlagte bilde..
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 12 May 2010 #9 Re: Germania på OSL idag? Germania har piffet opp dekoren på flyene sine helt nylig, men ser ikke ut til at så mange har fått den nye varianten foreløpig... Kan sees her: http://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=&picid=6350 Last edited: 12 May 2010
Re: Germania på OSL idag? Germania har piffet opp dekoren på flyene sine helt nylig, men ser ikke ut til at så mange har fått den nye varianten foreløpig... Kan sees her: http://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=&picid=6350
G gair Newcomer 12 May 2010 #10 Re: Germania på OSL idag? Germania vil komme til og fly fast for Air Berlin Mandag-Fredag , over sommeren i hvertfall.
Re: Germania på OSL idag? Germania vil komme til og fly fast for Air Berlin Mandag-Fredag , over sommeren i hvertfall.
G Glenn ScanFlyer Gold 15 May 2010 #11 Re: Germania på OSL idag? I dag flyr TUIFly.de for Air Berlin. D-AHXA (B737) flyr AB8243. Sikkert noen som fikk denne gulingen på brikka.
Re: Germania på OSL idag? I dag flyr TUIFly.de for Air Berlin. D-AHXA (B737) flyr AB8243. Sikkert noen som fikk denne gulingen på brikka.